Die kans lijkt me 100 procentquote:Op maandag 9 maart 2015 22:55 schreef Dingflofbips het volgende:
Ard..al net zo'n engnek.
Maarja de kans op vvders is natuurlijk erg groot
De helft van de namen was bestuurder/commissaris bij de DSB-bank.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De grave, jorritsma,van baalen, hoogervorst, nijpels, linschoten
Of een wethouder ergens vandaan
Justitie is ook zo'n beetje het enige departement waar Kamp nog geen minister is geweest.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:09 schreef Tocadisco het volgende:
Ik vond de suggestie van Dominique van der Heyde, Henk Kamp, eigenlijk wel een goede. Dan hebben ze én een prominente VVD'er op justitie én een kans om iemand op Economische Zaken te zetten met een schone lei (Kamp is ook enigszins beschadigt geraakt in het hele gasdebat).
Kamp nu van het gasdossier afhalen zou ik wel vreemd vindenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:09 schreef Tocadisco het volgende:
Ik vond de suggestie van Dominique van der Heyde, Henk Kamp, eigenlijk wel een goede. Dan hebben ze én een prominente VVD'er op justitie én een kans om iemand op Economische Zaken te zetten met een schone lei (Kamp is ook enigszins beschadigt geraakt in het hele gasdebat).
Joritsma komt echt alleen voor een ministerspost gok ikquote:Op maandag 9 maart 2015 23:42 schreef Tanin het volgende:
Ik heb een hekel aan Jorritsma, maar ze heeft veel ervaring. Ik denk dat ze een post als staatssecretaris wel aan zou kunnen, minister zie ik haar niet worden. Tevens denk ik dat ze dat alleen zou doen als tijdelijke oplossing.
Ze lijkt me wat te zwaar (quote:Op maandag 9 maart 2015 23:42 schreef Tanin het volgende:
Ik heb een hekel aan Jorritsma, maar ze heeft veel ervaring. Ik denk dat ze een post als staatssecretaris wel aan zou kunnen, minister zie ik haar niet worden. Tevens denk ik dat ze dat alleen zou doen als tijdelijke oplossing.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joritsma komt echt alleen voor een ministerspost gok ik
Die post toch ook vrij?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joritsma komt echt alleen voor een ministerspost gok ik
Al een tijdje. Haar tweede termijn als bm loopt af en wil geen derde.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Die post toch ook vrij?
Maarreh, Jorritsma weg? Wanneer? Sinds wanneer is dit bekend? o
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |