Misschien likt hij ons juist wel als we dat doenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:09 schreef Specularium het volgende:
Krijgen jullie betaald om timmmm te likken ofzo?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:09 schreef Specularium het volgende:
Ik denk ik slijm totdat ik eindelijk m'n tagje kwijt benquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:09 schreef Specularium het volgende:
Nee, ik kraak hem geregeld af, achter z'n rug.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:09 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien likt hij ons juist wel als we dat doen
Zijn een uur te laat begonnenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:46 schreef YokiKater het volgende:
Vieze vuile tering betonboren. Ik ga straks even wat bouwvakkers gevoelig in elkaar slaan!
Nee, het is verdomme al de tweede dag op rij dat ze ff een beetje boren om half 8 om iedereen die nog ligt te pitten wakker te maken en dan gaan ze vervolgens op normale tijden weer verder.quote:
Je kunt ook gewoon om 07.00 opstaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, het is verdomme al de tweede dag op rij dat ze ff een beetje boren om half 8 om iedereen die nog ligt te pitten wakker te maken en dan gaan ze vervolgens op normale tijden weer verder.
Mijn oordoppen helpen niet tegen die kolereherrie.
Ritme is een aanwensel, je kunt ook eerder naar bed gaan. Geen slechte bedoelingen hiermee he....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een ander ritme man, ik ging om 02.30 uur slapen.
Ik wilde gisteravond al vroeger gaan slapen, want ik had wel verwacht dat ze vanmorgen weer zouden boren, maar toen kwam het Opstelten en Teeven nieuws en dat moest ik natuurlijk even meemaken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ritme is een aanwensel, je kunt ook eerder naar bed gaan. Geen slechte bedoelingen hiermee he....
Wat doen ze in de tussentijd dan, weer terug naar bed?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, het is verdomme al de tweede dag op rij dat ze ff een beetje boren om half 8 om iedereen die nog ligt te pitten wakker te maken en dan gaan ze vervolgens op normale tijden weer verder.
Zo boeiend is dat niet, twee fossielen die ontslag nemen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wilde gisteravond al vroeger gaan slapen, want ik had wel verwacht dat ze vanmorgen weer zouden boren, maar toen kwam het Opstelten en Teeven nieuws en dat moest ik natuurlijk even meemaken.
Ik doe dat gewoon ook voor zijn rug, zo ben ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik kraak hem geregeld af, achter z'n rug.
Weet ik veel, koffie drinken of zo.. kastdeurtjes schroeven? Het is stil iig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat doen ze in de tussentijd dan, weer terug naar bed?
Bouwvakkers beginnen nou eenmaal vroeg.
Nou, de Frontpage vierde feest en het forum volgens mij nog veel meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo boeiend is dat niet, twee fossielen die ontslag nemen.
Ik vind het persoonlijk laf dat ze voor het debat zijn vertrokken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, de Frontpage vierde feest en het forum volgens mij nog veel meer.
Tijd voor een timmmmmm in je hol TT.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:09 schreef Specularium het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |