Regelmatig jat ik gewoon de Jet en verspreid daar chaos meequote:Op maandag 15 juni 2015 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Begrijp ik best
Maar als je wel graag in Freemode rondrijdt is de snelheid van je wagens best belangrijk. (om aan de rest te ontkomen, of ze te pakken te krijgen)
Pas op dat je niet in de bad sport lobby terecht komtquote:Op maandag 15 juni 2015 17:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Regelmatig jat ik gewoon de Jet en verspreid daar chaos mee
Elke heist heeft zijn lastige en zijn makkelijke klusjes..quote:Op maandag 22 juni 2015 19:07 schreef All-out het volgende:
[..]
goed bezig, behoorlijk lastig nog of niet?
jij aan het werk zeker?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Tis best lekker verdienen!
RP gaat lekker snel
Denk dat de meeste wel al in een crew zitten maar zeker weten doe ik nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:58 schreef Reintji het volgende:
Nog nut om een Xbox One crew te maken?
-> Baas NLquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat de meeste wel al in een crew zitten maar zeker weten doe ik niet
Ik zelf zit wel in een crew maar zou best weleens wat vaker met Hollanders willen gamen
Die op tweakers?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:17 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm. Bestaat er nog een actieve xbox one crew die ik kan joinen?
Hey jammer van die naai-actie gister van die random, maar goede hoop dat we ze binnenkort allemaal kunnen binnentikkenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:17 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm. Bestaat er nog een actieve xbox one crew die ik kan joinen?
Nja. Ik hoop dat hij het niet doelbewust deed, maar het nakte het hele team. We hoefden alleen de helicopter nog in en dan waren we klaar. Ach ja, grote kans dat ik dit weekend nog wel tijd vind om de heist af te maken. Kunnen jullie mij daarna helpen met mijn heistquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hey jammer van die naai-actie gister van die random, maar goede hoop dat we ze binnenkort allemaal kunnen binnentikken
Als je alles op de juiste volgorde doet krijg je een bonus.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:32 schreef Reintji het volgende:
Zo, gister met drie randoms de finale van prison break gedaan, was nu de piloot, lekker simpel idd. Bizar dat we op het einde de eerste keer kapot gingen omdat de gevangene dood ging. Vreemd, we sprongen net met zn drieën uit de valom.
Maakt het niet uit in welke volgorde je de heist doet? Heb bijvoorbeeld al de finale van de humane raid gedaan, maar nog niet de setups. Wanneer je de ontbrekende setups doet worden die dan meegeteld als compleet?
Lijkt mij ook lastig. Heb je al een crew van minstens 4 man voor nodig en dan nog afspreken wanneer je tijd hebt.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:27 schreef Kn0x het volgende:
Criminal Masterminds. Fucking moeilijk lijkt me dat. Dan moet je echt een goedwerkend team hebben en precies weten wat je moet doen. Lijkt me nog wel een uitdaging.
Reintji, wanneer ga je weer heisten? Dan kom ik ook online.
Present! Heb gister wel met rival een set-up gedaan van de series A heist.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:45 schreef Kn0x het volgende:
Vanavond nog XBONErs online om een nieuwe heist te starten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |