Weinig kleding. Als je langer dan paar weken gaat kan je ook wasjes draaien in stad of hotel. weet niet of je hotel gaat of hostels?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie ik mezelf ook wel voor aan, ja.
[..]
I know.
En sowieso: wat moet allemaal mee.
Denk dat ik het echt zou doen, ongeacht wat een ander erover zegtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie ik mezelf ook wel voor aan, ja.
[..]
I know.
En sowieso: wat moet allemaal mee.
Algemene backpackerstopic gewoonquote:
Wat is flashpacker?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weinig kleding. Als je langer dan paar weken gaat kan je ook wasjes draaien in stad of hotel. weet niet of je hotel gaat of hostels?Denk dat jij wel redelijke flashpacker bent of niet?
Een backpacker die comfortabel reist.quote:
Ik zie dat topic niet.quote:
Oh, dat zou echt iets voor mij zijn, ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een backpacker die comfortabel reist.
Dus in hotels slaapt bijvoorbeeld
Jep.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook een flashpackerIk wil gewoon een goed bed en stilte als ik een hele dag gereisd heb
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook een flashpackerIk wil gewoon een goed bed en stilte als ik een hele dag gereisd heb
TRV / [Het Centrale Backpacktopic] #9 Rugzaktoeristenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie dat topic niet.
[..]
Oh, dat zou echt iets voor mij zijn, ja.Schurfthekel aan stapelbedden.
Iran denk ikquote:
Mensen die eigen rechter spelenquote:
Dit is ook echt wel vrij ziekquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die eigen rechter spelenMoe word ik ervan
Fred en Ria uit Almere hebben al een standbeeld voor boze meneer in de tuin staanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is ook echt wel vrij ziek
mensen die die moord goed praten
dat zo'n viespeuk straf moet krijgen: JA
maar meteen vermoorden?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fred en Ria uit Almere hebben al een stambeeld voor boze meneer in de tuin staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |