Heb ik! Ook met overslag.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:13 schreef McLaura het volgende:
Ik gooi hem dicht met de melding dat ik rompers zoek. Hema, maat 50/56 bij voorkeur, zowel met lange mouwen als met korte.
Samen helpen we Twinkly van haar rompers afquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:17 schreef Malteser het volgende:
Hier wellicht interesse in de overslagrompers!
Ik heb een setje van zeven witte lange mouwenrompers met een klein diertje van de hema, maat 50/56. Geen stretch, wel prettigquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:13 schreef McLaura het volgende:
Ik gooi hem dicht met de melding dat ik rompers zoek. Hema, maat 50/56 bij voorkeur, zowel met lange mouwen als met korte.
Heb je foto's of een omschrijving?quote:
Huh, zeg je dit niet verkeerd om? Die stretchrompers vallen toch veel groter dan de gewone? of is dat alleen als je ze in de droger gooitquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:33 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand rompers korte mouwen of mouwloos maat 80-86? Liefst Hema stretch (dan 86-92)
Ook wollen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:13 schreef McLaura het volgende:
Ik ben echt heel erg voorzien in maat 56. Je hebt niet toevallig ook wollen rompers in de maatjes die daarna komen zeker?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:22 schreef Vanyel het volgende:
Foto's zijn links, met beschrijving en vraagprijzen (onderhandelbaar, vooral met pakketjes) en andere dingen die geen rompers zijn.
56, valt als 56
Eerste twee en witte van tweede foto zijn wol.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
3 mnd
[ link | afbeelding ]
62-68
[ link | afbeelding ]
67
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
68
[ link | afbeelding ]
We zijn over op wasbare luiers. Billen zijn groter nu, dus ook graag grotere rompersquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:08 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Huh, zeg je dit niet verkeerd om? Die stretchrompers vallen toch veel groter dan de gewone? of is dat alleen als je ze in de droger gooit
romperverlengers ftw!quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef klaprooss het volgende:
[..]
We zijn over op wasbare luiers. Billen zijn groter nu, dus ook graag grotere rompers
Wat wil je voor de Bambino Loco Lazy?quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:48 schreef laziness het volgende:
Ik heb bambino loco met 5 boekjes in de aanbieding. Gebruikt maar in perfecte staat.
Houten noppen puzzel in perfecte staat.
Boekjes zijn in goede gebruikte staat.
[ link | afbeelding ]
Die puzzelquote:Op donderdag 12 maart 2015 07:48 schreef laziness het volgende:
Ik heb bambino loco met 5 boekjes in de aanbieding. Gebruikt maar in perfecte staat.
Houten noppen puzzel in perfecte staat.
Boekjes zijn in goede gebruikte staat.
[ link | afbeelding ]
Leukleuk!quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:57 schreef Twinkly het volgende:
Nieuwe dingen aan het album toegevoegd en prijzen verlaagd.
http://www.mijnalbum.nl/Album=33AFKPLP#GHOH6WDX
Waaronder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Fok! Noppies Tuinbroek![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar een vriendin van me krijgt een zomerbaby waarvan ze het geslacht niet wil weten en ik vind dit wel mooi uniseksquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:07 schreef Cholula het volgende:
Maar Dot, dat pakje is mast 50/56, daar past die van jou toch nooit meer in?oftewel crap, ik ben te laat.
Een man die Smafolk blijft bestellenquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:16 schreef Cholula het volgende:
Ik zag het inderdaad!![]()
Had ik net iets sneller moeten beslissen, want het is dan leuker om een pakje met kaartjes eraan te geven en daarnaast stroomt de kast al over en blijft mijn man Smafolk bestellen...
Ik zit op mijn handenquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:57 schreef Twinkly het volgende:
De Fok! Noppies tuinbroek![]()
En nog veel meer!!!
Een pakketje is maar 3,95 met kiala en van het weekend heb ik nog meer speelgoed om hier neer te zettenquote:Op donderdag 12 maart 2015 07:59 schreef milka82 het volgende:
[..]
Die puzzeljammer dat je niet naast de deur woont...
Had je mijn reactie nog gezien over je aankleedkussenhoes en dekbedje? Die wil ik wel van je als ze niet al vergeven zijn...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Een pakketje is maar 3,95 met kiala en van het weekend heb ik nog meer speelgoed om hier neer te zetten
Rijst zie dm
Riem om, met de gesp/sluiting aan de achterkant?quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:08 schreef Juud79 het volgende:
Ik had al bretels geprobeerd, maar die had ie vrij snel open.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Een pakketje is maar 3,95 met kiala en van het weekend heb ik nog meer speelgoed om hier neer te zetten
Rijst zie dm
Broek achterstevoren aandoen helpt ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:25 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Riem om, met de gesp/sluiting aan de achterkant?
J vindt een riem helemaal tof, want dat heeft papa ook!
Ik had veel jogging broekjes van Hema en Zara, en spijkerbroekjes met zo'n zachte rand ipv rits en knoop. Spijkerbroeken met knoop laat ie ook wel aan, daarvan zet ik het knoopsgat elastiek strak. Maar ik heb drie spijkerbroekjes, een spijkertuinbroek en twee crawlers, dus net niet voldoende. :-)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Broek achterstevoren aandoen helpt ook
Wat zou je voor de bambino Loco set willen hebben dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:09 schreef laziness het volgende:
Ik heb wat betere foto's gemaakt van alles wat weg mag hier.
Ik hoef er weinig voor te hebben. Alleen de bambino loco wil ik een reële prijs voor gezien de waarde.
[ link |
Hij is niet heel hoog idd maar ik kan er met mijn 1.75m goed achterlopen. Ik wil hem zal best meenemen dan zoek ik even de adapters op.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef Burdie het volgende:
Misschien, fr! Wat wil je er voor hebben? Ik vraag me af of man en ik er groot genoeg voor zijn, ik lees overal dat hij niet zo geschikt is voor lange mensen?
Maar jij komt zaterdag ook toch? Misschien kunnen we 'm dan even passen?
Okay, dankjewel ... voor mij niet interessant genoeg om 'em alvast op de plank te leggen ...quote:Op maandag 16 maart 2015 15:09 schreef laziness het volgende:
Ik wil 25 euro voor de hele set. 27,50 incl verzenden.
Gezien de nieuwprijs van boven de 50 euro denk ik dat mijn vraagprijs heel netjes isquote:Op maandag 16 maart 2015 21:03 schreef W4 het volgende:
[..]
Okay, dankjewel ... voor mij niet interessant genoeg om 'em alvast op de plank te leggen ...
Beste aankoop ooit! (heb m zelf via MP)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:00 schreef Phaidra het volgende:
Is er iemand die een Tiny love mobiel weg wil doen? Denk aan mij!
Hmm, ik aasde ook op de cars. Treurig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:40 schreef laziness het volgende:
De plop van 35 stukjes en de grote vloerpuzzel van 24 stukken nog.
Er staan er idd heel wat op MP. Wat zou een redelijke prijs zijn? Ik wil er ook een, en vind er nu een hier in t dorp voor 27,50. Iets meer dan de helft van de nieuwprijs, is t dat waard?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:00 schreef Phaidra het volgende:
Is er iemand die een Tiny love mobiel weg wil doen? Denk aan mij!
Ik heb zo'n hekel aan MP. Maar ik zal idd eens kijken, 15 euro is wel heel goedkoop!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Er staan er idd heel wat op MP. Wat zou een redelijke prijs zijn? Ik wil er ook een, en vind er nu een hier in t dorp voor 27,50. Iets meer dan de helft van de nieuwprijs, is t dat waard?
Ook eentje gevonden voor 15 euro een dorp verderop, klinkt als een goede deal...
Dus MP it is
LOL, nee! Maar hij zit nu iig met jumpsuitjes wel ín maat 56.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:17 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb m geleend van iemand, anders zou ik m zo aan je over doen... Al gebruiken we hem nog wel hier.
Psst, A is nog niet uit maat 56 gegroeid, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendlief heeft er vandaag eentje opgehaald via mp in prima staat voor ¤15,- Even een doekje er over heen, en hij is weer als nieuw. Zelfs J (ruim 2) vond m fascinerendquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:19 schreef Vlindur het volgende:
Haha!ik ga marktplaats eens in de gaten houden. Thnx!
klinkt goed!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:12 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Vriendlief heeft er vandaag eentje opgehaald via mp in prima staat voor ¤15,- Even een doekje er over heen, en hij is weer als nieuw. Zelfs J (ruim 2) vond m fascinerend
Welke maat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:39 schreef danic het volgende:
Ik kwam nog socks on tegen.
Een setje witte en een setje zwarte. Iemand interesse? Wit 1x gebruikt en zwart nog nooit.
Dealquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef danic het volgende:
¤3,- ?
Heb je 2 paar.
Ik kan ze zaterdag meenemen als je wilt.
Ik had zulke voor de jongens. Die kregen ze lekker niet uitquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deal
Ik word gek van die rondvliegende sokken
mijn kind krijgt dat uitquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik had zulke voor de jongens. Die kregen ze lekker niet uit![]()
http://www.hema.nl/winkel(...)secondid=pnl_4710710
Dan deden ze iets niet goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik had zulke voor de jongens. Die kregen ze lekker niet uit![]()
http://www.hema.nl/winkel(...)secondid=pnl_4710710
Knap kindquote:
hahaquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan deden ze iets niet goed.
Kuiken krijgt alleen maillots niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, heeft iemand tips voor een speelkleed, met dingetjes die je erboven kunt zetten aangezien mijn gebrek aan ruimte heeft een mobiel ( zoals tiny love die ik graag wil ) weinig nut. ik zoek iets wat je als een klein pakketje kunt opruimen en of meenemen. zonder teveel irritante harde geluidjes.
Die tiny love vind ik echt geniaal, maar ik kan alleen van de zijkant in het ledikantje. aan haar voeteneinde is een schuindak, als ik daar ook nog een ding op de zijkant moet klemmen kan ik E nooit meer fatsoenlijk in bed krijgen![]()
![]()
oh ja dit keer niet vanaf mn kloon account
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
Zoekijk
Van Tiny Love heb je ook van die speelkleden die je kan opvouwen (met van dat ijzerdraad) waar je van de bogen op kan klikken en van die speelpoppetjes, spiegeltjes en zulke dingen. Die zijn ook erg leuk voor de kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, heeft iemand tips voor een speelkleed, met dingetjes die je erboven kunt zetten aangezien mijn gebrek aan ruimte heeft een mobiel ( zoals tiny love die ik graag wil ) weinig nut. ik zoek iets wat je als een klein pakketje kunt opruimen en of meenemen. zonder teveel irritante harde geluidjes.
Die tiny love vind ik echt geniaal, maar ik kan alleen van de zijkant in het ledikantje. aan haar voeteneinde is een schuindak, als ik daar ook nog een ding op de zijkant moet klemmen kan ik E nooit meer fatsoenlijk in bed krijgen![]()
![]()
oh ja dit keer niet vanaf mn kloon account
En zo'n mobiel wordt vaak gebruikt boven een box. Ik vind ze vaak erg druk voor boven een ledikantje (maar dat is persoonlijk).
Maar wat een moppie zeg
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
klopt, maar ik heb dus geen boxquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Van Tiny Love heb je ook van die speelkleden die je kan opvouwen (met van dat ijzerdraad) waar je van de bogen op kan klikken en van die speelpoppetjes, spiegeltjes en zulke dingen. Die zijn ook erg leuk voor de kinderen.
En zo'n mobiel wordt vaak gebruikt boven een box. Ik vind ze vaak erg druk voor boven een ledikantje (maar dat is persoonlijk).
Maar wat een moppie zeg
En een box. Tja. Zoveel heb ik er niet gebruik van gemaakt hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb dus geen boxwant kleine woning.
ik ga even kijken naar die speelkleden
thnx tal <3
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
Zoekijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, heeft iemand tips voor een speelkleed, met dingetjes die je erboven kunt zetten aangezien mijn gebrek aan ruimte heeft een mobiel ( zoals tiny love die ik graag wil ) weinig nut. ik zoek iets wat je als een klein pakketje kunt opruimen en of meenemen. zonder teveel irritante harde geluidjes.
![]()
oh ja dit keer niet vanaf mn kloon accountstaat haar goed.
Ik heb een smal speelkleed van fisher price. Met jungle dieren.
Kan wel even een foto maken als het hier rustig is
(ik heb teveel speelgoeddus het speelkleed mag eventueel gaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |