Bohhhquote:
Viespueckquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm... Zou met handjes onder de dekens naar luisteren.
watquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:12 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb ze alle 3 gelezen, en de film gezien
Guiltyquote:
Wow. Ik heb alleen de stukken gehoord die Gilbert Gottfried oplas. Dat was fantastisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:12 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb ze alle 3 gelezen, en de film gezien
En ik moet meteen aan the poop that took a pee denkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wow. Ik heb alleen de stukken gehoord die Gilbert Gottfried oplas. Dat was fantastisch.
Gilbert is sowieso wel een baas.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wow. Ik heb alleen de stukken gehoord die Gilbert Gottfried oplas. Dat was fantastisch.
As read by Morgan Freeman.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En ik moet meteen aan the poop that took a pee denken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dus ik google "the poop that took a pee"
[ afbeelding ]
Ik keek disney vroeger altijd in nederlandsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
Bonuspunten als je een mental image hebt van Iago van Aladdin die het opleest.
Ik de eerste keer wel, later ook in het Engels gekeken. De Nederlandse stem voor hem was ook best goed gedaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik keek disney vroeger altijd in nederlands
RIP topicquote:
ik deed wat anders onder een deken. Nu wel klaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
Iedereen naar bed.
Of huilend onder een deken, kan ook. Wouldn't put it past them.
Ik zit huilend boven de dekensquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
Iedereen naar bed.
Of huilend onder een deken, kan ook. Wouldn't put it past them.
Ik kan ook niks goedquote:
Verslag maken/lerenquote:
quote:
Heel goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe goed ben je met boterhammen klaarmaken?
Daar moet je wel een grote piemel voor hebbenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:53 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Daar moet je wel een grote piemel voor hebben
Dat is het probleem niet, ik zit immers op FOK!.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:53 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Daar moet je wel een grote piemel voor hebben
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, ik zit immers op FOK!.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, ik zit immers op FOK!.
Ik lig al een tijd met mijn handjes eronder.quote:
quote:
quote:
Duivels jongquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik lig al een tijd met mijn handjes eronder.
Hoe is dat meh danquote:
"Goed te doen"quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe is dat meh dan
Also -75 browniepoints
Bazen.quote:
Stupide volk inderdaad.quote:
Stevig gelul voor de lekkere trek.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:22 schreef pixelbitty het volgende:
Nu heb ik zin in patates-frites door dat gelul hier
Yes. Matthias is wel de überbaas. Die ontwikkelt ook veel voor gebruik van anderen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
En DiResta, en Matthias Wendel, en Steve Ramsay.
Ah, wist ik niet; neat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Matthias is wel de überbaas. Die ontwikkelt ook veel voor gebruik van anderen.
www.woodgears.caquote:
Fixed that for youquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stevige lul voor de lekkere trek.
Eigen tinyhouse makenquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
Eigen lintzaag maken.
http://woodgears.ca/bandsaw/homemade.html
Wist niet dat hij dat ding had uitgevonden. Tof tof.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
www.woodgears.ca
Staan bouwtekeningen op voor een apparaat wat hij bedacht heeft, de pantorouter. En een gratis stukje software dat tandwielen genereert om uit te printen en op hout over te nemen. Kan je zelf tandwielen maken.
Deze manquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
Eigen lintzaag maken.
http://woodgears.ca/bandsaw/homemade.html
I like it.quote:
Die staat op follow alquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/kirstendirksen/videos
Zoveel kleine huizen.
omgquote:
Ja, ik ook. Wepsen :squote:Op woensdag 11 maart 2015 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wow. Wat een held.
Persoonlijk had ik er gewoon de fik in gezet.
We hadden ooit een klein nest in de achtertuin. Formaatje grapefruit. Neat om te zien wel, toen ze er allemaal uit waren.quote:
Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hadden ooit een klein nest in de achtertuin. Formaatje grapefruit. Neat om te zien wel, toen ze er allemaal uit waren.
Is het rasp of raps?quote:
moarrrrquote:
Rapsquote:
Waarom rapsen mensen koekjesquote:
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat soort mensen.quote:
Voor een kwarktaart bodem oidquote:
Juek*quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat soort mensen.
Ga eens douchen danquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat soort mensen.
Met verse stukjes mango ofzo.quote:
en dan zon laagje gelantine erover zo mooi glansjequote:
Ik ga later met zwabber trouwen zodat hij dat voor mij kan bouwen. Niet aan zwabber vertellen hij weet het nog niet.quote:
Adopteer mij, dan maakt zwabje vast ook leuke dingen voor mijquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga later met zwabber trouwen zodat hij dat voor mij kan bouwen. Niet aan zwabber vertellen hij weet het nog niet.
Neuh.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
en dan zon laagje gelantine erover zo mooi glansje
dat zijn gewoon geweekte varkensbottenquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Leer merengue maken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oeh een bed met een glijbaan en een schommel enquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Adopteer mij, dan maakt zwabje vast ook leuke dingen voor mij
Lekker toch.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat zijn gewoon geweekte varkensbotten
quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oeh een bed met een glijbaan en een schommel en.
Ja maar dat is simpelquote:
[..]
Ik ben 26 en stiekem zou ik dat nog willlenquote:
Wel testen of het goed is door de schaal boven je hoofd te houden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja maar dat is simpel... Eiwit + suiker + klopklopklopklop (lamme klauwen) + oven = merengue
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Wie niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben 26 en stiekem zou ik dat nog willlen
Ook van koeienquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben 26 en stiekem zou ik dat nog willlen
ohquote:
Daar heb ik geen problemen mee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Adopteer mij, dan maakt zwabje vast ook leuke dingen voor mij
Daar heb ik ook geen problemen mee. Maar op dit moment werk ik vanuit m'n slaapkamer en een klein werkhok.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel testen of het goed is door de schaal boven je hoofd te houden.
Ik heb nu de duistere lust om geklopte eiwitten van een mannen lichaam te eten... hmz...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
[..]
Word je ineens wakker zo
[ afbeelding ]
Ah joh ik ben ook kleinquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee.
[..]
Daar heb ik ook geen problemen mee. Maar op dit moment werk ik vanuit m'n slaapkamer en een klein werkhok.![]()
Mijn nachtkastje is een zaagtafel.
quote:
Hedde gij geen workmatequote:Daar heb ik ook geen problemen mee. Maar op dit moment werk ik vanuit m'n slaapkamer en een klein werkhok.![]()
Mijn nachtkastje is een zaagtafel.
Voornamelijk de huid tegenwoordig. Maar inderdaad. Prima te eten though.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit heeft potentie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb nu de duistere lust om geklopte eiwitten van een mannen lichaam te eten... hmz...
Ik heb zo'n gevoel dat [ONZ] houtbewerking voornamelijk een penis-sculpt klas zou zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:46 schreef DrNick het volgende:
[ONZ] Houtbewerking werd mede mogelijk gemaakt door DeZwabber en Hubo.
Als ik later een koophuis heb.. wil ik serieus een brandweer paal en mijn hele huis ombouwen tot awesomequote:
Oeeehh dat wil ik ookquote:
Is goed. Misschien van de zomer of zo. Moet nog steeds wat dingen in die werkplek op orde maken, en nog kasten voor m'n slaapkamer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah joh ik ben ook klein
Ik wil het echt leren, dus hit me up een keer!
quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is goed. Misschien van de zomer of zo. Moet nog steeds wat dingen in die werkplek op orde maken, en nog kasten voor m'n slaapkamer.
Dat is fucking awesome ja. En je kan een hoop troep in die vloer kwijt met een paar goede luiken.quote:
Ouders komen langs? Alles eronder schuivenquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is fucking awesome ja. En je kan een hoop troep in die vloer kwijt met een paar goede luiken.
Alpaca sculpting gaat een hit worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat [ONZ] houtbewerking voornamelijk een penis-sculpt klas zou zijn.
Danny's hoofd turnenquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alpaca sculpting gaat een hit worden.
Is wel wat klein, maar leuk als bos-vakantie/weekendhuisje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:51 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit wil ik
De geur in zo'n houten huisje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:51 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit wil ik
bohquote:
...quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Danny's hoofd turnen(hoe heet dat in het Nederlands?)
quote:
Wat zij zegt.quote:
Dit lijkt mij ook tof:quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:48 schreef DrNick het volgende:
En dan dat je wakker wordt met de opkomende zon door je raam, uitkijkend op een mooi landschap![]()
Kost je wel 450 miljoen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook tof:
[ afbeelding ]
Overigens kan je alleen rondom symmetrische vormen draaien. Dus een Danny hoofd kan niet. een Diglet wel.quote:
Wel een fantastische uitzichtquote:
En overal lekkende hars aan je klauwen.quote:
Ja, weet ik, maar kaal dus het grootste gedeelte gaat welquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Overigens kan je alleen rondom symmetrische vormen draaien. Dus een Danny hoofd kan niet. een Diglet wel.
Ik vond de rekening al wat hoog.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat jij iets teveel betaalt voor je hotelverblijf.
Zo duur? dat maak ik zelf voor 12 euroquote:
Ach als een trapje al 10000 kost...quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat jij iets teveel betaalt voor je hotelverblijf.
Sverigequote:Op woensdag 11 maart 2015 01:56 schreef DrNick het volgende:
Ik zou niet in Amerika willen wonen tho. Liever gewoon het Zweedse platteland
quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ach als een trapje al 10000 kost...
Ik moet altijd zeiken als ik ein-de-lijk lekker ligquote:
Weet je dat een smartphone waar je 500 euro voor betaalt amper 150 euro aan onderdelen bevat?quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ach als een trapje al 10000 kost...
Schande!quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je dat een smartphone waar je 500 euro voor betaalt amper 150 euro aan onderdelen bevat?
Nee wel dat er genoeg 900 euro kosten waar voor amper 150 euro aan onderdelen in zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je dat een smartphone waar je 500 euro voor betaalt amper 150 euro aan onderdelen bevat?
Jag ska flytta till Sverigequote:
Du kan komma besöker migquote:
quote:
Jag kan förstå lite svenskaquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Det låtar ganska bra! Vi ska lyssna til Håkan Hellströn tilsammans
Jag förstår intequote:Op woensdag 11 maart 2015 02:08 schreef DrNick het volgende:
Det verkar så lätt, att bara stöta på. Ja det är alla människors rätt, att bara göra så.
Men det är så svårt, att säga till nån, att man egentligen tycker och tänker om nån.
Det blir mest och massa prat, om plugga och pop, och bio såklart
Jag vill känna din kropp emot min, höra pulsen slå
Din mun tätt emot min, hjätat snabbar på
Jag ser på dig och du ser på mig
Och jag säger ja ja, jag vill ha dig
Jag vill känna din kropp emot min
När vi två blir en
Slaap lekkerquote:
Slaap lekker alvastquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:07 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ga maar eens slapen. Dag mensen
Neger pls, lär dig svenskaquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:12 schreef pixelbitty het volgende:
Jag har tänkt att göra upp eld och grilla marshmallows och sjunga sånger medan jag smeker försiktigt strängarna på min gitarr
Google translate.
Hey ik spreek al wel redelijk hoor, maar ik kan niet slap gaan ouwehoeren nogquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neger pls, lär dig svenska
Men du skulle ju göra det, låtar mysig
lille katt lille kattquote:
Jag med, men vi kan pröva att snacka svenska tilsammans på Zwabbers födelsedagsfest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hey ik spreek al wel redelijk hoor, maar ik kan niet slap gaan ouwehoeren nog.
Weet niet of ik dat wel durfquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jag med, men vi kan pröva att snacka svenska tilsammans på Zwabbers födelsedagsfest.
Ik ben kinderliedjes aan het zingenquote:
Lievquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben kinderliedjes aan het zingen
Ik ook nietquote:
Dat is een geheim.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iets met een geheim, maar wat dat nu is heb ik er niet uit kunnen halen
Hej hjärtat vad ser du söt ut idagquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:31 schreef pixelbitty het volgende:
Als je zweeds tegen mij gaat praten op zwabbers feestje klap ik dicht denk ik trouwens
Jag är inte söt.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb teveel van Nicks bagger vertaald geloof ik want ik volg dit.
Jag äter inte surströmmingquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:39 schreef DrNick het volgende:
Ik voorspel een Zwedenmeet @ Maassluis.
Voertaal Zweeds, en we eten köttbullar met potatismos en gräddsås en knäckebröd en surströmming en smörgåsbord en eland enzo
Jag är för gammalquote:
IK BLIJF WEL THUISquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Om du inte vil äta det, så kan du stanna hemma.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:44 schreef DrNick het volgende:
Min farmor sa alltid, "Du bör lära det på en gammal cykel"
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Har du någonting att göra på söndag?
Yayquote:
vad gör duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?quote:
Ingenting ännu.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
vad gör duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?
Lille söte Nickjenquote:
OMG WAT IS DIT IK MOET DIT ETENquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:53 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
OMG WAT IS DIT IK MOET DIT ETEN!
så sötquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil dit dansje met je doen in een pikachu onesiequote:
Ik heb niet eens een Pickachu onesiequote:Op woensdag 11 maart 2015 02:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil dit dansje met je doen in een pikachu onesie.
Ik heb geen kigurumiquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een Pickachu onesie
Wel een squirrel met staart
Eerst moneys hebben, ik ben een arme studentequote:
Kom je hem kapen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:02 schreef Fokker89 het volgende:
Let op, dit topic wordt over. 5 posts automatisch gesloten.
Wat studeer je?quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Eerst moneys hebben, ik ben een arme studente
Heul niet, 1quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:02 schreef Fokker89 het volgende:
Let op, dit topic wordt over. 5 posts automatisch gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |