SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
#LockupDS2
Vanmiddag ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet liegen. Je hebt een greepfroet op.
Jullie appen foto's van je lunch naar elkaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah ik docht dat dat vanochtend was.
wie shopt er even een sonicje op?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
DS2 in de ballenbak.
Ik niet meer omdat we nu thuis werken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Vrijdag weer lekker pizza op het afstudeerbedrijf
Reneeke en ik hebben een innige band. En dit is daar vast onderdeel van ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Jullie appen foto's van je lunch naar elkaar?
Niet alleen de lunch hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Jullie appen foto's van je lunch naar elkaar?
"werken"quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik niet meer omdat we nu thuis werken.
Ik zie ook geen reden om nog packs te openen met coins. En op woensdag packs openen hoeft ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik denk dat er nu wel een stuk minder goldpacks geopend gaan worden. Lagere spelersprijzen, en een hoop mensen boos op EA.
Morgen wellicht nog een piek als het nieuwe TOTW uitkomt. Dat is dan volgens mij een goed moment om consumables in te gaan slaan.
Ik stuur alleen af en toe een foto van het eindresultaat van een flink potje kleien naar mijn vriendenquote:
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hebben nog 3 weken de tijd, dan moet het af zijn.
En ondertussen veel Fifa spelen, SMLENO'en en naar de Mac gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hebben nog 3 weken de tijd, dan moet het af zijn.
#kanmakkelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:19 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
En ondertussen veel Fifa spelen, SMLENO'en en naar de Mac gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |