Crossfitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:53 schreef JaqenHghar het volgende:
Crosswalk x 10
Iron Cross 1 set 3 days
ik sla wel eens met een slegdehammer, gooi banden om en smijt met kabelsquote:
Denken dat Clumsy_Clown niet goed genoeg voor je isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denken dat ik de hele dag niks doe
Denken dat Clumsy aan de criteria van mijn lijstje voldoet
High Tech Campus, bro.quote:
Van die site:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Of een beetje vodjes inelkaar naaien in hun "atelier"
Echt dat soort uitvreter-opleidingen mogen ze per direct de subsidie stoppen. Cultuur m'n reet. Als je als kunstenaar je eigen broek niet op kan houden maak je gewoon troep en verdien je het predikaat kunstenaar niet.
Deze man bijvoorbeeld:
http://www.omroepbrabant.(...)+recensie+in+ED.aspx
En dat krijgt dan overheidssteun.
quote:De kunstenaar zegt dat zijn advocaat denkt dat een aanklacht wegens smaad 'een goede kans' maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Wanneer jij er een aanlevert.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:20 schreef Fripsel het volgende:
Wanneer komt er weer eens een knappe mascotte
Verkeerde topic, bro.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:53 schreef JaqenHghar het volgende:
Crosswalk x 10
Iron Cross 1 set 3 days
wanneer word jij eens de gymchick?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:20 schreef Fripsel het volgende:
Wanneer komt er weer eens een knappe mascotte
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wanneer word jij eens de gymchick?
Niet, want jullie hebben mijn foto's nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wanneer word jij eens de gymchick?
Nog nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Niet, want jullie hebben mijn foto's niet
don't be shy, henkie weet al dat je alto bent en heeft het ondertussen geaccepteerd!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als een alto.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
don't be shy, henkie weet al dat je alto bent en heeft het ondertussen geaccepteerd!
Waar train jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
pics ter bewijs.quote:
Keep Fit?quote:
Kijk maar eens om je heen in Breda; kom er redelijk vaak.quote:
Oeh dat is dichtbijquote:
Kansloos antwoord. Er lopen verder natuurlijk geen mannen in Breda rond.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kijk maar eens om je heen in Breda; kom er redelijk vaak.
sick corquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:47 schreef Eleiko het volgende:
Gevonden via: http://forum.dutchbodybui(...)7-juni-breda-380317/
Ga een keer meetrainen bij Keep Fit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kansloos antwoord. Er lopen verder natuurlijk geen mannen in Breda rond.
Ga ook mee.quote:
nice man ik train ook altijd met zoon maskerquote:
Smooth Cor.quote:
Kan ik het helpen dat de vrouwen hier steeds jonger worden?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Smooth Cor.
Nog even en dan kan je haar ook toevoegen aan het lijstje van chicks die je dochter hadden kunnen zijn maar bij wie je toch een poging heb gewaagd. Fanta, GRS, C-C, nu Fripsel, who's next?
Eeh: ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou ook 18yo smatjes pullen als ik 65 was maar bij cor krijg je er dan toch een ranzig gevoel bij
Tx, bro.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Woooow niet haten op opa ja!!
Anders krijgen jullie met mij aan de stok
Waar train jij eigenlijk? Keepfit, Pure Fitness of ...?quote:
Waar maak jij uit op dat ik een foto zou doneren?quote:
Dacht dat we we een mooie ruil hadden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik een foto zou doneren?
Ik snap niet wat jij met een foto van een veel oudere man moet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dacht dat we we een mooie ruil hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |