Eerst Turkije en Saudie Arabie veroveren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:17 schreef Intellectueel het volgende:
Wat de regio nu nodig heeft is een neo-Safavidische rijk.
Niet nodig. De Levant is het hart van het Midden-Oosten. Laten de barbaren maar naar de uiteinden van de neo-Safavidische rijk worden verdreven. Turkije onder Erdogan is een komedie; nu niet onderbreken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:19 schreef Montana_ir het volgende:
Eerst Turkije en Saudie Arabie veroveren.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet nodig. De Levant is het hart van het Midden-Oosten. Laten de barbaren maar naar de uiteinden van de neo-Safavidische rijk worden verdreven. Turkije onder Erdogan is een komedie; nu niet onderbreken.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:29 schreef Intellectueel het volgende:
Wie gaat er door de Schilderswijk met wat snoepgoed?
De_Ilias is terug.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:01 schreef Omar_Faroek het volgende:
Ik hoop echt dat zijn hoofd zal rollen en dat Izat adurie ermee zal voetballen.
Nee, een neo Parthische rijk is beter. Perfecte gebieden qua grondstoffen(KRG en Iran hebben veel olie reserves), Afghanis als kanonnenvoer, Perzische literatuur als leidraad.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:17 schreef Intellectueel het volgende:
Plot twist: het zijn Soennitische stammen die doen alsof ze Tikrit hebben veroverd, om Irak voor de gek te houden(zoals de soennitische stammen in Anbar nog wel eens doen).quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Plot twist: het zijn Soennitische stammen die doen alsof ze Tikrit hebben veroverd, om Irak voor de gek te houden(zoals de soennitische stammen in Anbar nog wel eens doen).
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:23 schreef Intellectueel het volgende:
Abu Azrael begint zich steeds meer als een held onder de Sjiieten te ontpoppen. De grootste ISIS-trollert.
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/Abo33zraeel/timeline
Kunnen beter het woord ''militie'' afschaffen. Een ieder kan beter spreken van provincie-handhavers. Baserend op de map van de Parthianen, zijn de shiitische Iraakse gebieden Iraans gebied. Ze beschermen hun provincie Irak, maar zijn deel van Iran.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:17 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Een leider van een Shia militie (Kat'ib Alimam Ali).
Klagen omdat een sji'it hem dood.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het goedpraten omdat het een sji'it is die hem vermoordt!
De waarheid. Erdogan is dus verantwoordelijk voor 200.000 dodenquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
als erdo de rebellen niet zou hebben gesteund was het allang klaar met de opstand
Idd.. aka groot-Azerbeidzjan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:17 schreef Intellectueel het volgende:
Maakt geen reet uit wie het is. Een jongen van 13 zo afschieten is niet goed te praten. Jij en montana_ir zijn bijna net zo extremistisch in gedachtegoed als ISquote:
Tuurlijk, soennitische sektarist.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit wie het is. Een jongen van 13 zo afschieten is niet goed te praten. Jij en montana_ir zijn bijna net zo extremistisch in gedachtegoed als IS
quote:Press TV’s cameraman has sustained injuries in a mortar attack near Iraq’s northern city of Tikrit, which has been the scene of fierce clashes between Iraqi forces and ISIL Takfiri terrorists over the past days.
quote:Op maandag 17 november 2014 18:20 schreef Atak het volgende:
Veelzeggend:
http://www.ibtimes.co.uk/(...)ught-justice-1474804
Het fascisme is nog niet uit de wereld anno 21th century.
Atak, kun je ons uitleggen hoe je zo bent veranderd?quote:Op maandag 17 november 2014 17:21 schreef Atak het volgende:
Zo zijn in alle delen van Turkije duizenden mensen de straat op gegaan om hun verontwaardiging te uiten tegen ‘de oorlogsmisdaden van Isral’.
[ afbeelding ]
De grote gemeentes in Turkije boycotten Isral door geen Coca-Cola en soortgelijke producten uit Isral te verkopen.
Deze Turkse gemeentes zijn onder anderen; Ordu, Erzurum Denizli, Nevşehir, Başakşehir, Bağcılar, skdar, mraniye, Esenler, Şahinbey, Safranbolu en Kepez.
Zo hebben de Turken hun Coca-Cola weg gehaald voor verkoop, tevens wordt er geen Coca-Cola meer geserveerd in de Turkse restaurants.
http://turkseinfo.nl/turk(...)ca-cola-te-verkopen/
Op deze manier willen ze zoveel mogelijk doen om producten afkomstig uit Isralische financin te boycotten.
Ze hopen dat meer landen zich aanschuiven bij de boycot.
Nee joh, Iraq heet al Soleimanistan dus hoef niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:18 schreef IPA35 het volgende:
Zal Soleimani tot Satrap van Tikrit e.o. worden benoemd?
De_Ilias, ben je er weer? Ze zeggen dat ze in 't heart van Tikrit zijn, de stad is nog niet veroverd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:33 schreef Omar_Faroek het volgende:
Tikrit liberated? In your fucking dreams....
Dat is ook bullshit, ze zijn wel buiten de stad en dringen steeds meer door. Maar het echte gevecht komt nog...quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De_Ilias, ben je er weer? Ze zeggen dat ze in 't heart van Tikrit zijn, de stad is nog niet veroverd.
wat zei je?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:37 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Dat is ook bullshit, ze zijn wel buiten de stad en dringen steeds meer door. Maar het echte gevecht komt nog...
Ik wacht nog op je bron voor het verhaal dat Houthi's een Nederlander in een Koranschool hadden vermoord in Jemen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:33 schreef Omar_Faroek het volgende:
Zelfs ISIS-accounts op Twitter zeggen 'totziens Tikrit'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:33 schreef Omar_Faroek het volgende:
Hezbollah in Tikrit:twitter:amartaxidriver twitterde op woensdag 11-03-2015 om 04:45:05استودع الله تكريت وارض الخﻻفه كلهايارب اسمعنا مايزيل همنا ويفرحنا يارب احرق اﻻرض تحت اقدام الروافض انك القادر سبحانك reageer retweet
En als het niet aan het westen lag was Saudi Arabie ook al kapot gemaakt door Iran. Goede manier van redeneren, doet me denken aan een wolfje hier.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:43 schreef Omar_Faroek het volgende:
Koerden moeten al helemaal stil zijn, als het niet aan het westen lag, dan was hartje Erbil nu een slavenmarkt van Koerdse vrouwen geweest.
Islam was toch een geloof van de vrede?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:42 schreef Omar_Faroek het volgende:
Ze hebben Alam de sjiietien dorp ingenomen en denken dat ze Tikrit city hebben bereikt, haha de harde klappen komen nog en dan gaan veel suleymani kopjes rollen Insjaallaah.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:13 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik vraag mij af hoe Atak opeens zo pro-Israel is geworden. In dit topic zei hij namelijk veel andere dingen over Israel:
[..]
[..]
Atak, kun je ons uitleggen hoe je zo bent veranderd?
Sjiitisch Iran controleert de twee meest belangrijke ex-Soennitische steden: Damascus en Baghdad, naast Beiroet en Sana'a. Daarnaast controleert het talloze Soennitische steden in Syrie als Homs, delen van Aleppo, Daraa, Idlib, etc.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:42 schreef Omar_Faroek het volgende:
Ze hebben Alam de sjiietien dorp ingenomen en denken dat ze Tikrit city hebben bereikt, haha de harde klappen komen nog en dan gaan veel suleymani kopjes rollen Insjaallaah.
Wees maar blij zolang je momentum hebt, want wij zullen nooit buigen voor verlvoekte rawaafid en weet dat wij Joden en christenen hoger en beter achten dan vervloekte rawaafid.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Sjiitisch Iran controleert de twee meest belangrijke ex-Soennitische steden: Damascus en Baghdad, naast Beiroet en Sana'a. Daarnaast controleert het talloze Soennitische steden in Syrie als Homs, delen van Aleppo, Daraa, Idlib, etc.
Soennieten zijn geen knip voor de neus waard.
Bullshit dat Irak tikriet heeft overgenomen....twitter:anbar_news1 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 17:48:36لم ولن يدخلوا #تكريت بإذن الله، وإنّا نعدهم بأيام تشيب لهولها الولدان reageer retweet
Is dat zo? Hoeveel Soennieten zijn er inmiddels omgekomen in Syri (ook vaak nog eens door toedoen van Soennitische groeperingen)? Hoeveel zijn er gevlucht? De complete demografische realiteit van de regio is veranderd; Iran heeft 50% van Damascus' vastgoed opgekocht, en nog steeds stromen duizenden Sjiieten in Damascus en elders binnen. Kijk eens hoe de sektarische samenstelling van Baghdad is veranderd de afgelopen 10 jaar. De offensief in Tikrit is slechts het begin. Het uiteindelijk doel is totale pacificatie van Soennitische steden, waaronder Raqqa, waar de Iraaks-Sjiitische milities ook hun ogen op hebben gericht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:52 schreef Omar_Faroek het volgende:
Wees maar blij zolang je momentum hebt, want wij zullen nooit buigen voor verlvoekte rawaafid en weet dat wij Joden en christenen hoger en beter achten dan vervloekte rawaafid.
Zoals ik zei: Wees maar blij en geniet er maar van zolang het kan. Want nu weet elke sunniet wie en wat jullie vervloekte rawaafid zijn en voor staan, terwijl een aantal jaren terug de Hezbollah en Iran een hele grote aanhang hadden van de onwetende sunnitische moslims weet bijna elke sunniet nu wel de werkelijkheid van deze safawiien en hun werkelijke doel. Dat is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoeveel Soennieten zijn er inmiddels omgekomen in Syri (ook vaak nog eens door toedoen van Soennitische groeperingen)? Hoeveel zijn er gevlucht? De complete demografische realiteit van de regio is veranderd; Iran heeft 50% van Damascus' vastgoed opgekocht, en nog steeds stromen duizenden Sjiieten in Damascus en elders binnen. De offensief in Tikrit is slechts het begin. Het uiteindelijk doel is totale pacificatie van Soennitische steden, waaronder Raqqa, waar de Iraaks-Sjiitische milities ook hun ogen op hebben gericht.
Ya Ali klinkt op het moment krachtiger dan de nutteloze noodkreten van ISIS-strijders.
ISIS-accounts op Twitter bereiden zich alvast voor op een totale nederlaag in Tikriet en de grote PR-overwinning van Sjiitische milities. De offensief loopt sinds vorige week al gestaag, met gecalculeerde aanvallen om de ISIS-defensielijnen te doorbreken. ISIS heeft geen enkele counter-aanval uitgevoerd, en houdt zich uitsluitend nog bezig met verstevigde autobommen en scherpschutters.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:54 schreef Omar_Faroek het volgende:
ISIS accBullshit dat Irak tikriet heeft overgenomen....twitter:anbar_news1 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 17:48:36لم ولن يدخلوا #تكريت بإذن الله، وإنّا نعدهم بأيام تشيب لهولها الولدان reageer retweet
Laat me niet lachen. Zelfs voor het Syrisch conflict werd Hezbollah vervloekt door Salafisten, en zwakte de steun van de gemiddelde Soenniet al snel af na het Israelisch-Libanees conflict. Sjiieten kunnen nooit op langdurige steun van de Soennieten rekenen. 2006 was een uitzondering.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:58 schreef Omar_Faroek het volgende:
Zoals ik zei: Wees maar blij en geniet er maar van zolang het kan. Want nu weet elke sunniet wie en wat jullie vervloekte rawaafid zijn en voor staan, terwijl een aantal jaren terug de Hezbollah en Iran een hele grote aanhang hadden van de onwetende sunnitische moslims weet bijna elke sunniet nu wel de werkelijkheid van deze safawiien en hun werkelijke doel. Dat is mooi meegenomen. Mijn moeder was een grote fan van Nasrallaah en Ahmedinjad totdat deze flikkers begonnen met hun shit in Syrie, nu hoor je mij moeder hun vervloeken en zo ook elke sunniet. Dat is positief.
Gewoon een terrorist dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:45 schreef Omar_Faroek het volgende:
http://nos.nl/artikel/571004-adammer-gedood-bij-strijd-jemen.html
http://journalistiek.npo.(...)ielde-ibrahim-el-bey
Hier heb je bronnen en zoek maar verder door.
Dammaj huisveste een grote Salafische 'leerschool' in het noorden van Yemen, in een gebied waar de meerderheid van de bevolking uit Zaidi Sjiieten bestaat. In werkelijkheid was het een bastion van extremistische Soennieten die trachtten om een uitvalbasis in het hartland van de Houthis te hebben. Kregen uiteindelijk gewoon klop van de Houthis, en gingen huilie huilie doen op Twitter en elders.quote:
In Nederland groot praten over je vaderland maar als het er op neer komt woon je toch liever in de kaafir land Nederland omdat je anders niet kan genieten van je bier en je hoeren. Donder toch op.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dammaj huisveste een grote Salafische 'leerschool' in het noorden van Yemen, in een gebied waar de meerderheid van de bevolking uit Zaidi Sjiieten bestaat. In werkelijkheid was het een bastion van extremistische Soennieten die trachtten om een uitvalbasis in het hartland van de Houthis te hebben. Kregen uiteindelijk gewoon klop van de Houthis, en gingen huilie huilie doen op Twitter en elders.
Bedankt voor de informatie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dammaj huisveste een grote Salafische 'leerschool' in het noorden van Yemen, in een gebied waar de meerderheid van de bevolking uit Zaidi Sjiieten bestaat. In werkelijkheid was het een bastion van extremistische Soennieten die trachtten om een uitvalbasis in het hartland van de Houthis te hebben. Kregen uiteindelijk gewoon klop van de Houthis, en gingen huilie huilie doen op Twitter en elders.
Elke soenniet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:58 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Want nu weet elke sunniet wie en wat jullie vervloekte rawaafid zijn en voor staan
hun vervloeken en zo ook elke sunniet.
Jij verblijft elders dan in Nederland? Nederland is een prachtig land, waar het Midden-Oosten nog veel van kan leren. Niets mis met bier en hoeren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:22 schreef Omar_Faroek het volgende:
In Nederland groot praten over je vaderland maar als het er op neer komt woon je toch liever in de kaafir land Nederland omdat je anders niet kan genieten van je bier en je hoeren. Donder toch op.
IS zijn achterlijk en zijn veel te laks geweest met Sjiieten, in plaats van de sjiieten aanvallen gaan ze de koerden lastig vallen. Dat is inderdaad stom van ze geweest, als zij al hun macht en kracht alleen op de Rawaafid zouden concentreren, dan hadden ze mijn volle steun gekregen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:24 schreef Irakees het volgende:
[..]
Elke soenniet?
Klopt niet. Er zijn nog altijd soennitische vrouwen (ook met hijab) die aan zina doen met sjiitische mannen in Nederland. En dan heb ik het nog niet over de seculiere soennieten gehad (bijvoorbeeld die in Egypte, Jordani en Turkije) en hun daden die jou als salafist waarschijnlijk kippenvel bezorgen. Wat te denken van de soennitische sahwa's in Irak en Syri.
Zelfs IS heeft niet zo'n obsessie voor sjiieten zoals jij hebt. Ze vallen PKK'ers aan, christenen (jouw broeders), yezidi's aan.. gisteren hadden ze volgens eigen zeggen een Mossad-agent gedood (jouw broeders toch).
Terwijl jij je vanuit de Maghreb (waar nauwelijks sjiieten te vinden zijn?) druk maakt over sjiieten, is het veel waarschijnlijker dat een soennitische pipo en aanbidder van de Mocro-king jou gaat martelen in een salafistenkerker.
Gatverdamme, kijk die achterlijke Ali aanbidders met hun handjes wapperen. Wat walg ik van dit volk.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:34 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Gatverdamme, kijk die achterlijke Ali aanbidders met hun handjes wapperen. Wat walg ik van dit volk.
Party-time mijn vriend. De mannen van Ali en Zaynab staan aan de poorten van het kalifaat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:34 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Gatverdamme, kijk die achterlijke Ali aanbidders met hun handjes wapperen. Wat walg ik van dit volk.
Ali en Zaynab zijn vrij van deze afgodenaanbidders.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Party-time mijn vriend. De mannen van Ali en Zaynab staan aan de poorten van het kalifaat.
Het staat je vrij naar de betreffende landen te reizen en je soennitische broeders te helpen, genoeg die je voor zijn gegaan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:34 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen rol in het bestrijden van de vervloekte sjiieten en de rollen zijn verdeeld. Wij Marokkanen weten het best hoe we het gif van de Sjiieten kunnen tegenhouden en dat is een ideologische strijd die wij door de eeuwen heen altijd goed hebben bestreden, daarom is Marokko een van de weinige arabische landen met weinig tot geen sjiietische invloeden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:40 schreef primakov het volgende:
[..]
Het staat je vrij naar de betreffende landen te reizen en je soennitische broeders te helpen, genoeg die je voor zijn gegaan.
Zeggen alle takfiris.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:36 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Ali en Zaynab zijn vrij van deze afgodenaanbidders.
Tot IS opgeruimd is en het los gaat tussen "verenigde" partijen...quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:19 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe ISIS alle groepen in Irak tegen zich weet te verenigen. Wellicht onverwacht neveneffect?
Blablabla, die tijd is voorbij. Sjiieten gaan heersen over de Islamitische wereld. Binnenkort in de Maghrebquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:36 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Ali en Zaynab zijn vrij van deze afgodenaanbidders.
Ik zou Atak dm'en als ik jou was, collaboratie dit dat, inlichtingendeling, elkaars bronnen en redeneertranten uitwisselen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:42 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen rol in het bestrijden van de vervloekte sjiieten en de rollen zijn verdeeld. Wij Marokkanen weten het best hoe we het gif van de Sjiieten kunnen tegenhouden en dat is een ideologische strijd die wij door de eeuwen heen altijd goed hebben bestreden, daarom is Marokko een van de weinige arabische landen met weinig tot geen sjiietische invloeden.
Sjiietien worden in Maghreb hartstikke uitgekotst en dat is maar goed ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Blablabla, die tijd is voorbij. Sjiieten gaan heersen over de Islamitische wereld. Binnenkort in de Maghreb
Ja, maar natuurlijk. Komt natuurlijk ook door het feit dat de Sjiitische Fatamieden nooit hun religieuze levensovertuiging aan de Soennieten in Noord-Afrika oplegden, en de enorme geografische afstand tussen het Sjiitische hartland (dat altijd in de buurt van Kufa heeft gelegen) en Marokko.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:42 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen rol in het bestrijden van de vervloekte sjiieten en de rollen zijn verdeeld. Wij Marokkanen weten het best hoe we het gif van de Sjiieten kunnen tegenhouden en dat is een ideologische strijd die wij door de eeuwen heen altijd goed hebben bestreden, daarom is Marokko een van de weinige arabische landen met weinig tot geen sjiietische invloeden.
No worries, jullie vrouwen kotsen ons niet uitquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:44 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Sjiietien worden in Maghreb hartstikke uitgekotst en dat is maar goed ook.
Uhh, ok. Waarom zouden de sjiieten Noord-Afrika willen overnemen, er is niets van waarde voor ze daar. Je hebt het inzicht van Atak. Stop met het belachelijk maken van jezelf.quote:woensdag 11 maart 2015 18:51 schreef Omar_Faroek het volgende:
Jullie kunnen Iraq en Daesh niet eens stabiliseren, denk maar niet dat jullie werkelijke invloed gaan krijgen in landen zoals Marokko en Tunesie. En Syrie gaat nooit goed komen en de Jihad zal daar altijd voortbestaan zolang de vervloekte Sjiieten daar nog de macht hebben. Daesh die geen eens een vliegtuig heeft en alleen maar grondtroepen, daar hebben jullie problemen mee en daarom zit Suleymani in Irak... En dan werkelijk nog durven dromen dat jullie ooit Noord Afrika gaan overnemen? Optimistisch zijn jullie wel, dat kan ik jullie niet kwalijk nemen.
'quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:52 schreef Peunage het volgende:
Soennieten zijn blij dat ze van IS af zijn
Ik ga dus niet met een Marokkaan een discussie houden over intelligentiequote:Op woensdag 11 maart 2015 18:52 schreef Omar_Faroek het volgende:
En daarnaast, de slimme sjiietien zijn de perzen en niet de Arabieren. Peunage zonder Iran waren jullie Arabische sjiieten niks waard.
Ik denk dat je nogal verbaasd zult zijn van de hoeveelheid Soennitische stammen die ISIS tegen zich heeft weten te keren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:54 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
'
Sunnieten blij met Iraakse leger invasie? Nee geloof ik niet...
الرافضي و العقلانية لا يجتمعان البتةquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga dus niet met een Marokkaan een discussie houden over intelligentie
Dat zijn verraders en geen sunnieten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik denk dat je nogal verbaasd zult zijn van de hoeveelheid Soennitische stammen die ISIS tegen zich heeft weten te keren.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:58 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Dat zijn verraders en geen sunnieten.
Dat noem je een مرتد beste peunage.quote:
'No true Scotsman' drogreden. Ze zijn Islamitisch in levensovertuiging en Soennitisch qua maddhab. Dan kun je wel takfir uitspreken, maar dat doet niets af aan de realiteit die losstaat van jouw extremisme.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:58 schreef Omar_Faroek het volgende:
Jezelf de bevoegdheid tot het oordeel omtrent iemands soennitisme toedichten is 1 van de grootste zondes in de islam.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:58 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Omdat hij tegen IS vecht ja?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:00 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Dat noem je een مرتد beste peunage.
Nee niet omdat hij tegen IS vecht, omdat hij samenwerkt met Sjiieten en hun als broeders ziet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat hij tegen IS vecht ja?
Jah dan zijn we allemaal murtadeen.
Haha die lul zegt: "Dit is een 100procent oorlog van en door irakezen"quote:
Uiteindelijk heeft er iemand gelijk aldus Mohammed, dus 50 procent kans dat Omar zijn pension onder Iblis doorbrengt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:00 schreef primakov het volgende:
[..]
Jezelf de bevoegdheid tot het oordeel omtrent iemands soennitisme toedichten is 1 van de grootste zondes in de islam.
Z'n vriendin of zus moet zeker door n of andere gladde Iranir zijn gepakt ofzo, zo veel haat tegen sjiieten heb ik zelden gezien bij een Marokkaan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft er iemand gelijk aldus Mohammed, dus 50 procent kans dat Omar zijn pension onder Iblis doorbrengt.
Hij zou jou in een van zijn martelkamers opgesloten hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:03 schreef Omar_Faroek het volgende:
In dit soort tijden mis je Saddam Hussein.
Jammer anders waren het nu Nizari's geweest. De Agha Khan is een baasch.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, maar natuurlijk. Komt natuurlijk ook door het feit dat de Sjiitische Fatamieden nooit hun religieuze levensovertuiging aan de Soennieten in Noord-Afrika oplegden, en de enorme geografische afstand tussen het Sjiitische hartland (dat altijd in de buurt van Kufa heeft gelegen) en Marokko.
Marokkanen worden overigens nauwelijks serieus genomen in het Midden-Oosten en moeten het enkel doen met een rol als kannonenvoer.
Meegenomen naar ClubPershquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:08 schreef primakov het volgende:
[..]
Z'n vriendin of zus moet zeker door n of andere gladde Iranir zijn gepakt ofzo, zo veel haat tegen sjiieten heb ik zelden gezien bij een Marokkaan.
Als Saddam nu leefde was hij een salafist geworden. Hoe hij sjiieten aanpakte was gewoon prachtig. Mooie beelden, tanks op kerbala..... Dat moet gewoon nog een keer gebeuren, Kerbala en Najaf eve cleanen van al die tempels.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:11 schreef reza1 het volgende:
[..]
Hij zou jou in een van zijn martelkamers opgesloten hebben.
Je leeft in het verleden. Die tijd is voorbij, komt ook nooit meer terug.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:15 schreef Omar_Faroek het volgende:
[..]
Als Saddam nu leefde was hij een salafist geworden. Hoe hij sjiieten aanpakte was gewoon prachtig. Mooie beelden, tanks op kerbala..... Dat moet gewoon nog een keer gebeuren, Kerbala en Najaf eve cleanen van al die tempels.
Zeg nooit nooit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je leeft in het verleden. Die tijd is voorbij, komt ook nooit meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |