WAT.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef DrNick het volgende:
Philips-actie meegemaakt? Websitefout, allemaal zooi gratis. LB had een stofzuiger en headphones ofzo
Was bij Bol.comquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nieuwe startpagina:
www.sony.nl
Come on, do it.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak. I found the source of the clipping noise!
Hoe dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik dat kabeltje er tussen doe overstuurt m'n koptelefoongeluid.
Ik vermoed, omdat er in dat kabeltje geen electronica zit, dat m'n laptop denkt dat het een telefoonheadset is en dus een ander signaal geeft dan het normale koptelefoonsignaal.quote:
Kan je dat niet anders instellen dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed, omdat er in dat kabeltje geen electronica zit, dat m'n laptop denkt dat het een telefoonheadset is en dus een ander signaal geeft dan het normale koptelefoonsignaal.
Ik denk het wel. Alles wat één ingang heeft vermoed ik. Vroeger hadden ze wel een aparte mic in.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan je dat niet anders instellen dan.
Ohja, die nieuwe Macbook, doet 'ie ook zulke kabeltjes? De oudere ook trouwens, want die hebben ook één ingang.
Wat is daar treurig aan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Alles wat één ingang heeft vermoed ik. Vroeger hadden ze wel een aparte mic in.
Dan had ik dit hele probleem niet gehad.quote:
Werkt vast ook goed met Beats.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan had ik dit hele probleem niet gehad.
Het is leuk bedacht hoor, één poort, maar dan hadden ze deze onzin niet moeten doen. In de specs staat ook alleen dat hij compatible is met iPhone headsets. Als ze dit gedaan hebben puur zodat ik Apple oordopjes moet gebruiken als ik een mic wil, is dat weer een van de vele turfjes tegen dat kutbedrijf.
Er staat geluidsuitvoer en Apple headsets. Niet headsets. Als ik alleen m'n koptelefoon (zonder splitter) er in prik werkt het prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:13 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet alleen Apple-headsets toch?
Ah, k.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
Volgens mij ws
[..]
Er staat geluidsuitvoer en Apple headsets. Niet headsets. Als ik alleen m'n koptelefoon (zonder splitter) er in prik werkt het prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |