SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Hahaha, maar dat was juist meer vrijheden en nu wordt onze vrijheid beperkt.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel fan was van een ouderwets staaltje perestrojka en glasnost.
en het is prima, alleen een beetje jammer van Utrecht uit.quote:
de wereld is weer een klein beetje beterquote:Op maandag 9 maart 2015 21:44 schreef Tim86 het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)even-stappen-op.html
![]()
![]()
Dan werkt het toch niet meer domme paardenlul.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:22 schreef Confetti het volgende:
Price ranges is prima maar automatiseer dat dan. Nu krijg je dus domme willekeurige ranges die op gevoel zijn gebaseerd, dat is onrechtvaardig.
Goed nieuwsquote:Op maandag 9 maart 2015 21:44 schreef Tim86 het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)even-stappen-op.html
![]()
![]()
Opstelten tenminste. Teeven niet zo.
Tuurlijk werkt het dan wel, want het voorkomt nog steeds dat er kaarten (bronzes) voor absurd veel worden verkocht. Doel bereikt, want zo worden juist coins gekocht. Domme paardenlul.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan werkt het toch niet meer domme paardenlul.
Dan wordt er toch gewoon 1 speler gekozen waarvan ze de prijs even snel opdrijvenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het dan wel, want het verkomt nog steeds dat er kaarten (bronzes) voor absurd veel worden verkocht. Doel bereikt, want zo worden juist coins gekocht. Domme paardenlul.
dat kan niet..EA bepaalt de rangequote:Op maandag 9 maart 2015 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan wordt er toch gewoon 1 speler gekozen waarvan ze de prijs even snel opdrijven.
Volgens mij is dat juist de essentie: je drijft niet meer even de prijs een paar keer over de kop binnen een paar uur. Het is maar net met welke rekenregels je dat instelt. Als EA bepaalt dat de range in een uur niet meer dan 20% omhoog of omlaag kan, gaat dat dus heel geleidelijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan wordt er toch gewoon 1 speler gekozen waarvan ze de prijs even snel opdrijven.
Lees is nooit weggeweest.quote:
En dan verkopen die gasten het 5 uur op rij voor de max prijs en is ie toch verdubbeldquote:Op maandag 9 maart 2015 21:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist de essentie: je drijft niet meer even de prijs een paar keer over de kop binnen een paar uur. Het is maar net met welke rekenregels je dat instelt. Als EA bepaalt dat de range in een uur niet meer dan 20% omhoog of omlaag kan, gaat dat dus heel geleidelijk.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Ox hamstring kapoet..same old shit, just a different day
Een verdubbeling van een bronze is nog maar 10k max. Dat is dus nog steeds niet interessant voor coinsellers. En mocht het zich toch voordoen, dan zijn dit soort transacties door EA wel heel makkelijk te spotten.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan verkopen die gasten het 5 uur op rij voor de max prijs en is ie toch verdubbeld
Zon coinsite heeft zoveel coins dat die dan echt gewoon met de prijs kunnen gaan spelen
Zeker van de wat meer zeldzame spelers kan dan een iemand de hele marktprijs bepalen.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Ox hamstring kapoet..same old shit, just a different day
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
dan zijn dit soort transacties door EA wel heel makkelijk te spotten.
Dat waren ze sowieso al maar werd toch niks mee gedaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een verdubbeling van een bronze is nog maar 10k max. Dat is dus nog steeds niet interessant voor coinsellers. En mocht het zich toch voordoen, dan zijn dit soort transacties door EA wel heel makkelijk te spotten.
Ben benieuwd wat de range op consumables gaat worden..en kits etcquote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een verdubbeling van een bronze is nog maar 10k max. Dat is dus nog steeds niet interessant voor coinsellers. En mocht het zich toch voordoen, dan zijn dit soort transacties door EA wel heel makkelijk te spotten.
Een vervijfvoudiging zou (met een max prijsstijging van 20% per uur) al met al wel bijna een dag kosten. Dan zou het dus aardig in de gaten gaan lopen in de tussentijd, zou je zeggen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat waren ze sowieso al maar werd toch niks mee gedaan.
Een verdubbeling was een voorbeeld, ze kunnen het dan ook vervijfvoudigen. Dan wordt het wel interessant... zeker met spelers die niet meer in packs komen. Door de bodemprijs weet je na een tijdje zeker dat je winst gaat maken.
dat wel jaquote:
Zou bij elkaar 9 uur kostenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een vervijfvoudiging zou (met een max prijsstijging van 20% per uur) al met al wel bijna een dag kosten. Dan zou het dus aardig in de gaten gaan lopen in de tussentijd, zou je zeggen.
Scherpquote:Op maandag 9 maart 2015 21:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Als de min dan ook automatisch mee gaat, kun je die bronze dus niet meer voor 200c bin verkopen
...wat hem weer erg gewild zou maken, waardoor hij intrinsiek ook meer waard zou worden, waardoor hij ook terecht in die prijsrange zou vallen...misschienquote:Op maandag 9 maart 2015 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Valt me nog mee dat EA Malanda niet een pricerange van een paar ton heeft gegeven door die spike na zijn overlijden. Dan zou Malanda ineens de coinbuy pony zijn geworden.
Het zou nooit lang duren neequote:Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...wat hem weer erg gewild zou maken, waardoor hij intrinsiek ook meer waard zou worden, waardoor hij ook terecht in die prijsrange zou vallen...misschien
Dan hoeven ze niet op een bepaalde plek in Roffa te zoekenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
Laat ik het zo stellen; ze hebben het met bans geprobeerd dat werkte blijkbaar niet, nu dit proberen. Doorgaan totdat ze iets vinden wat wel werkt.
en dan gewoon met steeds duurdere kaarten doenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het zou nooit lang duren nee
Als je nu coins over wil zetten is paupersilver kopen voor 150c en kopen voor 5k de snelste en meest rendabele manier vrees ik
Jammer dat de teamnamen ook weg zijn hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je nu coins over wil zetten is paupersilver kopen voor 150c en kopen voor 5k de snelste en meest rendabele manier vrees ik
Ja, of waardeloze golds gebruiken.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
100 spelers erop heb je al gauw 500kquote:Op maandag 9 maart 2015 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, als ze maar dicht bij discard zitten qua waarde.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, of waardeloze golds gebruiken.
Zou best kunnen, maar ik vertik het toch echt om direct miljoenen verlies te incasseren.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die plafonds straks in de praktijk gaan zijn. Mensen die willen verkopen listen dan allemaal voor de max prijs. Dan krijg je dus teveel aanbod in verhouding op die prijs en dan gaan mensen ondanks de pauperprijzen nog undercutten ook
Komen we redelijk goed weg met een miljoenenverlies ipv een reset/ban.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
Laat ik het zo stellen; ze hebben het met bans geprobeerd dat werkte blijkbaar niet, nu dit proberen. Doorgaan totdat ze iets vinden wat wel werkt.
En (hopelijk) een iets hogere cap dan 5k hebbenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, als ze maar dicht bij discard zitten qua waarde.
maakt toch niet uit? speler met 50k waarde kopen voor 50k>verkopen voor 300k aan tradeacc>weer verkopen voor 50kquote:Op maandag 9 maart 2015 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, als ze maar dicht bij discard zitten qua waarde.
Poker is very clever.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? speler met 50k waarde kopen voor 50k>verkopen voor 300k aan tradeacc>weer verkopen voor 50k
etc
Precies. Het gaat om de ruimte tussen de feitelijke prijs en de max cap.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? speler met 50k waarde kopen voor 50k>verkopen voor 300k aan tradeacc>weer verkopen voor 50k
etc
quote:
iddquote:Op maandag 9 maart 2015 22:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Het gaat om de ruimte tussen de feitelijke prijs en de max cap.
Als je ze allemaal ook weer gaat verkopen dan gaat er nog veel meer tijd in zitten. Het gaat wellicht sneller om gewoon IF's met veel marge tot de bovengrens te zoeken en het daarmee te doen. Speler die 300k waard is met bovengrens van 500k ofzo. Beetje slim inkopen dan heb je hem wat goedkoper en kan je misschien de tax dekken. Je wordt dan alleen wel hard geneukt door tax steeds omdat je keer op keer wordt belast dus makkelijk is het niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
etc
sowieso luxeproblemen allemaalquote:Op maandag 9 maart 2015 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ze allemaal ook weer gaat verkopen dan gaat er nog veel meer tijd in zitten. Het gaat wellicht sneller om gewoon IF's met veel marge tot de bovengrens te zoeken en het daarmee te doen. Speler die 300k waard is met bovengrens van 500k ofzo. Beetje slim inkopen dan heb je hem wat goedkoper en kan je misschien de tax dekken. Je wordt dan alleen wel hard geneukt door tax steeds omdat je keer op keer wordt belast dus makkelijk is het niet.
edit: wat hierboven dus ook min of meer wordt gezegd ja
Klopt. Een speler als Walker heeft trouwens ook een limiet van 10k, terwijl hij 1,5k kost ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ze allemaal ook weer gaat verkopen dan gaat er nog veel meer tijd in zitten. Het gaat wellicht sneller om gewoon IF's met veel marge tot de bovengrens te zoeken en het daarmee te doen. Speler die 300k waard is met bovengrens van 500k ofzo. Beetje slim inkopen dan heb je hem wat goedkoper en kan je misschien de tax dekken. Je wordt dan alleen wel hard geneukt door tax steeds omdat je keer op keer wordt belast dus makkelijk is het niet.
edit: wat hierboven dus ook min of meer wordt gezegd ja
Dat soort marges zijn wel interessant ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Een speler als Walker heeft trouwens ook een limiet van 10k, terwijl hij 1,5k kost ofzo.
Bij mij zijn het wel miljoenenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort marges zijn wel interessant ja.
Ach, ik hoef ook geen miljoenen over te zetten ofzo. Alleen wat MLS en Ieren profit en nog wat andere shit die ik nog had.
Ze kunnen het zelf wel redelijk voorspellen zou je denken, maar ik weet nu al dat er wat missers tussen gaan zitten.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:13 schreef ThadCastle het volgende:
prijs range voor nieuwe ifs is wel gek.
En een wat hogere max range, anders moet je die truc wel heel vaak gaan herhalenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
Je moet gewoon een speler hebben die constant voor de minimum range wordt verkocht.
Hier heeft TT wel echt gelijk: 17,5k speling is echt niksquote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Alaba 42.5 - 60K
Dit hoeft niet desastreus uit te pakken op zich
Jupquote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een wat hogere max range, anders moet je die truc wel heel vaak gaan herhalen
Hopelijk komen er snel wat fijne filters bij de diverse sites daarvoor. Mooie kans voor wefut ookquote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een wat hogere max range, anders moet je die truc wel heel vaak gaan herhalen
Ik zeg ha ha ha.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:16 schreef DuTank het volgende:
McGeady mag maar 5k worden volgens Futhead. Fijn.
Ach ja, in de oude situatie had ik toch nooit een fatsoenlijke speler kunnen kopen met de opbrengstquote:
minder hard genaaid dan de mensen met veel Given's..die is gehalveerd in waardequote:Op maandag 9 maart 2015 22:16 schreef DuTank het volgende:
McGeady mag maar 5k worden volgens Futhead. Fijn.
quote:
Wat dacht je van Garmston?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
minder hard genaaid dan de mensen met veel Given's..die is gehalveerd in waarde
Er zijn zo veel mensen genaaid met deze maatregel. Ik zit er niet zo heel erg mee hoor, maar FUT wordt voor mij echt steeds minder leuk met al die bullshit die er telkens bij komt.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
minder hard genaaid dan de mensen met veel Given's..die is gehalveerd in waarde
jezusquote:
Over 10 minuten zit die 3 uur van EA erop, maar ja..quote:
Nog een uur of 3 dusquote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over 10 minuten zit die 3 uur van EA erop, maar ja..
Hij wordt toch ook zo hard verneukt door Lowie. Iedere keer weer andere positie, andere rol. Maar nooit zijn beste positie.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:22 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Was met alles behalve voetbal bezig, rare wedstrijd van hem
Hij moet hem gewoon als CF in de spits gooien met een +6 kaartjequote:Op maandag 9 maart 2015 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij wordt toch ook zo hard verneukt door Lowie. Iedere keer weer andere positie, andere rol. Maar nooit zijn beste positie.
Beter dan Fellaini die er nu staat vaak. DIe man is een meter langer dan de rest en verliest toch ieder kopduel waarbij hij een keer niet zijn elleboog gebruiktquote:Op maandag 9 maart 2015 22:24 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hij moet hem gewoon als CF in de spits gooien met een +6 kaartje
Wat een idioot, ga eens gewoon verder.quote:
Dit.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:32 schreef RijstbaI het volgende:
Heerlijke pot wel zo op de maandag avond
raartwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:32:51#FUT maintenance has been extended by 1 hour until 10:30pm UK. reageer retweet
Ben benieuwd naar die marges bij TOTY straksquote:
hahahaquote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef DePresident. het volgende:
Januzaj has had more bookings for dives than goals in his career so far
TOTY is al geweest Tim.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die marges bij TOTY straks
oeps, ben helemaal van de leg johquote:
Je suis Leesquote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik merk het, komt het omdat Lees weg was?
Futwiz heeft allemaal grappige plaatjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:44 schreef Apekoek het volgende:
Huh wat is dit nou weer? En waarom?
[ afbeelding ]
Doen ze wel vaker bij Futwiz, is van de wedstrijd tegen Schalke. Bij Mario Gomez hadden ze ook een tijdlang de Gomes-button die dat liedje over hem afspeeltquote:Op maandag 9 maart 2015 22:44 schreef Apekoek het volgende:
Huh wat is dit nou weer? En waarom?
[ afbeelding ]
aha nooit gezien. Kijk er voor het eerst vanwege de prijs rangequote:Op maandag 9 maart 2015 22:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Futwiz heeft allemaal grappige plaatjes.
hij tikte hem even aan om z'n aandacht te krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:47 schreef dolf1010 het volgende:
waarom kreeg di maria nou de 2e geel? kreeg het niet helemaal mee.
trekken aan scheids' shirt?
Que?quote:
Net zo gunstig als Monaco loten in de CL in verhouding zeker?quote:
Ohja.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net zo gunstig als Monaco loten in de CL in verhouding zeker?
Dan valt mijn verlies van Silva nog meequote:Op maandag 9 maart 2015 23:13 schreef FCsuarez het volgende:
godverdomme gister avond een hele berg IF caceres ingekocht i.p.v. 83K gewoon nog maar 37.5FML
6M loss van de 18 schat ik zo![]()
ik kan nog 25K profit pakken op IF candrevaatjesquote:Op maandag 9 maart 2015 23:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan valt mijn verlies van Silva nog mee
Ik zou m'n slogan maar gaan aanpassen. EALAMOquote:Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Abate 25k-37.5kDe Udinese Muriel heeft 55k-80k terwijl de Sampdoria-versie 75k-110k heeft.
Kishna 150-8k
Dat weet ik pas als ik de 59e minuut heb geprobeerd.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:18 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Ik zou m'n slogan maar gaan aanpassen. EALAMO
#EALaatAlleMensenOpletten
Het wordt ook afwachten wat die prijzen gaan doen. Gaan mensen massaal van de goedkope prijzen profiteren en kopen, of valt iedereen over elkaar heen om te gaan verkopen.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan nog 25K profit pakken op IF candrevaatjes
Maar ja, ze moesten iets doen tegen die coins-handelaren. Die coinskopers en verkopers verziekten het hele spelquote:Op maandag 9 maart 2015 23:21 schreef FCsuarez het volgende:
opzich vind ik het systeem niet eens zo heel gek, het staat mij alleen niet aan dat EA zelf kan bepalen wanneer ze prijzen omhoog laten gaandaar gaan echt nog meer mensen genaaid worden hoor
Ja ik snap ook wel dat ze iets moeten doen, ik vraag me alleen af hoe hier straks marktwerking in gaat zitten.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar ja, ze moesten iets doen tegen die coins-handelaren. Die coinskopers en verkopers verziekten het hele spel![]()
Blijkbaar was het dichten van die matchcoinglitch onmogelijk. Ze hebben zich wel laten kennen door het zo ver te laten komen. Een brevet van onvermogen.
Ik zat net naar TOTY Robben te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kijk naar die price range van TOTY Robben.. 5m-7.5m net zoals Messi. ST Ronaldo 0-0
Nou, heb genoeg gehandeld eigenlijk. Heb veel IF's, en daar kan ik nog leuke dingen mee doen, en heb ik tot aan het einde van FUT vast nog wel plezier van. Maar heb geen zin meer om als een mongool te traden zoals ik de afgelopen 2 maanden gedaan heb.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja ik snap ook wel dat ze iets moeten doen, ik vraag me alleen af hoe hier straks marktwerking in gaat zitten.
IFs degene waar je mee wil spelen zou ik in de club houden.
Overige meuk verkopen, en op dalpunten zorgen dat je cash beschikbaar hebt om in te kopen.
Oude IFs is weinig in te halen denk ik iig. zie niet de IFs van komende week voor de laagste BIN gaan ofzo
Ik zet van alle IFs die ik heb 1tje in de club. Rest verkoop ik en haal ik dit weekend leuke spelers van.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, heb genoeg gehandeld eigenlijk. Heb veel IF's, en daar kan ik nog leuke dingen mee doen, en heb ik tot aan het einde van FUT vast nog wel plezier van. Maar heb geen zin meer om als een mongool te traden zoals ik de afgelopen 2 maanden gedaan heb.
Op de ps4 was ie volgens mij ook nog maar rond de 10k:pquote:Op maandag 9 maart 2015 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, Sturridge 20k-30kDie was volgens mij dik onder de 10k op de Xbox.
Op zich goed dat OP spelers een prijskaartje krijgen van een OP speler. Als ik die teringlijer daardoor minder vaak tegen ga komen neem ik alle lelijke woorden over EA terug.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doumbia and ibarbo say NO!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Op zich goed dat OP spelers een prijskaartje krijgen van een OP speler. Als ik die teringlijer daardoor minder vaak tegen ga komen neem ik alle lelijke woorden over EA terug.
Dat vind ik nog best grappige ventjes. Sturridge heb ik een bloedhekel aan gekregen door Fifaquote:
3.5k ofzo was hij op PSquote:Op maandag 9 maart 2015 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat gaat nog wel een paar dagen duren.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:51 schreef Brute_Egbert het volgende:
Ik denk ze zullen nu wel online zijn onderhand maar nee hoor
Wilde net dit posten:quote:Op maandag 9 maart 2015 23:55 schreef WallieP het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA 33s34 seconds ago
#FUT is restarting and will be back online shortly. The Transfer Market will return platform-by-platform in 2hr increments. PC up first.
Morgen weer een dag joh. En overmorgen ook. Want het is al bijna morgenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat wordt dus niks meer vandaag.. jammer.
Morgen. Of eigenlijk vandaag. GTA Heists!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het is nu morgen. Of eigenlijk vandaag.
Ik ben benieuwd wat er is gebeurd met het vermogen van degene die niet genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Wel een feest om alle reacties te lezenEen kerel op het EA forum klagen dat zijn team van 60 miljoen zoveel in waarde gedaald is
![]()
http://forums.ea.com/uk/posts/list/15/3033814.page
Smleno? wat is dat:P Of stel ik nu een hele domme vraagquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan opgelucht adem halen, want SMLENO'en is nog gewoon mogelijkDe meeste spelers staan gewoon op 150-5000 of 150-6000.
Wtf heb je gedaan danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:13 schreef Brammess het volgende:
Ik ben nog steeds ge-IP-banned op de EA Forums tot 2019
Robb
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:13 schreef Brammess het volgende:
Ik ben nog steeds ge-IP-banned op de EA Forums tot 2019
Robb
Sommige mensen letten echt niet op.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Smleno? wat is dat:P Of stel ik nu een hele domme vraag
Toen FUTWC een dag werd uitgesteld zei ik tegen Robb dat ik hem erg onduidelijk vond over de hele situatie, ik had volkomen gelijk, maar meneer was een beetje op zijn pikkie getrapt.quote:
het is een vrij domme term.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
jij let echt niet op he?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder tegen iemand zei ik ben niet echt een heel erg helder lichtquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:18:52Unfortunately, #FUT maintenance will have to be extended once again. Please stay tuned for further updates. Sorry for the inconvenience. reageer retweet
Lolquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:20 schreef Tim86 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:18:52Unfortunately, #FUT maintenance will have to be extended once again. Please stay tuned for further updates. Sorry for the inconvenience. reageer retweet
je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:20 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:20 schreef Tim86 het volgende:
raarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:20 schreef Tim86 het volgende:
ninja editquote:
Sorry, echt sorry.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Tof dat ze ons miljoenen lieten kopen die we konden investeren en herinvesteren etc, zonder ons te bannen. Van de week alle IF's verkopen en blauwe kaarten kopenquote:
Volgens mij zagk 750k-1m ergens voorbij komenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:23 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand al gevonden wat Robben moet gaan kosten?
alle spelers hebben dat. Zie futhead etc. Daar staat alles al.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:19 schreef DannyDeko het volgende:
Hier paar voorbeelden:
SIF Lacazette 550k - 800k
SIF Isco 160k-250k
IF Payet 100k - 160k
IF Pjanic 130k - 200k
IF Mertens 50k-75k
IF Ruffier 32,5k - 50k
WTFquote:
MOTM Welbeck 280k - 420kquote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:22 schreef hhh38 het volgende:
MOTM Welbeck en Delph. Benieuwd welke price range die krijgen, EA moet ze zelf verzinnen nu
Daar heb ik er nog wel genoeg van in mijn clubquote:Op dinsdag 10 maart 2015 03:01 schreef Brute_Egbert het volgende:
WTF gold contracts gaan voor 1k
2k zelfs![]()
IF Isco (LM): 130 - 190kquote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doet FUT het alweer?![]()
Wat dacht je van Roberto Carlos: eerst 10 miljoen waard en zijn price range is 1.5m-3m
Ik ga SIF Isco onder deze condities niet verkopen nee. Dan houd ik hem wel lekker, en laat hem geregeld invallen als IF Gotze moe is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:34 schreef FCsuarez het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen dan toch de keus maken dit soort spelers niet te koop te zetten.
Waar zie je dat? Zou je dat voor (MOTM en SIF) Coutinho eens kunnen checken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:47 schreef FCsuarez het volgende:
Bohhh Futhead zit er bij de eerste speler naast![]()
TIF Silva max BIN van 500K ipv 450Kernst gaat een blij man zijn.
kan alleen zien wat er te koop staat heb ze namelijk niet in de club maar het lijkt 400 om 350K te zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Zou je dat voor (MOTM en SIF) Coutinho eens kunnen checken?
Okeujquote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan alleen zien wat er te koop staat heb ze namelijk niet in de club maar het lijkt 400 om 350K te zijn.
Ah, mooi. Dat (kleine) verlies moet ik dan ook er bij nemen, zit nog niet in bovenstaand stukje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:02 schreef FCsuarez het volgende:
Het lijkt een gekke markt als ik zo even snel kijk![]()
IF candreva laatst niet op te pikken voor minder dan 190/200K nu gewoon pagina's vol voor 141K BINdenk dat het verlies maar gepakt moet worden
U mad?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het nieuwe optelsommetje gemaakt. De uitkomst is ronduit onthutsend, althans voor mij dan. Mijn totale handelswaar is gehalveerd in waarde. En dat is dan nog gebaseerd op de upper limits van de price ranges, dus het kan eigenlijk alleen nog maar slechter.
De dooddoener dat dit met mijn koopkracht niks doet kan echt de prullenbak in; als je een beetje de verkeerde IF's hebt (zoals ik lijk te hebben) ga je gewoon voor de helft of meer de boot in, terwijl je met andere IF's er misschien nog wel op vooruit lijkt te gaan.
De grootste "au" zit hem in:
- SIF Clichy (50% van de waarde gisteren)
- SIF Isco (40%)
- IF Oscar (55%)
- SIF Rakitic (35%)
- Diego Alves (50%)
- Salvio (55%)
Het lullige is dat ik vooral geinvesteerd heb in wat "oudere" IF's. Waar die tot gisteren alleen maar doorstegen (want steeds zeldzamer), worden hun prijzen nu met de grond gelijk gemaakt. Voor de aardigheid had ik zo hier en daar ook een verloren IF Cabella, IF Piatti, IF Skrtel en IF Candreva. Daarvan liggen de upper limits ineens boven hun huidige marktwaarde, en hoef je dus niets op af te schrijven (volgens mijn rekenmethodiek dan).
Ik vind het al met al maar een vreemde ontwikkeling, en ik heb besloten maar te stoppen met traden. Voorheen kon je op basis van ervaring aardig zeggen wat de prijs van een kaart ging doen en kon je daar aardig op inspelen, maar nu ben je dus afhankelijk van de grappen en grollen van EA die te pas en te onpas de price ranges gaan aanpassen, met rare fluctuaties tot gevolg. Of ze houden de price ranges zoals die nu zijn in stand, met als gevolg dat er geen SIF Coutinho, SIF Clichy of Milan Niang meer op de markt verschijnt omdat de price range zich in geen enkele fatsoenlijke manier verhoudt tot de intrinsieke waarde van zijn kaart (of dat vergeleken met een andere versie van die kaart). Om het nog maar niet te hebben over een TOTY Robben oid.
Daarnaast zijn er nu dus beperkingen in het traden door die price limits; je kan gewoonweg niet zoveel winst meer maken op kaarten. En daarmee bederf je wat mij betreft wel een van de leukste elementen van FUT.
Het zal allemaal wel. Ik bouw straks een paar teams met wat blauwe, zwarte en oranje kaartjes, ga wat spelen met mijn teams en houd het voor de rest van deze jaargang lekker voor gezien.
Neuh. Ik beschrijf toch gewoon rustig wat ik constateer, en trek daar mijn conclusies uit? Volgens mij heb je me niet kunnen betrappen op scheldwoorden, ziektes of lelijke emoticons.quote:
EA had ook gewoon geen andere keus, ze hebben aan de hand van zo'n warning systeem geprobeerd mensen af te schrikken, maar coins kopen en verkopen ging maar door. Nu hebben ze eindelijk een waterdicht systeem wat het kopen en verkopen onmogelijk maakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:27 schreef FCsuarez het volgende:
Eens met je pots. Ze hadden een slechte voetbalgame waarvan het tradedeel het nog leuk maakte. Nu heb je een ballen game met een verneukte community en weinig vrijheid van spelers kiezen door verneukte links en traden lijkt alleen nog binnen een bepaalre bandbreedte tr mogen.
Dan kan je beter seasons gaan spelen. Dat foebalt tenminste nog netjes.
Ik weet niet of EA een andere keus heeft. Er waren vast andere maatregelen mogelijk die wat minder nadelig (voor mij) hadden uitgepakt, maar misschien zijn die weer minder effectief ofzo. Het interesseert me nu verder ook niet zoveel of EA wel de juiste dingen deed en doet, of niet; ze zorgen in ieder geval dat mijn tradeplezier weg is. Maar daar zullen ze ongetwijfeld ook niet wakker van gaan liggen. En terecht trouwens.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:34 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
EA had ook gewoon geen andere keus, ze hebben aan de hand van zo'n warning systeem geprobeerd mensen af te schrikken, maar coins kopen en verkopen ging maar door. Nu hebben ze eindelijk een waterdicht systeem wat het kopen en verkopen onmogelijk maakt.
Tuurlijk is de manier waarop best discutabel en hebben veel mensen daar niet op kunnen anticiperen. Die handjevol eerlijke traders zijn gewoon de dupe geworden, maar aan de andere kant hebben die ook heel lekker geprofiteerd van die absurde prijzen voor middelmatige spelertjes.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:34 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
EA had ook gewoon geen andere keus, ze hebben aan de hand van zo'n warning systeem geprobeerd mensen af te schrikken, maar coins kopen en verkopen ging maar door. Nu hebben ze eindelijk een waterdicht systeem wat het kopen en verkopen onmogelijk maakt.
Tuurlijk is de manier waarop best discutabel en hebben veel mensen daar niet op kunnen anticiperen. Die handjevol eerlijke traders zijn gewoon de dupe geworden, maar aan de andere kant hebben die ook heel lekker geprofiteerd van die absurde prijzen voor middelmatige spelertjes.
Dat laatste moet nog maar blijken, maar minder makkelijk wordt het ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje. EA Helpt nu met een noodingreep hun eigen spel om zeep. Die noodgreep gebruiken ze omdat ze zelf dusdanig incompetent zijn dat ze al 2 jaar een glitch niet kunnen dichten.
dat ik wat loss maak maakt me niet zoveel uit. Stel nou dat ze dit in 16 er ook in houden. Je kunt jezelf dus nooit naar een behoorlijk team traden.
Voordat je als een debiel gaat gaat strooien met jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje. EA Helpt nu met een noodingreep hun eigen spel om zeep. Die noodgreep gebruiken ze omdat ze zelf dusdanig incompetent zijn dat ze al 2 jaar een glitch niet kunnen dichten.
dat ik wat loss maak maakt me niet zoveel uit. Stel nou dat ze dit in 16 er ook in houden. Je kunt jezelf dus nooit naar een behoorlijk team traden.
diequote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:49 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Voordat je als een debiel gaat gaat strooien met je. EA is gewoon een bedrijf wat winst wil maken, als die mensen daar in het kantoor zien dat er niet of nauwelijks nog FIFA Points verkocht worden, tsja dat ze dan aan de handrem trekken en zo proberen coin sellers en buyers tegen te gaan is gewoon een logisch vervolg.
Ik denk dat ze in FIFA 16 gewoon de old-gen links laten liggen.
Je neemt dit veel te serieus op manquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het nieuwe optelsommetje gemaakt. De uitkomst is ronduit onthutsend, althans voor mij dan. Mijn totale handelswaar is gehalveerd in waarde. En dat is dan nog gebaseerd op de upper limits van de price ranges, dus het kan eigenlijk alleen nog maar slechter.
De dooddoener dat dit met mijn koopkracht niks doet kan echt de prullenbak in; als je een beetje de verkeerde IF's hebt (zoals ik lijk te hebben) ga je gewoon voor de helft of meer de boot in, terwijl je met andere IF's er misschien nog wel op vooruit lijkt te gaan.
De grootste "au" zit hem in:
- SIF Clichy (50% van de waarde gisteren)
- SIF Isco (40%)
- IF Oscar (55%)
- SIF Rakitic (35%)
- Diego Alves (50%)
- Salvio (55%)
Het lullige is dat ik vooral geinvesteerd heb in wat "oudere" IF's. Waar die tot gisteren alleen maar doorstegen (want steeds zeldzamer), worden hun prijzen nu met de grond gelijk gemaakt. Voor de aardigheid had ik zo hier en daar ook een verloren IF Cabella, IF Piatti, IF Skrtel en IF Candreva. Daarvan liggen de upper limits ineens boven hun huidige marktwaarde, en hoef je dus niets op af te schrijven (volgens mijn rekenmethodiek dan).
Ik vind het al met al maar een vreemde ontwikkeling, en ik heb besloten maar te stoppen met traden. Voorheen kon je op basis van ervaring aardig zeggen wat de prijs van een kaart ging doen en kon je daar aardig op inspelen, maar nu ben je dus afhankelijk van de grappen en grollen van EA die te pas en te onpas de price ranges gaan aanpassen, met rare fluctuaties tot gevolg. Of ze houden de price ranges zoals die nu zijn in stand, met als gevolg dat er geen SIF Coutinho, SIF Clichy of Milan Niang meer op de markt verschijnt omdat de price range zich in geen enkele fatsoenlijke manier verhoudt tot de intrinsieke waarde van zijn kaart (of dat vergeleken met een andere versie van die kaart). Om het nog maar niet te hebben over een TOTY Robben oid.
Daarnaast zijn er nu dus beperkingen in het traden door die price limits; je kan gewoonweg niet zoveel winst meer maken op kaarten. En daarmee bederf je wat mij betreft wel een van de leukste elementen van FUT.
Het zal allemaal wel. Ik bouw straks een paar teams met wat blauwe, zwarte en oranje kaartjes, ga wat spelen met mijn teams en houd het voor de rest van deze jaargang lekker voor gezien.
Dat zal wel meevallen. Ik heb prima geslapen hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je neemt dit veel te serieus op man. Beetje obsessief dit hoor
Zo komt het anders niet overquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Ik heb prima geslapen hoor.
EA verneukt ieder jaar wel wat, en ieder jaar zijn er weer downies als jij die beweren het volgend jaar niet te kopen, maar staan met de release wel vooraan de rij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
diewas voornamelijk voor je "EA heeft geen andere keus" glitch is er al 2 jaar. Lijkt mij ruim genoeg de tijd om het probleem aan te pakken in plaats van de gevolgen te bestrijden.
Je zegt zelf dat EA een bedrijf is dat graag winst wil maken. Eerste en meest belangrijke punt lijkt mij dan dat je de klant tevreden houdt.
Het packsysteem blijkt niet te werken omdat mensen op zoek gaan naar andere oplossingen.
geef mij nu eens 2 redenen waarom ik volgend jaar nog FUT zou gasn spelen.
Met de kern van je verhaal ben ik het overigens wel eens hoor. Traden was voor mij al niet meer leuk en het enige sprankje hoop om er nog wat van te kunnen maken deze FIFA, was de McGeady-bubble. Daar kan ik nu nog maar 250k ofzo mee verdienenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op jou ja. Misschien gaat het daar wel fout
Nogmaals, misschien komt het heel gefrustreerd over, maar dat is het niet. Wat nu gebeurt is een beetje lullig voor mijn kapitaal, maar het is en blijft maar een spelletje. Een spelletje waar ik door dit soort maatregelen de komende tijd wat minder plezier in ga hebben. Een droge analyse van wat ik zie gebeuren, en een droge conclusie. En als anderen dit wel een goede ontwikkeling vinden zijn ze daar natuurlijk vrij in. Ik denk dat ik de komende tijd maar eens wat extra ga genieten van het mooie weerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met de kern van je verhaal ben ik het overigens wel eens hoor. Traden was voor mij al niet meer leuk en het enige sprankje hoop om er nog wat van te kunnen maken deze FIFA, was de McGeady-bubble. Daar kan ik nu nog maar 250k ofzo mee verdienen.
Er zitten gewoon een berg fouten nog in. Alhoewel ik van sommige spelers denk: ja, in een normale markt zou dit een gewone prijs zijn geweest (ook al staan ze nu niet meer in verhouding als voor deze maatregel).
Je komt hier gisteren binnen en begint vandaag met schelden. Lekkere binnenkomer welquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:02 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
EA verneukt ieder jaar wel wat, en ieder jaar zijn er weer downies als jij die beweren het volgend jaar niet te kopen, maar staan met de release wel vooraan de rij.
Excuses, was mijn broertje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je komt hier gisteren binnen en begint vandaag met schelden. Lekkere binnenkomer wel
goede standpunten man. Vooral goed onderbouwd met termen als idioot en downiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:02 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
EA verneukt ieder jaar wel wat, en ieder jaar zijn er weer downies als jij die beweren het volgend jaar niet te kopen, maar staan met de release wel vooraan de rij.
Ja dat zal ik wel zijn, dus dat betekent automatisch dat jij minder gaat posten als je het spel niet koopt?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
goede standpunten man. Vooral goed onderbouwd met termen als idioot en downie![]()
dit in combinatie met je vraag van gister of je al je spelertjes te koop moest zetten geeft echt het idee dat jij je eigen weg volgt en beslissingen maakt.
Ik denk dat maar 1 van ons 2 volgend jaar als een kuddedier in de rij staat bij de release.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:11 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Ja dat zal ik wel zijn, dus dat betekent automatisch dat jij minder gaat posten als je het spel niet koopt?nee want ik vind het hier wel gezellig. Maar dat komt zeker niet door mensen zoals jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Is it you DS2?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee want ik vind het hier wel gezellig. Maar dat komt zeker niet door mensen zoals jij.
Niemand gaat 100 kaartjes te koop zetten om 500K coins te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:13 schreef Alovenac het volgende:
De prijzen van de coins zijn nog niet gestegen, maar het kopen van coins is toch een heel stuk lastiger nu.
Verkopers krijgen er ook weer betere kaarten voor terug natuurljjk
Dat is inderdaad een interessante. Maar ik geloof niet dat EA zich nu al bezig houdt met dat vraagstuk. Ze zullen eerst willen afwachten in hoeverre deze maatregel effectief gaat zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:18 schreef DeWesp het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe EA dit volgend jaar gaat doen tijdens de release. Nu konden ze mooi een beetje kijken naar wat de prijzen waren in de "vrije" markt. Maar bij FIFA 16 hebben ze dat voordeel niet. Hoe gaan ze het dan beredeneren (voor het gemak even ervan uitgaande dat de ratings hetzelfde blijven) dat Aguero 400k moet kosten terwijl van persie maar 20k moet kosten? Ze kunnen dan moeilijk zeggen dat dat komt omdat aguero zoveel meer pace heeft, want dan moeten ze meteen toegeven dat pace eigenlijk de belangrijkste stat is.
Ozil en Rooney ook, heeft ook gewoon niks met rating te maken, maar met de waardes die ze hiervoor hadden met hier en daar wat rare prijzen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:26 schreef Apekoek het volgende:
Van persie is inderdaad het voorbeeld dat het niet om totaal rating gaat, althans zoiets. Hij is echt pauper goedkoop
Het wordt inderdaad nogal ingewikkeld om die price ranges vast te stellen, vanuit "het niets". Helemaal als ze ook de drop rates van kaarten (voor zover die varieren) nog mee moeten nemen. Zeldzame kaarten zouden namelijk ook duurder moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:26 schreef Apekoek het volgende:
Van persie is inderdaad het voorbeeld dat het niet om totaal rating gaat, althans zoiets. Hij is echt pauper goedkoop
Het meest storende hieraan is eigenlijk nog dat ze voor 99% alleen de mensen ermee hebben die wel het spelletje normaal spelenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:13 schreef Alovenac het volgende:
De prijzen van de coins zijn nog niet gestegen, maar het kopen van coins is toch een heel stuk lastiger nu.
Verkopers krijgen er ook weer betere kaarten voor terug natuurljjk
Klopt. Het kopen en verkopen van kant- en klare accounts met dure spelers en/of hoge coinamounts erop wordt hiermee niet opgelost. Het is een kat-en-muis-spelletje, waarbij de faire spelers ook nogal wat klappen vangen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Het meest storende hieraan is eigenlijk nog dat ze voor 99% alleen de mensen ermee hebben die wel het spelletje normaal spelenDie mensen die coins kopen vinden wel weer een andere manier om ze binnen te krijgen. Het enige dat ze hiermee opschieten is dat ze hun eigen spel naar de klote helpen
Wellicht een idee om SIF Hummels voor een miljoen over te nemen omdat ik EA dat nog wel zie aanpassen. Dus de IF voor de prijs van de SIF en andersom.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:33 schreef Apekoek het volgende:
Die IF Hummels he, als je die hebt dan heb je als het ware een non-tradableNiemand die hem meer kwijt kan met de prijs van SIF Hummels. Wat een enorme fouten maken ze bij EA, ik lig er niet wakker van maar vind het wel heel vreemd. Wie vond dat een goed idee?
Maar wie wil er nu nog een IF Hummels kopen, die raak je gewoon niet meer kwijt zo. Weinig te ruilen dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Wellicht een idee om SIF Hummels voor een miljoen over te nemen omdat ik EA dat nog wel zie aanpassen. Dus de IF voor de prijs van de SIF en andersom.Maarja, ik ga verder ook geen kekke dingen meer doen. Ben wel tevreden met het aantal coins dat ik heb.
Vroeger hadden kloons nog wel eens het fatsoen te laten blijken wie ze eigenlijk zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef renevandieren het volgende:
Sjon doe is even normaal tegen nieuwe mensen. Ksstt kssst
Dit staat me dus zo tegen: je moet gaan traden met de "foutjes" die EA maakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Wellicht een idee om SIF Hummels voor een miljoen over te nemen omdat ik EA dat nog wel zie aanpassen. Dus de IF voor de prijs van de SIF en andersom.Maarja, ik ga verder ook geen kekke dingen meer doen. Ben wel tevreden met het aantal coins dat ik heb.
Op futfocus zag ik ook al een IF chiellini voor 550k weg is gegaan ipv 2 miljoenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vroeger hadden kloons nog wel eens het fatsoen te laten blijken wie ze eigenlijk zijntegenwoordig beginnen ze gewoon meteen te schelden
![]()
eerste kaarten in het nieuwe systeem zijn verkocht hoor.
IF pirlo voor 66K en caceres voor 37.5K![]()
consumables te koop zetten ook een hell trouwens alles van 5K BIN naar beneden moeten halen
Lijkt me een tijdrovend klusje voor die gasten als je per 5K coins over moet gaan zetten naar accountjesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Het kopen en verkopen van kant- en klare accounts met dure spelers en/of hoge coinamounts erop wordt hiermee niet opgelost. Het is een kat-en-muis-spelletje, waarbij de faire spelers ook nogal wat klappen vangen.
Ik heb van alles 1 bewaard, de rest staat er voor maximale BIN op.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Op futfocus zag ik ook al een IF chiellini voor 550k weg is gegaan ipv 2 miljoen
Ik zit thuis als een student, Sjon die zit de hele dag te DSL'en maar zit volgens hemzelf wel op kantoor, maar dat vind ik ook een beetje vreemd jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:50 schreef renevandieren het volgende:
De webapp doet het toch niet of zitten jullie serieus allemaal thuis als een wajonger?
Volgens mij hebben ze de prijzen van de laatste dip gepakt. TOTY luiz rond het miljoen, SIF benzema rond 900Kquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goeiemoggel![]()
Eens met Pots, en alhoewel het dit jaar nog wel goed zal komen met me (had gelukkig nog wat kapitaal achter de hand gehouden) is het vanaf FUT16 echt afgelopen, of ze moeten dit systeem dan weer buiten hebben geflikkerd.
Kapitaal opbouwen zit er dan echt niet meer in![]()
In idee vind ik dit nog best prima, maar de ranges die ze nu gepakt hebben zijn echt te klein en zijn ook echt te nauw. Bijv. Alves die toen hij uit packs ging 110k was, maar nu even gelocked is op 75k, omdat hij daarna even gezakt is
Ik heb vanmorgen voordat ik vertrok mijn spelers er op gezet en dan kan je gewoon op je telefoontje zien wat je verkocht hebt hequote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zit thuis als een student, Sjon die zit de hele dag te DSL'en maar zit volgens hemzelf wel op kantoor, maar dat vind ik ook een beetje vreemd ja
Jij DSL't alleen de hele dag doorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen voordat ik vertrok mijn spelers er op gezet en dan kan je gewoon op je telefoontje zien wat je verkocht hebt heleve het digitale tijdperk
? waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij DSL't alleen de hele dag door
Jij post de hele dag door over je DSL's elke dagquote:
Er staan er nog op die gisteren voor meer dan 12 uur gepost werden, maar niemand wil die spelers verkopen voor zo weinig dus de transferlijsten worden uitgeholdquote:
Klopt die heb ik voor 350k op zijn laagst gekochtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor 250k heb je een NUP Neymar, dat is uberhaupt nooit zijn prijs geweest
Like EA caresquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat schieten we hier nou mee op? Ze waren al van de markt, en op deze manier blijven ze ook van de markt. Dat was toch het grootste probleem
Dit ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Like EA cares. Het enige waar het hun om draait is dat mensen nu niet meer hun geld wegbrengen naar de coinsellers, maar naar packs. Open de ogen mensen.
ja flikker opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
Al die blikken die opengaan bij een nieuwe feature in FUT.
Die had ik voor de grote bang zelfs gekocht voor 800kquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die stond ook gewoon al op 2 miljoen
Hebben ze maar 18 maanden over gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Heists zijn eindelijk beschikbaar jongens5gb download op current gen en 1,5gb op last gen.
Die 350-500k vind ik wel een normale prijs voor hem. Maar goed, er zijn genoeg voorbeelden die nergens op slaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die stond ook gewoon al op 2 miljoen
Dat kan ook wel, maar dit is toch lullig voor iemand die hem net voor 2 miljoen heeft gekocht?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die 350-500k vind ik wel een normale prijs voor hem. Maar goed, er zijn genoeg voorbeelden die nergens op slaan.
Zeker waar. Het is alleen onontkoombaar. Andersom net zo goed. De skere spelers die een Sturridge wilden kopen voor hun team, moeten nu nog 20 wedstrijden gaan spelen om hem eindelijk te kunnen halen. Wat een drama allemaal zeg he?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan ook wel, maar dit is toch lullig voor iemand die hem net voor 2 miljoen heeft gekocht?
Wat Gijp gisteren al zei: hij moet nu gaan kiezen voor 4,5 miljoen netto daar, of 4,5 ton hier.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:19 schreef poker4lifee het volgende:
“Iedereen weet dat de interesse van Feyenoord er is en daar ben ik enorm van gecharmeerd. Maar ik heb die voor mezelf even opzij gelegd”
Feyenoord te min
Hij wacht gewoon tot de interlandweek met reageren. Niet heel vreemd als je op dit moment nog volop in de strijd bent voor de landstitel (en volgende week tegen Besiktas speelt)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:19 schreef poker4lifee het volgende:
“Iedereen weet dat de interesse van Feyenoord er is en daar ben ik enorm van gecharmeerd. Maar ik heb die voor mezelf even opzij gelegd”
Feyenoord te min
EAquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Tis al opgelost met Hummels
Tjah je kan wel zo gaan zitten doen, maar ik heb afgelopen weken best veel moeite gestopt in het constant relisten van die spelers en dat wordt nu gewoon even gehalveerd, dan mag ik daar toch boos om zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zeker waar. Het is alleen onontkoombaar. Andersom net zo goed. De skere spelers die een Sturridge wilden kopen voor hun team, moeten nu nog 20 wedstrijden gaan spelen om hem eindelijk te kunnen halen. Wat een drama allemaal zeg he?
Fijn dat onze almachtige heerser het voor ons bepaald, een dictatuur is wat wij van onze al machitge EA nodig hebben. Ik ga nu ff een moskee en een kerk bouwen om richting het hoofdkwartier van EA te kunnen bidden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Tis al opgelost met Hummels
Maar je vergeet er even bij te zeggen dat je enorme winsten hebt gepakt door die enorme prijs stijgingen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah je kan wel zo gaan zitten doen, maar ik heb afgelopen weken best veel moeite gestopt in het constant relisten van die spelers en dat wordt nu gewoon even gehalveerd, dan mag ik daar toch boos om zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |