abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150519041
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:33 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Hij heeft niks gezegd over Erbil.
Serieus? Hoe weet je dat?
#freefrederike
pi_150519129
quote:
Ik heb idd het woord Erbil niet gehoord, triest dat de media dan zoiets verzinnen.

Ik spreek trouwens geen Arabisch, maar oordelend op zijn lichaamstaal en stem, is het duidelijk dreigende taal.

Bovendien zou het dom zijn van de shiitische milities om de Peshmerga aan te vallen, daarmee geef je de KRG namelijk meteen een legitieme reden om onafhankelijkheid uit te roepen.

Ik hoop dat het niet gaat gebeuren. Niemand heeft hier profijt van. Behalve Atak.
#freefrederike
pi_150519256
quote:
4s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:45 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik heb idd het woord Erbil niet gehoord, triest dat de media dan zoiets verzinnen.

Ik spreek trouwens geen Arabisch, maar oordelend op zijn lichaamstaal en stem, is het duidelijk dreigende taal.

Bovendien zou het dom zijn van de shiitische milities om de Peshmerga aan te vallen, daarmee geef je de KRG namelijk meteen een legitieme reden om onafhankelijkheid uit te roepen.

Ik hoop dat het niet gaat gebeuren. Niemand heeft hier profijt van. Behalve Atak.
Gaat ook niet gebeuren.
Niemand heeft belang bij een oorlog, ook Shia niet. Sjiieten en Koerden willen gewoon in vrede leven ze hebben 40 jaar lang oorlog gevoerd tegen Saddam en co.
pi_150519301
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:57 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Gaat ook niet gebeuren.
Niemand heeft belang bij een oorlog, ook Shia niet. Sjiieten en Koerden willen gewoon in vrede leven ze hebben 40 jaar lang oorlog gevoerd tegen Saddam en co.
Klopt, ik denk dat sjiieten en Koerden beide oorlogsmoe zijn na tientallen(!) jaren van oorlog tegen Saddam.

Best wel triest dat, net wanneer Saddam voorgoed weg was en Irak ''herstellende''(in de zin dat de grootste groep onderdrukten namelijk koerden en sjiieten eindelijk vrij waren) was, er nog een vieze rattengroep komt.
#freefrederike
pi_150519456
Soleimani is jarig vandaag.
pi_150519605
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 02:20 schreef Intellectueel het volgende:
Zou hij boos zijn als je hem dit gaf?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#freefrederike
pi_150520147
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 02:20 schreef Intellectueel het volgende:
_O_
pi_150520183
Zweden schrapt een wapendeal met de Saudi's:
http://m.thelocal.se/2015(...)ue-saudi-arabia-deal
pi_150520205
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 07:13 schreef reza1 het volgende:
Zweden schrapt een wapendeal met de Saudi's:
http://m.thelocal.se/2015(...)ue-saudi-arabia-deal
Ik zag het, en ik vond het prachtig. KSA :r

70 miljard verspillen aan wapens per jaar en niet eens rebellen met AKMs kunnen verslaan. _O-
Een luchtmacht hebben, maar Pakistaanse piloten moeten hebben om ze te bedienen _O-
Rijden in auto's van goud, maar niet eens een top 100 universiteit hebben _O-
#freefrederike
pi_150520233
ISIS video purportedly shows child executing 'Israeli spy'
quote:
Radical terror group Islamic State released footage on Tuesday evening purportedly showing a child executing an 'Israeli spy.' Twitter accounts linked with ISIS had published a preview clip earlier in the evening with Muhammad Said Ismail Musallam, a 19-year-old Israeli from East Jerusalem.
Bron met meer informatie en de video: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4635622,00.html
pi_150522285
quote:
4s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:25 schreef PizzaMizza het volgende:
Interessant artikel. Gaat over waarom isis-slachtoffers zo kalm zijn, vlak voordat ze worden onthoofd:

4. The hostages were compliant when it came to their deaths because they did not realise they were really going to die - they had been subjected to mock executions and had a false sense of security.

Saleh was told what to say to them. He [Emwazi] told Saleh: "Say to them, no problem, only video, we don't kill you, we want from your government [to] stop attacking Syria. We don't have any problem with you; you are only our visitors."

http://news.sky.com/story(...)?dcmp=snt-sf-twitter
Dat vroeg ik me ook altijd af! Je kan op zn minst proberen "tegen te spartelen" met de kans op geluk, namelijk dat je word neergeschoten :)

Maar goed, ook weer duidelijk nu. Ik dacht zelf dat ze eerst drugs ofzo kregen, zo rustig en relaxed waren ze.

Edit: Maar trouwens, er zijn ook Irakezen zelf die klaar liggen om hun kop eraf te laten hakken. Daar gaat het verhaaltje "we maken alleen een video om je regering te manipuleren" dan niet op, maar ook die blijven erg relaxed...
pi_150522561
quote:
4s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:45 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik denk dat Iran daar profijt van heeft. Onafhankelijk Koerdistan in Irak is een groot gevaar voor Iran.
  woensdag 11 maart 2015 @ 10:44:21 #44
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_150523287
Gaat snel bij Tikrit als je de timeline van EjmAlrai leest
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_150523720
Baardjes worden hard geneukt daar.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_150524042
quote:
4s.gif Op woensdag 11 maart 2015 07:19 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik zag het, en ik vond het prachtig. KSA :r

70 miljard verspillen aan wapens per jaar en niet eens rebellen met AKMs kunnen verslaan. _O-
Een luchtmacht hebben, maar Pakistaanse piloten moeten hebben om ze te bedienen _O-
Rijden in auto's van goud, maar niet eens een top 100 universiteit hebben _O-
Saudi Arabie wil voorop gaan lopen op het gebied van zonne energie / duurzame energie. Dat zijn goede ontwikkelingen qua dromen. Alleen zal men daar ontzettend veel wetenschappers van overzee voor nodig hebben om dat te realiseren en met alle respect voor hun wetten, ze hebben daar een verlichting nodig willen ze voor deze migranten een beschermde omgeving creeeren anders blijven de meesten weg.
pi_150525265
de shia milities, de redders van de sunnis! _O_

Video Claims to Show Shi'ite Forces in Iraq Executing Sunni Boy

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_150525777
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:52 schreef Slayage het volgende:
de shia milities, de redders van de sunnis! _O_

Video Claims to Show Shi'ite Forces in Iraq Executing Sunni Boy

Is een Daesh terrorist.
pi_150525853
quote:
13s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:12 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Is een Daesh terrorist.
kinderen omleggen, staat in de functieomschrijving van shia militie leden i know
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_150525910
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

kinderen omleggen, staat in de functieomschrijving van shia militie leden i know

Een lieve soenni kind.
pi_150525912
Heeft er iemand een overzicht van wie tegen wie is en wie met wie is daar? Het valt wel een beetje te zien maar wat is 't b.v. met Al Nusra, die zijn tegen IS maar de partijen die tegen IS zijn, schijnen ook weer tegen Al Nusra te zijn.
pi_150526056
quote:

[..]

Is een Daesh terrorist.
Is idd een terrorist. The milities kunnen er vrij weinig aan doen dat ISIS jongens van 13 stuurt. Het zijn legitieme doelen om eerlijk te zijn, ze zijn blijkbaar oud genoeg om terroristische aanslagen te plegen, dus ook legitieme doelen.
#freefrederike
pi_150526075
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:16 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een lieve soenni kind.
Daesh brainwashed de kinderen daar, of doet een poging tot. Moeilijke groep om mee te dealen, het liefst zet je ze gevangen en doe je heropvoeding, maar dat vereist chirurgische precisie als ze vuurgevaarlijk zijn en daar is in een dergelijke oorlog geen tijd voor anders raak je meer manschappen kwijt, tijd kost levens., zonder stempels te geven, kinderen zijn hoe dan ook 't slachtoffer hier.
pi_150526132
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:16 schreef Beathoven het volgende:
Heeft er iemand een overzicht van wie tegen wie is en wie met wie is daar? Het valt wel een beetje te zien maar wat is 't b.v. met Al Nusra, die zijn tegen IS maar de partijen die tegen IS zijn, schijnen ook weer tegen Al Nusra te zijn.
Even de paar grootste groepen:

Ik zeg je het zo, wacht
#freefrederike
pi_150526176
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:16 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een lieve soenni kind.
dat misbruikt wordt door een verderfelijke organisatie, ter info: dit is geen sunni/shia discussie
-Rabia Al-Basri
pi_150526230
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Montana_ir op 11-03-2015 12:35:19 ]
pi_150526288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:16 schreef Beathoven het volgende:
Shiite-forces: Iraaks leger(ISF) + Iraans bewapende shiite militias(ook wel PMU genoemd) + Iraanse generaals zoals Soleimani
Kurdish-forces: Peshmerga + YPG(actief bij de yezidis) + het westen dat bombardementen uitvoert + Soleimani helpt hier, maar heeft geen strategische invloed zoals bij de shiitische milities die trouw zweren aan Iran
ISIS-terrorists: ISIS + alle Arabische soennitisch stammen die hen helpen
Christelijke milities: Sommige christelijke milities zijn loyaal aan Peshmerga, andere loyaal aan Irak

Dat was het zo'n beetje in Irak
#freefrederike
pi_150526296
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:27 schreef Montana_ir het volgende:
Anti-government factions of the Syrian Civil War

http://en.m.wikipedia.org(...)the_Syrian_Civil_War
Dit is het Iraktopic, ik maakte die fout net ook al :') Maar hij vraagt om Al-Nusra, dus eigenlijk zit hij in het verkeere topic.
#freefrederike
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:32:09 #59
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_150526364
quote:

[..]

Is een Daesh terrorist.
Het goedpraten omdat het een sji'it is die hem vermoordt :')!
pi_150526458
quote:
13s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:32 schreef Che_ het volgende:

[..]

Het goedpraten omdat het een sji'it is die hem vermoordt :')!
Hij is een Daesh terrorist. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')