geen ideequote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Steam is toch altijd online op de achtergrond?Of in offline godusmodus
/no0b
Gaat er meer om dat er weer een hamster situatie is als de game live gaat. En als je dat eerst je licentie moet checken gaat dat weer niet drama, drama en nog meer dramaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:33 schreef Divje het volgende:
[..]
/no0b
Zal vast wel meevallenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat er weer een hamster situatie is als de game live gaat. En als je dat eerst je licentie moet checken gaat dat weer niet drama, drama en nog meer drama
en artwork en de soundtrackquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:35 schreef Hermanna het volgende:
Deluxe versie is dus eigenlijk alleen voor de 5 monumenten.
En een paar extra euro's die verdeeld worden onder de 13 ? werknemersquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:35 schreef Hermanna het volgende:
Ja maar dat wil ik even zeker weten voordat we dus de simcity fiasco 2.0 krijgenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal vast wel meevallenhet is gelukkig niet zo dat de game met clouds werkt en continu moet synchronysen
Ik heb het er wel voor over.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:35 schreef Hermanna het volgende:
Steam >> Originquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik even zeker weten voordat we dus de simcity fiasco 2.0 krijgen
Fair enough hahaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Steam >> Origin![]()
En zoals eerder vermeld, er zijn grotere releases geweest die zonder problemen verliepen.
We zullen het wel merkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Fair enough haha
Ik kijk vanavond wel even
stappenplan steam:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:31 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Moet je ook niet even online zijn om bijv. te checken of je licentie klopt ofzo?
niet dus, je kan gewoon in offline mode starten, maar dan mist de client wat features.. (maar functioneel gezien werken 99% v/d spellen gewoon)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:33 schreef Divje het volgende:
[..]
/no0b
Helder. Thanksquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:46 schreef mschol het volgende:
[..]
stappenplan steam:
koop spel via steam -> licentie wordt gekoppeld aan je account (koop je via een derde partij registreer je de key, die vervolgens aan je account wordt gekoppeld)
installeer steam op je pc
start steam en log in om het spel te downloaden/installeren
heb je vervolgens geen internet: geen probleem steam gaat offline gewoon verder (de geinstalleerde games kan je gewoon spelen*)
*indien een spel een thirdparty DRM systeem gebruikt kan dit worden tegengegaan...
[..]
niet dus, je kan gewoon in offline mode starten, maar dan mist de client wat features.. (maar functioneel gezien werken 99% v/d spellen gewoon)
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:46 schreef mschol het volgende:
[..]
stappenplan steam:
koop spel via steam -> licentie wordt gekoppeld aan je account (koop je via een derde partij registreer je de key, die vervolgens aan je account wordt gekoppeld)
installeer steam op je pc
start steam en log in om het spel te downloaden/installeren
heb je vervolgens geen internet: geen probleem steam gaat offline gewoon verder (de geinstalleerde games kan je gewoon spelen*)
*indien een spel een thirdparty DRM systeem gebruikt kan dit worden tegengegaan...
[..]
niet dus, je kan gewoon in offline mode starten, maar dan mist de client wat features.. (maar functioneel gezien werken 99% v/d spellen gewoon)
Lol.quote:Minpunten
Pop-up balonnetjes met informatie nauwelijks te zien
Twittervogel kan irritant zijn
die twittervogel was ook schijt irritant om te zien op streamsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lol.
''Hmm, een 10 is iets teveel van het goeie. Laat ik nog even iets negatiefs bedenken.. Oh ja!''
En die vogel is al minder irritant met die modquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lol.
''Hmm, een 10 is iets teveel van het goeie. Laat ik nog even iets negatiefs bedenken.. Oh ja!''
Wordt zo'n spel maar door 13 mensen ontwikkeld?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:36 schreef Divje het volgende:
[..]
En een paar extra euro's die verdeeld worden onder de 13 ? werknemers
Zoiets ja, het is maar een heel klein team vergeleken met andere ontwikkelaars.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wordt zo'n spel maar door 13 mensen ontwikkeld?
Waarschijnlijk twitch.tv/fylaxdoetgamenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef jogy het volgende:
[..]
www.twitch.tv/fokweblogfylax ?
Met webcam!
Alsof jij er ook maar iets van zult bakken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarschijnlijk twitch.tv/fylaxdoetgamen
Het spel heeft een 16+ sticker. Ik zou het gewoon lekker bij Super Mario houden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarschijnlijk twitch.tv/fylaxdoetgamen
Mislukte steden zijn ook heel leuk hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alsof jij er ook maar iets van zult bakken.
Die processor heb ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:37 schreef mschol het volgende:
ik ga wellicht, mede door dit spel, mijn i7 860 ergens in de komende maanden upgraden naar een i7 4790 ofzo
ik twijfel nog een beetje hoor, tis wel weer een hele zwik centen (335 + 100 euro ofzo voor een degelijk moederbord)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die processor heb ik ookAanradertje hoor, bij deze.
Klopt, maar dan kan je wel weer even een paar jaar mee vooruit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik twijfel nog een beetje hoor, tis wel weer een hele zwik centen (335 + 100 euro ofzo voor een degelijk moederbord)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |