twitter:KeesBerghuis twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:32:28Opstelten maakt dadelijk zijn aftreden bekend, hoor ik. reageer retweet
Dat het zo mag zijn!twitter:
Er was iemand anders die een UI verdient.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Waar is je dmau5 ui?![]()
En dat probleem heb ik nu ook altijd
De verkiezingen gaan de genadeklap zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 22:39 schreef Blester het volgende:
Wat denken jullie, genadeslag voor de geloofwaardigheid van het kabinet?
Zalmquote:Op maandag 9 maart 2015 22:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie zou jij graag zien als opvolger voor Fred en Ivo?
Doutzen Kroes en Geraldine Kemper.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Libellequote:Op maandag 9 maart 2015 22:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie is dit, woordvoerster van de Viva?
Lijkt me vreemd als het om een kwestie van 15 jaar terug gaat. Alsnog een extreem domme actie natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:39 schreef Blester het volgende:
Wat denken jullie, genadeslag voor de geloofwaardigheid van het kabinet?
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
npo 2 heet dat tegenwoordig yvonne
Slijmbal, bah!quote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
npo 2 heet dat tegenwoordig yvonne
Penthousequote:
Ja, het gaat wel steeds moeilijker worden om het kabinet zo in stand te houden.quote:
Nu Dekker en van Rijn nogquote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef speknek het volgende:
Ik vind het kabinet een stuk geloofwaardiger geworden nu deze twee weg zijn.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Misschien iemand die nog beetje jong is.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Magda Berndsen van D66. Werkte hiervoor bij de politie.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie is dit, woordvoerster van de Viva?
Een grapje van z'n schepper.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n linkeroor is 2 keer zo groot als z'n rechter :S
Gristelijke opvoeding.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n linkeroor is 2 keer zo groot als z'n rechter :S
Tegen betaling natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 22:40 schreef Joezi het volgende:
Zelfs de SGP mag reageren, toch aardig van de NOS
Wil je deze taal voor je houden? Een hoop mensen storen zich hier aan.quote:
Nu de rest van de VVD nog en het wordt een stuk geloofwaardiger...quote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef speknek het volgende:
Ik vind het kabinet een stuk geloofwaardiger geworden nu deze twee weg zijn.
Een van de weinige mensen in de politiek die ik enigszins sympathiek vind en beetje recht voor zijn raap is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |