Eh ... ik denk van wel, hoezo?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:06 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Snap je zelf wel wat je hier nu zegt....?
Dat verklaart een hoop, zat je ook bij Davy in de klas?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee joh, veuls te ver. Ik woon op kamers.
Juist, maximaal 3 aardbijenplantjes en geen snijbonen naast de sperziebonen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Als je een beetje had opgelet dan wist je dat naast mogelijk ondeugende drugsplantjes ook alles van aardbeien tot bonen zijn gereguleerd voor eigen thuisgebruik.
quote:'Drie stenengooiers opgepakt voor bekogelen huis PVV’er Jake Owen Raats uit Etten-Leur'
ETTEN-LEUR - De politie heeft drie stenengooiers opgepakt voor het bekogelen van het huis van PVV’er Jake Owen Raats uit Etten-Leur.
Het trio heeft volgens de jonge politicus een bekentenis afgelegd. Dat laat Jake Owen Raats dinsdagavond via Twitter weten. De politie heeft nog niets over de zaak bekendgemaakt.
Het huis van de Brabantse PVV-kandidaat werd de afgelopen periode meerdere malen bekogeld met een steen waardoor er meerdere ruiten sneuvelden.
Raats had na een bekogeling al eens drie jongeren zien wegfietsen. Hij deed aangifte. Raats staat op nummer twaalf van de kandidatenlijst van de PVV in Brabant.
http://www.omroepbrabant.(...)gelen+huis+PVV’;er+Jake+Owen+Raats+uit+Etten-Leur.aspx
Sluit je aan bij IS, de retoriek heb je al geïndoctrineerd gekregen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och. Ik keur het niet goed, maar snap het wel.
Zolang rechters nog schijt hebben aan de wet en die toepassen naar gelang de richting van het geld en een politieke partij vrij laat in openlijke discriminatie en aanzetting tot geweld is het niet raar dat er af en toe een uiterste op staat en van zich laat horen op een onbetamelijke manier.
Ik zou het niet goedkeuren als iemand een steen op jouw hoofd gooit, maar ik zou het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och. Ik keur het niet goed, maar snap het wel.
Zolang rechters nog schijt hebben aan de wet en die toepassen naar gelang de richting van het geld en een politieke partij vrij laat in openlijke discriminatie en aanzetting tot geweld is het niet raar dat er af en toe een uiterste op staat en van zich laat horen op een onbetamelijke manier.
mooi zo. Had enige twijfels bij deze zaak, maar blijkbaar was ie echt slachtoffer.quote:
Ik ook, gebeurd nog wel eens op de bouw.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zou het niet goedkeuren als iemand een steen op jouw hoofd gooit, maar ik zou het wel begrijpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |