Efficiënte code. En niet zo heel heel vereisten qua graphics. Het meeste werk gaat je eigen PC doen.quote:
9x zo klein.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:28 schreef valek het volgende:
Is het te bebouwen gebied net zo klein als bij de nieuwste Simcity?
Eerste vlak wel maar die kan je 9 keer bijbouwen als extra tegel en er is een mod dat je die 25 keer uit kan breiden maar dan is het op eigen risico dus als je huis affikt omdat je pc vergaat in een vlammenzee heb je gewoon dikke pech.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:28 schreef valek het volgende:
Is het te bebouwen gebied net zo klein als bij de nieuwste Simcity?
Kun je niet meteen aangeven dat je een groot gebied wil bebouwen? Of is het heel makkelijk om extra gebied "aan te kopen"?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Eerste vlak wel maar die kan je 9 keer bijbouwen als extra tegel en er is een mod dat je die 25 keer uit kan breiden maar dan is het op eigen risico dus als je huis affikt omdat je pc vergaat in een vlammenzee heb je gewoon dikke pech.
Makkelijk en je kunt dat gelijk aangeven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:30 schreef valek het volgende:
[..]
Kun je niet meteen aangeven dat je een groot gebied wil bebouwen? Of is het heel makkelijk om extra gebied "aan te kopen"?
Pak er gewoon random 1.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:47 schreef Hermanna het volgende:
Map keuze is al moeilijk hmmm.. Waar gaan jullie voor in de eerste game?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
EN IK MAAR WACHTEN IS HIJ ER AL
Minste land om op te bouwen zodat ik later niet teveel opnieuw hoef te bouwen als ik heb geleerd hoe het spel werktquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:47 schreef Hermanna het volgende:
ik heb volgens mij de gene met minst te be bouwen land..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:47 schreef Hermanna het volgende:
pc nog stuk ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:01 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme lang geleden dat ik oprecht baalde dat ik niet kon gamen.
[ afbeelding ]
dit is ook een leuke
voorals nog niet..quote:
GEIL. draait op ultra high such wow. loik loikquote:
ik heb zelfs al 2 districten gemaaktquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:09 schreef Thrilled het volgende:
Wtf ben mijn eten nog aan het herkauwen en jullie gamen alWait for meeee
87%
Ah, mijn GTX460 zou beter moeten zijn dan die 650m, dus dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:17 schreef Metalbas het volgende:
Haal gemiddeld zo ongeveer 35/40 fps hier met een stad uit de workshop op een 650m. Nu stoort sub 60fps bij een game als deze niet echt.
Ze zijn bezig met cities skylines.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:14 schreef Hermanna het volgende:
Waarom gaan mensen niet werken![]()
En niemand komt in mijn stad wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |