SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ik durf te wedden dat de PS4 nooit het niveau van de PS3 zal halen. Zoveel mooie nieuwe concepten. TLOU, CoD:MW, Uncharted, LittleBigPlanet, Assassin's Creed. Nu maken ze alleen maar vervolgen van deze games.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laten we de PS4 catalogus eens gaan vergelijken met die van de PS3 zo ergens in...
2021.
Dat is wel zo eerlijk he.
Hopelijk veranderd de Project Morpheus hier wat aan.quote:Net als in de filmindustrie gaat het in de game-industrie steeds meer om franchises creëren.
Dat betekent meer van hetzelfde, omdat mensen met hun portemonnee hebben laten zien dat te waarderen. De keerzijde daarvan is dat je minder games zal krijgen die echt 'nieuw' zijn, en meer games die voorgangers hebben of een combinatie zijn van spelelementen uit eerdere games.
No mans skyquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de PS4 nooit het niveau van de PS3 zal halen. Zoveel mooie nieuwe concepten. TLOU, CoD:MW, Uncharted, LittleBigPlanet, Assassin's Creed. Nu maken ze alleen maar vervolgen van deze games.
Mooie citaat hierover:
[..]
Nieuwe concepten? Een survival horror game, een multiplayer shooter, een action-adventure, platformer, action/stealth game.... Wat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de PS4 nooit het niveau van de PS3 zal halen. Zoveel mooie nieuwe concepten. TLOU, CoD:MW, Uncharted, LittleBigPlanet, Assassin's Creed. Nu maken ze alleen maar vervolgen van deze games.
Mooie citaat hierover:
[..]
Destiny is anders een mooi begin imo. Evolve, Watch_Dogs. Ze zijn het wel aan het proberen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Mooie citaat hierover:
[..]
Hij bedoelde denk ik franchises. Maar dat mag ik denk ik niet zeggen, want dan neem ik het te serieus allemaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nieuwe concepten? Een survival horror game, een multiplayer shooter, een action-adventure, platformer, action/stealth game.... Wat?
Nog niet bekend, ik denk net voor de holidays.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Wanneer komt die nou eigenlijk? no mans sky?
Wanneer ze uitgegenereerd zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Wanneer komt die nou eigenlijk? no mans sky?
Destiny is een mooi voorbeeld. Wat een faal game was datquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Destiny is anders een mooi begin imo. Evolve, Watch_Dogs. Ze zijn het wel aan het proberen.
PS3 en ook de 360 stonden er echt niet beter voor in het begin van hun cyclus dan de PS4 en Xbox One nu.
Je hebt gelijk: franchises.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
En wat te denken van No Man's Sky?Over mooie nieuwe concepten gesproken.
[..]
Hij bedoelde denk ik franchises. Maar dat mag ik denk ik niet zeggen, want dan neem ik het te serieus allemaal.
Toch een 40 uurtjes in gestoken ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Destiny is een mooi voorbeeld. Wat een faal game was dat
Jammer. Dat zou mooi zijn... wil er wel mee aan de slag.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog niet bekend, ik denk net voor de holidays.
Ah dat verklaart het wel ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
Hij bedoelde denk ik franchises. Maar dat mag ik denk ik niet zeggen, want dan neem ik het te serieus allemaal.
Zeker, vandaar die miljoenen dagelijkse actieve spelers.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Mooi concept slecht uitgewerktquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Heb er wel meer dan 40 uur in zitten andersquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch een 40 uurtjes in gestoken ofzo.
Overigens nog steeds aardig populair, dat wij het niet lang spelen betekent niet dat het een faal game is.
Dat klopt, ik vind dat ook niet zoveel voor een levenscyclus van 10 jaar. Waar COD nog een vervolg op een oudere franchise was ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah dat verklaart het wel ja.
Slaat zijn comment alsnog nergens op imo, maar goed.
Dus The Order, Bloodborne, Destiny, Driveclub, Knack, Dying Light en Evolve zijn geen nieuwe franchises? Oh, oke. En dan zal ik de indies niet eens meerekenenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
En wat te denken van No Man's Sky?Over mooie nieuwe concepten gesproken.
[..]
Dat is zeker zo maar het is lang niet zo groot als dat ze hadden verwacht...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, vandaar die miljoenen dagelijkse actieve spelers.
Volgens mij heeft het qua verkopen en geregistreerde spelers alle verwachtingen overtroffen hoor...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is zeker zo maar het is lang niet zo groot als dat ze hadden verwacht...
Heb het spel ook gekocht.. paar uurtjes gespeeld en toen had ik het eerlijk gezegd ook wel gezien.. geen drang om echt verder te spelen gehad.
Staan niet bij satecl op de radar blijkbaar. Net als Watch_Dogs e.d. niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus The Order, Bloodborne, Driveclub, Knack, Dying Light en Evolve zijn geen nieuwe franchises? Oh, oke. En dan zal ik de indies niet eens meerekenen
Het enige dat het voor mij verneukt heeft is dat de co-op maar met twee anderen kan worden gedaan. Lastig als je met je vaste groep van vier man het wil spelenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is zeker zo maar het is lang niet zo groot als dat ze hadden verwacht...
Heb het spel ook gekocht.. paar uurtjes gespeeld en toen had ik het eerlijk gezegd ook wel gezien.. geen drang om echt verder te spelen gehad.
Helldivers maar kopen dan, in vrijwel elk opzicht beter dan Destiny en met 4-man teams.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige dat het voor mij verneukt heeft is dat de co-op maar met twee anderen kan worden gedaan. Lastig als je met je vaste groep van vier man het wil spelen
Dan heeft ie iig niet gekeken naar ps4-games, als geen van deze games op zijn radar te vinden was.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staan niet bij satecl op de radar blijkbaar. Net als Watch_Dogs e.d. niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |