SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
#LockupDS2
Vanmiddag ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet liegen. Je hebt een greepfroet op.
Jullie appen foto's van je lunch naar elkaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah ik docht dat dat vanochtend was.
wie shopt er even een sonicje op?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
DS2 in de ballenbak.
Ik niet meer omdat we nu thuis werken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Vrijdag weer lekker pizza op het afstudeerbedrijf
Reneeke en ik hebben een innige band. En dit is daar vast onderdeel van ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Jullie appen foto's van je lunch naar elkaar?
Niet alleen de lunch hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Jullie appen foto's van je lunch naar elkaar?
"werken"quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik niet meer omdat we nu thuis werken.
Ik zie ook geen reden om nog packs te openen met coins. En op woensdag packs openen hoeft ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik denk dat er nu wel een stuk minder goldpacks geopend gaan worden. Lagere spelersprijzen, en een hoop mensen boos op EA.
Morgen wellicht nog een piek als het nieuwe TOTW uitkomt. Dat is dan volgens mij een goed moment om consumables in te gaan slaan.
Ik stuur alleen af en toe een foto van het eindresultaat van een flink potje kleien naar mijn vriendenquote:
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hebben nog 3 weken de tijd, dan moet het af zijn.
En ondertussen veel Fifa spelen, SMLENO'en en naar de Mac gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hebben nog 3 weken de tijd, dan moet het af zijn.
#kanmakkelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:19 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
En ondertussen veel Fifa spelen, SMLENO'en en naar de Mac gaan
En het leren voor je tentamen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe combineer je dat allemaal met je supermarktbezoekjes?
consumables inslaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik denk dat er nu wel een stuk minder goldpacks geopend gaan worden. Lagere spelersprijzen, en een hoop mensen boos op EA.
Morgen wellicht nog een piek als het nieuwe TOTW uitkomt. Dat is dan volgens mij een goed moment om consumables in te gaan slaan.
Dat doe ik in de pauze.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe combineer je dat allemaal met je supermarktbezoekjes?
en die klacht heb je nu pas?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb een klacht. Ambtenaren die je van het kastje naar de muur sturen_________!
Ach, ik had altijd al bepaalde ideeen bij gemeentelijke organisaties en de belastingdienst. Maar die blijken nu dus nog erger dan mijn vermoedens.quote:
antiklacht?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb een klacht. Ambtenaren die je van het kastje naar de muur sturen_________!
Werken ze je een beetje tegen rondom je huisje?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, ik had altijd al bepaalde ideeen bij gemeentelijke organisaties en de belastingdienst. Maar die blijken nu dus nog erger dan mijn vermoedens.
Hoezo het is toch heel normaal dat je 3miljoen gulden meer uit geeft dan dat je zegt en er niemand is die dit ook maar even controleertquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, ik had altijd al bepaalde ideeen bij gemeentelijke organisaties en de belastingdienst. Maar die blijken nu dus nog erger dan mijn vermoedens.
Vertel me meerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die dure Koreaanse keeper heeft wel een price range van 150-7k terwijl hij 15k waard was.. en ik kocht hem gisteren nog voor 3.5k.
Dat is mijn klacht.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die dure Koreaanse keeper heeft wel een price range van 150-7k terwijl hij 15k waard was.. en ik kocht hem gisteren nog voor 3.5k.
Dat is mijn klacht.
De Belastingdienst wil graag dat ik aangifte doe over 2014. Dat wil ik zelf ook wel (want ik krijg geld terug), maar dan moet ik wel een realistische WOZ-waarde van mijn huis krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:28 schreef vanpers het volgende:
[..]
Werken ze je een beetje tegen rondom je huisje?
Ik heb een plan, pak 2 mobiele telefoons en bel ze beide op. Dan verbind je ze door met elkaar en laat je het ze samen even uitzoeken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Belastingdienst wil graag dat ik aangifte doe over 2014. Dat wil ik zelf ook wel (want ik krijg geld terug), maar dan moet ik wel een realistische WOZ-waarde van mijn huis krijgen.
Die heb ik nu niet. Dat verzorgt normaliter de gemeente, behalve in bijzondere gevallen zoals deze (want huis is formeel in 2 stukken gesplitst, en bijbehorende stuk grond ook). Dat moet de Belastingdienst toch echt doen. "Dus belt u maar even met de Belastingtelefoon.' Dus dat doe ik. Maar volgens de mevrouw van de Belastingtelefoon moet ik toch echt bij de gemeente zijn. "Nee, echt. Dus belt u maar gewoon weer even terug naar de gemeente. Ah, u heeft een stuk tekst waaruit blijkt dat wij als Belastingdienst wat moeten doen? Nou dat ziet u toch echt verkeerd. Belt u maar gewoon even de gemeente. Doe dat nou maar gewoon."![]()
Balen man, en verder? Wat zijn de gevolgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu maak ik maar iets meer dan 3k profit terwijl ik 10k profit had kunnen maken
Niks, dat was het.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:35 schreef vanpers het volgende:
[..]
Balen man, en verder? Wat zijn de gevolgen.
Dat vereist wel de nodige timing. Je bent al 2 receptionisten en 4 meerkeuze menu's verder voordoet je uberhaupt iemand te spreken krijgt. En nog een invulmenu waarbij ze mijn BSN vragen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik heb een plan, pak 2 mobiele telefoons en bel ze beide op. Dan verbind je ze door met elkaar en laat je het ze samen even uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |