SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Hahaha, maar dat was juist meer vrijheden en nu wordt onze vrijheid beperkt.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel fan was van een ouderwets staaltje perestrojka en glasnost.
en het is prima, alleen een beetje jammer van Utrecht uit.quote:
de wereld is weer een klein beetje beterquote:Op maandag 9 maart 2015 21:44 schreef Tim86 het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)even-stappen-op.html
![]()
![]()
Dan werkt het toch niet meer domme paardenlul.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:22 schreef Confetti het volgende:
Price ranges is prima maar automatiseer dat dan. Nu krijg je dus domme willekeurige ranges die op gevoel zijn gebaseerd, dat is onrechtvaardig.
Goed nieuwsquote:Op maandag 9 maart 2015 21:44 schreef Tim86 het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)even-stappen-op.html
![]()
![]()
Opstelten tenminste. Teeven niet zo.
Tuurlijk werkt het dan wel, want het voorkomt nog steeds dat er kaarten (bronzes) voor absurd veel worden verkocht. Doel bereikt, want zo worden juist coins gekocht. Domme paardenlul.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan werkt het toch niet meer domme paardenlul.
Dan wordt er toch gewoon 1 speler gekozen waarvan ze de prijs even snel opdrijvenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het dan wel, want het verkomt nog steeds dat er kaarten (bronzes) voor absurd veel worden verkocht. Doel bereikt, want zo worden juist coins gekocht. Domme paardenlul.
dat kan niet..EA bepaalt de rangequote:Op maandag 9 maart 2015 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan wordt er toch gewoon 1 speler gekozen waarvan ze de prijs even snel opdrijven.
Volgens mij is dat juist de essentie: je drijft niet meer even de prijs een paar keer over de kop binnen een paar uur. Het is maar net met welke rekenregels je dat instelt. Als EA bepaalt dat de range in een uur niet meer dan 20% omhoog of omlaag kan, gaat dat dus heel geleidelijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan wordt er toch gewoon 1 speler gekozen waarvan ze de prijs even snel opdrijven.
Lees is nooit weggeweest.quote:
En dan verkopen die gasten het 5 uur op rij voor de max prijs en is ie toch verdubbeldquote:Op maandag 9 maart 2015 21:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist de essentie: je drijft niet meer even de prijs een paar keer over de kop binnen een paar uur. Het is maar net met welke rekenregels je dat instelt. Als EA bepaalt dat de range in een uur niet meer dan 20% omhoog of omlaag kan, gaat dat dus heel geleidelijk.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Ox hamstring kapoet..same old shit, just a different day
Een verdubbeling van een bronze is nog maar 10k max. Dat is dus nog steeds niet interessant voor coinsellers. En mocht het zich toch voordoen, dan zijn dit soort transacties door EA wel heel makkelijk te spotten.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan verkopen die gasten het 5 uur op rij voor de max prijs en is ie toch verdubbeld
Zon coinsite heeft zoveel coins dat die dan echt gewoon met de prijs kunnen gaan spelen
Zeker van de wat meer zeldzame spelers kan dan een iemand de hele marktprijs bepalen.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Ox hamstring kapoet..same old shit, just a different day
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
dan zijn dit soort transacties door EA wel heel makkelijk te spotten.
Dat waren ze sowieso al maar werd toch niks mee gedaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een verdubbeling van een bronze is nog maar 10k max. Dat is dus nog steeds niet interessant voor coinsellers. En mocht het zich toch voordoen, dan zijn dit soort transacties door EA wel heel makkelijk te spotten.
Ben benieuwd wat de range op consumables gaat worden..en kits etcquote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een verdubbeling van een bronze is nog maar 10k max. Dat is dus nog steeds niet interessant voor coinsellers. En mocht het zich toch voordoen, dan zijn dit soort transacties door EA wel heel makkelijk te spotten.
Een vervijfvoudiging zou (met een max prijsstijging van 20% per uur) al met al wel bijna een dag kosten. Dan zou het dus aardig in de gaten gaan lopen in de tussentijd, zou je zeggen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat waren ze sowieso al maar werd toch niks mee gedaan.
Een verdubbeling was een voorbeeld, ze kunnen het dan ook vervijfvoudigen. Dan wordt het wel interessant... zeker met spelers die niet meer in packs komen. Door de bodemprijs weet je na een tijdje zeker dat je winst gaat maken.
dat wel jaquote:
Zou bij elkaar 9 uur kostenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een vervijfvoudiging zou (met een max prijsstijging van 20% per uur) al met al wel bijna een dag kosten. Dan zou het dus aardig in de gaten gaan lopen in de tussentijd, zou je zeggen.
Scherpquote:Op maandag 9 maart 2015 21:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Als de min dan ook automatisch mee gaat, kun je die bronze dus niet meer voor 200c bin verkopen
...wat hem weer erg gewild zou maken, waardoor hij intrinsiek ook meer waard zou worden, waardoor hij ook terecht in die prijsrange zou vallen...misschienquote:Op maandag 9 maart 2015 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Valt me nog mee dat EA Malanda niet een pricerange van een paar ton heeft gegeven door die spike na zijn overlijden. Dan zou Malanda ineens de coinbuy pony zijn geworden.
Het zou nooit lang duren neequote:Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...wat hem weer erg gewild zou maken, waardoor hij intrinsiek ook meer waard zou worden, waardoor hij ook terecht in die prijsrange zou vallen...misschien
Dan hoeven ze niet op een bepaalde plek in Roffa te zoekenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
Laat ik het zo stellen; ze hebben het met bans geprobeerd dat werkte blijkbaar niet, nu dit proberen. Doorgaan totdat ze iets vinden wat wel werkt.
en dan gewoon met steeds duurdere kaarten doenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het zou nooit lang duren nee
Als je nu coins over wil zetten is paupersilver kopen voor 150c en kopen voor 5k de snelste en meest rendabele manier vrees ik
Jammer dat de teamnamen ook weg zijn hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je nu coins over wil zetten is paupersilver kopen voor 150c en kopen voor 5k de snelste en meest rendabele manier vrees ik
Ja, of waardeloze golds gebruiken.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
100 spelers erop heb je al gauw 500kquote:Op maandag 9 maart 2015 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, als ze maar dicht bij discard zitten qua waarde.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, of waardeloze golds gebruiken.
Zou best kunnen, maar ik vertik het toch echt om direct miljoenen verlies te incasseren.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die plafonds straks in de praktijk gaan zijn. Mensen die willen verkopen listen dan allemaal voor de max prijs. Dan krijg je dus teveel aanbod in verhouding op die prijs en dan gaan mensen ondanks de pauperprijzen nog undercutten ook
Komen we redelijk goed weg met een miljoenenverlies ipv een reset/ban.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
Laat ik het zo stellen; ze hebben het met bans geprobeerd dat werkte blijkbaar niet, nu dit proberen. Doorgaan totdat ze iets vinden wat wel werkt.
En (hopelijk) een iets hogere cap dan 5k hebbenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, als ze maar dicht bij discard zitten qua waarde.
maakt toch niet uit? speler met 50k waarde kopen voor 50k>verkopen voor 300k aan tradeacc>weer verkopen voor 50kquote:Op maandag 9 maart 2015 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, als ze maar dicht bij discard zitten qua waarde.
Poker is very clever.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? speler met 50k waarde kopen voor 50k>verkopen voor 300k aan tradeacc>weer verkopen voor 50k
etc
Precies. Het gaat om de ruimte tussen de feitelijke prijs en de max cap.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? speler met 50k waarde kopen voor 50k>verkopen voor 300k aan tradeacc>weer verkopen voor 50k
etc
quote:
iddquote:Op maandag 9 maart 2015 22:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Het gaat om de ruimte tussen de feitelijke prijs en de max cap.
Als je ze allemaal ook weer gaat verkopen dan gaat er nog veel meer tijd in zitten. Het gaat wellicht sneller om gewoon IF's met veel marge tot de bovengrens te zoeken en het daarmee te doen. Speler die 300k waard is met bovengrens van 500k ofzo. Beetje slim inkopen dan heb je hem wat goedkoper en kan je misschien de tax dekken. Je wordt dan alleen wel hard geneukt door tax steeds omdat je keer op keer wordt belast dus makkelijk is het niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
etc
sowieso luxeproblemen allemaalquote:Op maandag 9 maart 2015 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ze allemaal ook weer gaat verkopen dan gaat er nog veel meer tijd in zitten. Het gaat wellicht sneller om gewoon IF's met veel marge tot de bovengrens te zoeken en het daarmee te doen. Speler die 300k waard is met bovengrens van 500k ofzo. Beetje slim inkopen dan heb je hem wat goedkoper en kan je misschien de tax dekken. Je wordt dan alleen wel hard geneukt door tax steeds omdat je keer op keer wordt belast dus makkelijk is het niet.
edit: wat hierboven dus ook min of meer wordt gezegd ja
Klopt. Een speler als Walker heeft trouwens ook een limiet van 10k, terwijl hij 1,5k kost ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ze allemaal ook weer gaat verkopen dan gaat er nog veel meer tijd in zitten. Het gaat wellicht sneller om gewoon IF's met veel marge tot de bovengrens te zoeken en het daarmee te doen. Speler die 300k waard is met bovengrens van 500k ofzo. Beetje slim inkopen dan heb je hem wat goedkoper en kan je misschien de tax dekken. Je wordt dan alleen wel hard geneukt door tax steeds omdat je keer op keer wordt belast dus makkelijk is het niet.
edit: wat hierboven dus ook min of meer wordt gezegd ja
Dat soort marges zijn wel interessant ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Een speler als Walker heeft trouwens ook een limiet van 10k, terwijl hij 1,5k kost ofzo.
Bij mij zijn het wel miljoenenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort marges zijn wel interessant ja.
Ach, ik hoef ook geen miljoenen over te zetten ofzo. Alleen wat MLS en Ieren profit en nog wat andere shit die ik nog had.
Ze kunnen het zelf wel redelijk voorspellen zou je denken, maar ik weet nu al dat er wat missers tussen gaan zitten.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:13 schreef ThadCastle het volgende:
prijs range voor nieuwe ifs is wel gek.
En een wat hogere max range, anders moet je die truc wel heel vaak gaan herhalenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
Je moet gewoon een speler hebben die constant voor de minimum range wordt verkocht.
Hier heeft TT wel echt gelijk: 17,5k speling is echt niksquote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Alaba 42.5 - 60K
Dit hoeft niet desastreus uit te pakken op zich
Jupquote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een wat hogere max range, anders moet je die truc wel heel vaak gaan herhalen
Hopelijk komen er snel wat fijne filters bij de diverse sites daarvoor. Mooie kans voor wefut ookquote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een wat hogere max range, anders moet je die truc wel heel vaak gaan herhalen
Ik zeg ha ha ha.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:16 schreef DuTank het volgende:
McGeady mag maar 5k worden volgens Futhead. Fijn.
Ach ja, in de oude situatie had ik toch nooit een fatsoenlijke speler kunnen kopen met de opbrengstquote:
minder hard genaaid dan de mensen met veel Given's..die is gehalveerd in waardequote:Op maandag 9 maart 2015 22:16 schreef DuTank het volgende:
McGeady mag maar 5k worden volgens Futhead. Fijn.
quote:
Wat dacht je van Garmston?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
minder hard genaaid dan de mensen met veel Given's..die is gehalveerd in waarde
Er zijn zo veel mensen genaaid met deze maatregel. Ik zit er niet zo heel erg mee hoor, maar FUT wordt voor mij echt steeds minder leuk met al die bullshit die er telkens bij komt.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
minder hard genaaid dan de mensen met veel Given's..die is gehalveerd in waarde
jezusquote:
Over 10 minuten zit die 3 uur van EA erop, maar ja..quote:
Nog een uur of 3 dusquote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over 10 minuten zit die 3 uur van EA erop, maar ja..
Hij wordt toch ook zo hard verneukt door Lowie. Iedere keer weer andere positie, andere rol. Maar nooit zijn beste positie.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:22 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Was met alles behalve voetbal bezig, rare wedstrijd van hem
Hij moet hem gewoon als CF in de spits gooien met een +6 kaartjequote:Op maandag 9 maart 2015 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij wordt toch ook zo hard verneukt door Lowie. Iedere keer weer andere positie, andere rol. Maar nooit zijn beste positie.
Beter dan Fellaini die er nu staat vaak. DIe man is een meter langer dan de rest en verliest toch ieder kopduel waarbij hij een keer niet zijn elleboog gebruiktquote:Op maandag 9 maart 2015 22:24 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hij moet hem gewoon als CF in de spits gooien met een +6 kaartje
Wat een idioot, ga eens gewoon verder.quote:
Dit.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:32 schreef RijstbaI het volgende:
Heerlijke pot wel zo op de maandag avond
raartwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:32:51#FUT maintenance has been extended by 1 hour until 10:30pm UK. reageer retweet
Ben benieuwd naar die marges bij TOTY straksquote:
hahahaquote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef DePresident. het volgende:
Januzaj has had more bookings for dives than goals in his career so far
TOTY is al geweest Tim.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die marges bij TOTY straks
oeps, ben helemaal van de leg johquote:
Je suis Leesquote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik merk het, komt het omdat Lees weg was?
Futwiz heeft allemaal grappige plaatjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:44 schreef Apekoek het volgende:
Huh wat is dit nou weer? En waarom?
[ afbeelding ]
Doen ze wel vaker bij Futwiz, is van de wedstrijd tegen Schalke. Bij Mario Gomez hadden ze ook een tijdlang de Gomes-button die dat liedje over hem afspeeltquote:Op maandag 9 maart 2015 22:44 schreef Apekoek het volgende:
Huh wat is dit nou weer? En waarom?
[ afbeelding ]
aha nooit gezien. Kijk er voor het eerst vanwege de prijs rangequote:Op maandag 9 maart 2015 22:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Futwiz heeft allemaal grappige plaatjes.
hij tikte hem even aan om z'n aandacht te krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:47 schreef dolf1010 het volgende:
waarom kreeg di maria nou de 2e geel? kreeg het niet helemaal mee.
trekken aan scheids' shirt?
Que?quote:
Net zo gunstig als Monaco loten in de CL in verhouding zeker?quote:
Ohja.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net zo gunstig als Monaco loten in de CL in verhouding zeker?
Dan valt mijn verlies van Silva nog meequote:Op maandag 9 maart 2015 23:13 schreef FCsuarez het volgende:
godverdomme gister avond een hele berg IF caceres ingekocht i.p.v. 83K gewoon nog maar 37.5FML
6M loss van de 18 schat ik zo![]()
ik kan nog 25K profit pakken op IF candrevaatjesquote:Op maandag 9 maart 2015 23:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan valt mijn verlies van Silva nog mee
Ik zou m'n slogan maar gaan aanpassen. EALAMOquote:Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Abate 25k-37.5kDe Udinese Muriel heeft 55k-80k terwijl de Sampdoria-versie 75k-110k heeft.
Kishna 150-8k
Dat weet ik pas als ik de 59e minuut heb geprobeerd.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:18 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Ik zou m'n slogan maar gaan aanpassen. EALAMO
#EALaatAlleMensenOpletten
Het wordt ook afwachten wat die prijzen gaan doen. Gaan mensen massaal van de goedkope prijzen profiteren en kopen, of valt iedereen over elkaar heen om te gaan verkopen.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan nog 25K profit pakken op IF candrevaatjes
Maar ja, ze moesten iets doen tegen die coins-handelaren. Die coinskopers en verkopers verziekten het hele spelquote:Op maandag 9 maart 2015 23:21 schreef FCsuarez het volgende:
opzich vind ik het systeem niet eens zo heel gek, het staat mij alleen niet aan dat EA zelf kan bepalen wanneer ze prijzen omhoog laten gaandaar gaan echt nog meer mensen genaaid worden hoor
Ja ik snap ook wel dat ze iets moeten doen, ik vraag me alleen af hoe hier straks marktwerking in gaat zitten.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar ja, ze moesten iets doen tegen die coins-handelaren. Die coinskopers en verkopers verziekten het hele spel![]()
Blijkbaar was het dichten van die matchcoinglitch onmogelijk. Ze hebben zich wel laten kennen door het zo ver te laten komen. Een brevet van onvermogen.
Ik zat net naar TOTY Robben te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kijk naar die price range van TOTY Robben.. 5m-7.5m net zoals Messi. ST Ronaldo 0-0
Nou, heb genoeg gehandeld eigenlijk. Heb veel IF's, en daar kan ik nog leuke dingen mee doen, en heb ik tot aan het einde van FUT vast nog wel plezier van. Maar heb geen zin meer om als een mongool te traden zoals ik de afgelopen 2 maanden gedaan heb.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja ik snap ook wel dat ze iets moeten doen, ik vraag me alleen af hoe hier straks marktwerking in gaat zitten.
IFs degene waar je mee wil spelen zou ik in de club houden.
Overige meuk verkopen, en op dalpunten zorgen dat je cash beschikbaar hebt om in te kopen.
Oude IFs is weinig in te halen denk ik iig. zie niet de IFs van komende week voor de laagste BIN gaan ofzo
Ik zet van alle IFs die ik heb 1tje in de club. Rest verkoop ik en haal ik dit weekend leuke spelers van.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, heb genoeg gehandeld eigenlijk. Heb veel IF's, en daar kan ik nog leuke dingen mee doen, en heb ik tot aan het einde van FUT vast nog wel plezier van. Maar heb geen zin meer om als een mongool te traden zoals ik de afgelopen 2 maanden gedaan heb.
Op de ps4 was ie volgens mij ook nog maar rond de 10k:pquote:Op maandag 9 maart 2015 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, Sturridge 20k-30kDie was volgens mij dik onder de 10k op de Xbox.
Op zich goed dat OP spelers een prijskaartje krijgen van een OP speler. Als ik die teringlijer daardoor minder vaak tegen ga komen neem ik alle lelijke woorden over EA terug.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doumbia and ibarbo say NO!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Op zich goed dat OP spelers een prijskaartje krijgen van een OP speler. Als ik die teringlijer daardoor minder vaak tegen ga komen neem ik alle lelijke woorden over EA terug.
Dat vind ik nog best grappige ventjes. Sturridge heb ik een bloedhekel aan gekregen door Fifaquote:
3.5k ofzo was hij op PSquote:Op maandag 9 maart 2015 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat gaat nog wel een paar dagen duren.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:51 schreef Brute_Egbert het volgende:
Ik denk ze zullen nu wel online zijn onderhand maar nee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |