SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door very op 10-03-2015 22:58:03 ]People assume too much.
maak dan gelijk ff reklame hierquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
tnx allemaal ik ga eens kijken wat het beste is voor de meiden. @dop ja dat kan best. Ze gaan elke zaterdag vanaf het Feyenoord stadion. Ik rijd niet altijd mee. We zijn met 3 trainsters maar zoeken nog meer dames die zouden willen trainen.
Dit belooft weinig goeds afgaande op je treurige wielershirts.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:48 schreef very het volgende:
Ik ga binnenkort eens kijken of ik een mooie topic header kan maken voor jullie
Speel eens lief!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit belooft weinig goeds afgaande op je treurige wielershirts.
Jezus vent...kan jij niet effe een keertje naar de hoeren ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Past helaas niet in mn trainingsschema.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:34 schreef very het volgende:
[..]
Jezus vent...kan jij niet effe een keertje naar de hoeren ofzo?
Je traint op hoe je jezelf een zo groot mogelijke lul moet laten lijken op internetfora?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Past helaas niet in mn trainingsschema.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige waar ik over twijfel is het 3x klittenband... Zeker die bovenste, waar bij veel merken en ook mijn huidige bontragers straps zitten. Zijn straps steviger? Bij staand klimmen oid? Is er een reden waarom je persé NIET 3x klittenband zou willen?
Ze zaten namelijk wel onwijs goed, zeker rondom mn voorvoet. Twijfel twijfel. Eigenlijk houdt alleen die vraag over dat klittenband me tegen.
Dat zijn inderdaad enorm smalle schoenen. Zelfs de brede variant is alsnog erg smal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef Andyy het volgende:
Wel eens naar mavic gekeken? Zijn volgens mij ook best smal
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:07 schreef muzas het volgende:
Ik heb ook 'kleding'advies nodig.
Heb dit weekend bij mn fm schoentjes gepast, mn bontragers zijn me te breed geworden. Degene die verreweg het lekkerste om mijn smalle voetjes zaten waren Sidi's en Chains (die chains waren echt heel lelijk)
Met mijn budget kwamen we dan uit op de Logo vernice schoentjesFiets al tijden met dit model, atb schoenen heb ik en race. Vind die vernice logo mooi ook, en ze zijn er ook in wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige waar ik over twijfel is het 3x klittenband... Zeker die bovenste, waar bij veel merken en ook mijn huidige bontragers straps zitten. Zijn straps steviger? Bij staand klimmen oid? Is er een reden waarom je persé NIET 3x klittenband zou willen?
Ze zaten namelijk wel onwijs goed, zeker rondom mn voorvoet. Twijfel twijfel. Eigenlijk houdt alleen die vraag over dat klittenband me tegen.
Sidi maakt mooie schoenen maar je betaald een godsvermogen voor die fancy sluitingen.
Velcro's werken prima ook verstellen onderweg geen probleem.
tnx nu ook in Rotterdam. Kaasplankje wie van jullie fietst er mee dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef dop het volgende:
[..]
maak dan gelijk ff reklame hier
http://vrouwenwielrennen.nl/
goed initiatief
Ikzelf vermomd als vrouw natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:40 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
tnx nu ook in Rotterdam. Kaasplankje wie van jullie fietst er mee dan?
hahaha very is op ze pik getraptquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:43 schreef 0108daniel het volgende:
TS verdiend een ban....
Doe die OP eens normaal!
Niemand heeft het over voetbal hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:45 schreef Patroon het volgende:
Het voetbal gehalte is hier wat te hoog..
Heb dit weekend bij mn fm schoentjes gepast, mn bontragers zijn me te breed geworden. Degene die verreweg het lekkerste om mijn smalle voetjes zaten waren Sidi's en Chains (die chains waren echt heel lelijk)
Met mijn budget kwamen we dan uit op de Logo vernice schoentjespsst je kan ze gewoon in een oude laken in je wasmasjien stoppen hoor worden ze weer mooi van (niet te vaak doen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Sowiesoquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahaha very is op ze pik getrapt
echt voor schut
rikketik toch goed?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:54 schreef MarcoD het volgende:
vereniging nieuw akkoord
pasfoto akkoord
Keuring verwerkt: akkoord
controle Uniebureau
productiedatum: 2015-03-10
verzending verwacht: 2015-03-14
Ja! na minuutje fietsen was dat de conclusie al, afwijking was toen al weg.quote:
Met mijn budget kwamen we dan uit op de Logo vernice schoentjeszwarte schoenen... ppffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige waar ik over twijfel is het 3x klittenband... Zeker die bovenste, waar bij veel merken en ook mijn huidige bontragers straps zitten. Zijn straps steviger? Bij staand klimmen oid? Is er een reden waarom je persé NIET 3x klittenband zou willen?
everyone's a critic...
even you ! !
verschilt per merk ketting en eigen wensen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:19 schreef the_critic het volgende:
ff vraagje aan de kenners hier.... vervangen jullie met kettingchecker de ketting bij 0.75 of 0.5??
Als ik ieder seizoen nieuwe zou kopen, of een setje voor alleen hoogzomer/droog dan wit ja. Hagelwitte schoenen zijn tof.quote:
Mss geen kenner maar; ik verwissel mijn kmc10.93 bij 0.75 Heb zo 3 kettingen op een 105 cassette gereden en die kan nog wel een ketting mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:19 schreef the_critic het volgende:
ff vraagje aan de kenners hier.... vervangen jullie met kettingchecker de ketting bij 0.75 of 0.5??
Witte overschoentjes en klaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Als ik ieder seizoen nieuwe zou kopen, of een setje voor alleen hoogzomer/droog dan wit ja. Hagelwitte schoenen zijn tof.
Genoeg om me heen kijken heeft me geleerd dat witte schoenen meestal gelig/grijzig worden. Dat vind ik echt onwijs lelijk. Mijn huidige zwarte bontragers zien er na 16.000k weer en wind nog uit als nieuw. Zonder wasmachine.
[..]
Mss geen kenner maar; ik verwissel mijn kmc10.93 bij 0.75 Heb zo 3 kettingen op een 105 cassette gereden en die kan nog wel een ketting mee.
Moeilijkdoennerijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Witte overschoentjes en klaar.
Onzin, mijn witte schoenen zijn na 3 seizoenen nog steeds wit. Kunst om met vies weer overschoenen aan te trekken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Als ik ieder seizoen nieuwe zou kopen, of een setje voor alleen hoogzomer/droog dan wit ja. Hagelwitte schoenen zijn tof.
Genoeg om me heen kijken heeft me geleerd dat witte schoenen meestal gelig/grijzig worden. Dat vind ik echt onwijs lelijk. Mijn huidige zwarte bontragers zien er na 16.000k weer en wind nog uit als nieuw. Zonder wasmachine.
[..]
Mss geen kenner maar; ik verwissel mijn kmc10.93 bij 0.75 Heb zo 3 kettingen op een 105 cassette gereden en die kan nog wel een ketting mee.
Afdoen als 'onzin' is ook gelul. Je hebt het weer niet altijd in de hand, je kan met mooi weer vertrekken en het kan zo maar omslaan. En kutten met overschoenen om je schoenen maar wit te houden vind ik gedoe. Vind zwarte net zo mooi. En ik durf met 100% succesrate te garanderen dat ik jouw schoenen uit een rij nieuwe weet te pikken. Of je moet ze wel héél erg netjes houden, en die moeite ben ik niet bereid te nemen. Of in ieder geval niet als zwart gewoon langer mooi blijft.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Onzin, mijn witte schoenen zijn na 3 seizoenen nog steeds wit. Kunst om met vies weer overschoenen aan te trekken.
Tuurlijk zie je dat, maar nog altijd mooier dan zwart. Ze zijn gewoon prima te houden met wat zorgvuldigheid. Kloten met overschoenen is overdreven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Afdoen als 'onzin' is ook gelul. Je hebt het weer niet altijd in de hand, je kan met mooi weer vertrekken en het kan zo maar omslaan. En kutten met overschoenen om je schoenen maar wit te houden vind ik gedoe. Vind zwarte net zo mooi. En ik durf met 100% succesrate te garanderen dat ik jouw schoenen uit een rij nieuwe weet te pikken. Of je moet ze wel héél erg netjes houden, en die moeite ben ik niet bereid te nemen. Of in ieder geval niet als zwart gewoon langer mooi blijft.
Verschil tussen je sokken en schoenen is zelfs op die foto van een scherm te zien. Wel jaloers op dat weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Tjah daar zit 't m in denk ik. Dat is mening en geen wiskunde... Ik vind een teintverschil wit/gebrokenwit/iets gelig/grijzig stukken lelijker dan gewoon netjes zwart.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:33 schreef Patroon het volgende:
Tuurlijk zie je dat, maar nog altijd mooier dan zwart
Ja denk dat dat klittenband wel prima is, al ben ik wel blij met de bucklel. Kan je lekker strak aansnoeren. Dat draai ding is ook handig, maar niet perse nodig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef the_critic het volgende:
weet niet hoe het bij deze sidi's is... mijn sidi's hebben in de klittenband strip ook nog een plastic strip met soort van tandjes die in elkaar grijpen.. dus je klittenband trekt niet zichzelf open of verschuift ofzo.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tuurlijk zie je dat, maar nog altijd mooier dan zwart. Ze zijn gewoon prima te houden met wat zorgvuldigheid. Kloten met overschoenen is overdreven.Lekker op je eigen fietsje, niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Mijn tootlje heeft .75 en 1.0, vervang als de .75 er in valt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:19 schreef the_critic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |