Ik heb begrepen dat Tiesje daar aan gaat werken, dus maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het echt wel. Zijn online / whatsapp persona staat me niet aan.
Nooit dus. Ik hoef jouw vieze piemel niet in me.quote:
Vroeger wel?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken alleen dat het een begrip is van dbb
wie het is geen idee
kom nooit op dbb
ben jij vaak de ontvanger?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Tiesje daar aan gaat werken, dus maak je geen zorgen.
[..]
Nooit dus. Ik hoef jouw vieze piemel niet in me.
Haha, je bent dus wel bottomquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ik heb daar al het vertrouwen in. Het is een slimme jongen die vaak tienen haalt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
nou ik heb wel eens wat gelezen daar als ik erop kwamquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat van klus dan weet
Ik vind je maar matigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen mogelijk, maar meestal ben ik top.
Ja zou je wel willenquote:
wow bij the 100 net gezien datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat had ik niet verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah zoquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ik heb wel eens wat gelezen daar als ik erop kwam
en toen zyzz dodoging hadden ze daar topic
maar nooit geregistreerd ofzo
Tiesje zegt ook opvallend vaak "topshow", wat bedoelt hij daar mee?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen mogelijk, maar meestal ben ik top.
Bodybuilding , misc is best.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo
Jammer man, dbb vs ellegirl rel was prachtig. Geloof 200 pagina's binnen 2 dagen
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
wow bij the 100 net gezien datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat had ik niet verwachtwelke epi zijn de spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tiesje zegt ook opvallend vaak "topshow", wat bedoelt hij daar mee?
Dat zullen we nooit weten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tiesje zegt ook opvallend vaak "topshow", wat bedoelt hij daar mee?
.com versie bedoel je?quote:
Dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten.
Zou Tiesje met ons mee willen naar de sauna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |