SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door very op 10-03-2015 22:58:03 ]People assume too much.
maak dan gelijk ff reklame hierquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
tnx allemaal ik ga eens kijken wat het beste is voor de meiden. @dop ja dat kan best. Ze gaan elke zaterdag vanaf het Feyenoord stadion. Ik rijd niet altijd mee. We zijn met 3 trainsters maar zoeken nog meer dames die zouden willen trainen.
Dit belooft weinig goeds afgaande op je treurige wielershirts.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:48 schreef very het volgende:
Ik ga binnenkort eens kijken of ik een mooie topic header kan maken voor jullie
Speel eens lief!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit belooft weinig goeds afgaande op je treurige wielershirts.
Jezus vent...kan jij niet effe een keertje naar de hoeren ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Past helaas niet in mn trainingsschema.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:34 schreef very het volgende:
[..]
Jezus vent...kan jij niet effe een keertje naar de hoeren ofzo?
Je traint op hoe je jezelf een zo groot mogelijke lul moet laten lijken op internetfora?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Past helaas niet in mn trainingsschema.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige waar ik over twijfel is het 3x klittenband... Zeker die bovenste, waar bij veel merken en ook mijn huidige bontragers straps zitten. Zijn straps steviger? Bij staand klimmen oid? Is er een reden waarom je persé NIET 3x klittenband zou willen?
Ze zaten namelijk wel onwijs goed, zeker rondom mn voorvoet. Twijfel twijfel. Eigenlijk houdt alleen die vraag over dat klittenband me tegen.
Dat zijn inderdaad enorm smalle schoenen. Zelfs de brede variant is alsnog erg smal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef Andyy het volgende:
Wel eens naar mavic gekeken? Zijn volgens mij ook best smal
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:07 schreef muzas het volgende:
Ik heb ook 'kleding'advies nodig.
Heb dit weekend bij mn fm schoentjes gepast, mn bontragers zijn me te breed geworden. Degene die verreweg het lekkerste om mijn smalle voetjes zaten waren Sidi's en Chains (die chains waren echt heel lelijk)
Met mijn budget kwamen we dan uit op de Logo vernice schoentjesFiets al tijden met dit model, atb schoenen heb ik en race. Vind die vernice logo mooi ook, en ze zijn er ook in wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige waar ik over twijfel is het 3x klittenband... Zeker die bovenste, waar bij veel merken en ook mijn huidige bontragers straps zitten. Zijn straps steviger? Bij staand klimmen oid? Is er een reden waarom je persé NIET 3x klittenband zou willen?
Ze zaten namelijk wel onwijs goed, zeker rondom mn voorvoet. Twijfel twijfel. Eigenlijk houdt alleen die vraag over dat klittenband me tegen.
Sidi maakt mooie schoenen maar je betaald een godsvermogen voor die fancy sluitingen.
Velcro's werken prima ook verstellen onderweg geen probleem.
tnx nu ook in Rotterdam. Kaasplankje wie van jullie fietst er mee dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef dop het volgende:
[..]
maak dan gelijk ff reklame hier
http://vrouwenwielrennen.nl/
goed initiatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |