Geen schade aan je huis?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[...]
Ik stond onder de douche toen het gebeurde, mijn hele badkamer ging heen en weer... sterkste die ik ooit heb meegemaakt.
Gaia leeft!![]()
Nee, alles is aardbevingsproof gebouwd. Ben benieuwd hoe het in Bucaramanga is... heb daar naar een appartement gekeken dat ik misschien wilde kopen (130.000 euro voor 120 m2 met gedeeld zwembad, alles nieuwquote:
Daar heb je in de randstad toch al gauw een tochtige portiekflat in een kansenwijk voor. Het mooie weer en de exotische dames moet je er dan bij denken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, alles is aardbevingsproof gebouwd. Ben benieuwd hoe het in Bucaramanga is... heb daar naar een appartement gekeken dat ik misschien wilde kopen (130.000 euro voor 120 m2 met gedeeld zwembad, alles nieuw), 11e verdieping.
Dank je.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gaia voor je topic. Luisteren ... vooral als je het niet kent:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Daar heb je in de randstad toch al gauw een tochtige portiekflat in een kansenwijk voor. Het mooie weer en de exotische dames moet je er dan bij denken.
Al die hoofddoeken zijn toch hartstikke exotisch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Daar heb je in de randstad toch al gauw een tochtige portiekflat in een kansenwijk voor. Het mooie weer en de exotische dames moet je er dan bij denken.
Dat appartement ligt nu in het zwembad.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, alles is aardbevingsproof gebouwd. Ben benieuwd hoe het in Bucaramanga is... heb daar naar een appartement gekeken dat ik misschien wilde kopen (130.000 euro voor 120 m2 met gedeeld zwembad, alles nieuw), 11e verdieping.
Dus als er ooit een aardbeving van 6.6 in Eindhoven is dan zijn Parijs en München geraakt?quote:A magnitude 6.6 earthquake has hit the Colombian capital of Bogota
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat appartement ligt nu in het zwembad.
Ook nice!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je.
Jeugdsentiment.
Mijn favo plaat over Gaia:
en een verdomd lekker wijf
Hoho... het is gedeeld he... dat van de buurman ligt er ook in.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat appartement ligt nu in het zwembad.
Allebei geweldige nummers.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je.
Jeugdsentiment.
Mijn favo plaat over Gaia:
en een verdomd lekker wijf
Jij bent nog niet zo oud zie ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus als er ooit een aardbeving van 6.6 in Eindhoven is dan zijn Parijs en München geraakt?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:33 schreef opgebaarde het volgende:
Ik geloof geen kut van heel die zogenaamde aardbeving. Vast en zeker acteurs om geld in te zamelen van de internationale gemeenschap.
Sowieso al te opvallend dat TS dit topic en ook nog eens in NWS opent. Hij zal wel ontslagen zijn en geld nodig hebben
Bewezen hoax en false flag
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, geniet ervan. Gaia leeft.
En ook omdat het zeker iets dat echt is, in deze wereld van walgelijke media fakery.
en in beide landen maak je gratis kans om doodgeschoten en ontvoerd te worden dus ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
TS zit stiekem ook gewoon bij de FARC, lekker in het bos internetten. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
en in beide landen maak je gratis kans om doodgeschoten en ontvoerd te worden dus ik zou het wel weten
Madrid?? Dat is helemaal geen seismisch actief gebied?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die mega beving in Madrid in '79 kon je hier in NL trouwens ook goed voelen. Ik viel uit mijn bed toen, kan ik mij nog herinneren.
Toen wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Madrid?? Dat is helemaal geen seismisch actief gebied?
Kan er niks over vinden, heb je een linkje?quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan er niks over vinden, heb je een linkje?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]![]()
Het is niet gebeurd. Sorry, flauw.
quote:
Ze lijkt als twee druppels water op mijn vriendin.. im going to ask her some questions...quote:
Pics van je zusje vriendin.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze lijkt als twee druppels water op mijn vriendin.. im going to ask her some questions...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |