Wie is 'P.'?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het spelen met Toto en P.
Gewoon stambeeld tochquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij woont in het buitenland, dus dan is het logischer dat je grammatica minder wordt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]PluisgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die niet meedoet met monopoly, word ik mad.Een wat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik stuur klusmier op je af
Ik denk dat inso wel weet wie dat is
Van Pluis verliezen zou ik een grote eer vinden. Van hem winnen ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pluisgod
Als die niet meedoet met monopoly, word ik mad.
[..]
Een wat.
Ik zie hem nig niet hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lok nooit meer iemand voor je Toto.
Nu gaat Ties weer op mij schelden zoals hij altijd doet.
Je moet eerst je vraag stellen, dan gaat Ties schelden en dan geeft hij antwoord. Zo werkt hij.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet eerst je vraag stellen, dan gaat Ties schelden en dan geeft hij antwoord. Zo werkt hij.
Ik wil graag weten of hij klusmier kentquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet eerst je vraag stellen, dan gaat Ties schelden en dan geeft hij antwoord. Zo werkt hij.
die van dbb?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil graag weten of hij klusmier kent
Standbeeld. Ik was er even niet bijquote:
Wanneer ik seks met jou hebquote:
Inb4 fittiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het echt wel. Zijn online / whatsapp persona staat me niet aan.
ken alleen dat het een begrip is van dbbquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik wist al dat jij hem zou kennen.
Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |