SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat scheelt wel echt denk ik hoor. Suus moppert zelden dus áls er dan zoiets uitkomt dan is er wel wat. Die ligt nog lijdzaam in stilte te koekeloeren als haar benen verstrengeld tussen de spijlen van de box liggen terwijl de plastic speelringen op haar gezicht zijn gevallenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat M toch best wel mopperen hoor. Maar die moppert sowieso vrij snel
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh dat is hier instant gillen alsof je doodvermoord wordt
Ik moest trouwens laatst zo lachen om je post dat je haar Mauwtje noemde in de doek die mauwde.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat M toch best wel mopperen hoor. Maar die moppert sowieso vrij snel
ik zag ze nog in het vorige topic, wat een leukerds! Wel zielig dat ze haar haartjes uittrektquote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef Zoë23 het volgende:
Ik laat S ook wat langer mopperen dan E. E moppert nml niet zo vaak dus dan moet er wel iets zijn.
Nu is S wat actiever dan E. Dus probeer ik E wat te activeren.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar ja. Suus haar start was 24/7 ademnood terwijl haar broer duplobodemplaten naar haar hoofd gooide en zijn nagels in haar oogleden plantte. Daar word je wel een militair van
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar ja. Suus haar start was 24/7 ademnood terwijl haar broer duplobodemplaten naar haar hoofd gooide en zijn nagels in haar oogleden plantte. Daar word je wel een militair van
Op Google lijken het echt zweertjes. Dit lijkt meer op een wit kopje van een pukkeltje ofzo.quote:
Ik zoek liever niet via Googlequote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:25 schreef BlueEyes het volgende:
Zijn dat niet een soprt talgbultjes?
Heb dat hier eens eerder bij iemand gelezen geloof ik.
Als ze moe is wrijft ze met dr handjes over haar hoofd. Ziet er wel lief uitquote:Op maandag 9 maart 2015 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zag ze nog in het vorige topic, wat een leukerds! Wel zielig dat ze haar haartjes uittrekthopelijk is dat een zeer tijdelijke feature
Amenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Willen de mensen van (nog geen) 30 even ophouden met roepen dat ze oud zijn?
Groetjes, de mensen van ruim 30!
Ehmz toch niet prima, pas over een maand.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:11 schreef Loj het volgende:
Sorry
Ik voel me oud, is dat beter
Kom ik hier, zegt de assistent dat het pas na 6 maanden na de zwangerschap magvervolgens gaan er twee ruzie maken of het 6 maanden of 6 weken is
Maar 5 maanden en een week vonden ze uiteindelijk prima
JEEZUS, 26??? DAT IS BEJAARD.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:55 schreef AwayTL het volgende:
Jongens, ik zie me toch een potje tegen donderdag op, dan word ik alweer 26![]()
. Als ik 30 ben heb ik 2 kinderen op de basisschool.. Hallo vrije tijd!!!
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:55 schreef AwayTL het volgende:
Jongens, ik zie me toch een potje tegen donderdag op, dan word ik alweer 26![]()
. Als ik 30 ben heb ik 2 kinderen op de basisschool.. Hallo vrije tijd!!!
Oke, ik hou nu op.
Ik vind mini en maxi helemaal niet op elkaar lijken (soes?).
Volgens mij inderdaad gewoon talg. Saartje heeft het gehad, en kindje van een kennis ook. Zag er net zo uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik zoek liever niet via Googlemaar ik las een bericht van iemand incl foto. Hij kon dat witte wegkrijgen met poetsen (soort van puistje) tandarts maakte er ook niets van.
Het is ook niet rood/ontstoken en als ik er aan zit (met schone vinger ofcourse) dan reageert ze er niet op.
Gaat zoiets vanzelf weg?
Jeeeej medebejaardequote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:23 schreef Hobbesje het volgende:
Wat zijn jullie nog jong!
ik word over een maand 38.... ja echt... de 40 komt wel heel dichtbij ineens...
Zoe geen idee wat die stipjes zijn.
Soes ze lijken echt wel op elkaar!
Mijn dametje heeft het korstjes (en een paar kleine stukjes brood) eten eindelijk door!
[ afbeelding ]
Zou ze daar al in mogen om te wennen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:34 schreef BlueEyes het volgende:
Skittles ik zou voor die 20euro de Ikea doen om mee te starten en van daaruit verder zoeken.
Ideale stoel! Ook voor erbij zeg maar.
(TrippTrapp staat hier nu in de werkkamer)
ja hoor, mauwtje zit er regelmatig tien minuten inquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:38 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zou ze daar al in mogen om te wennen?
Ze wil wel graag zitten, maar als ik haar rechtop zet en ondersteun met kussens ontdekt ze haar voeten weer en dan kukelt ze voorover
Chicco polly!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:28 schreef Skittles het volgende:
Away we jagen iedereen in een midlife-crisis
Hilmo (en anderen natuurlijk ook) oefenen jullie al met kinderstoel?
Ik moet er nog een aanschaffen, maar weet niet welke fijn is. Vriend wil geen Ikeazeurdoos.
Maak je reclamepraatje compleet! Wat is er zo fijn aan deze stoel? Ik overweeg iets anders dan onze ikeastoel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Chicco polly!
Of een soortgelijke editie.
Niet moeders mooiste, wel moeders fijnste stoel e-vah!!!
Wat is er fijn aan deze stoel? Wat niet?!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maak je reclamepraatje compleet! Wat is er zo fijn aan deze stoel? Ik overweeg iets anders dan onze ikeastoel.
Edit: mijn god, ze zijn wel écht lelijk ja
Dat is net Mex die moet poepen maar het lukt niet. Zelfs het haar klopt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
We hadden het dus over wel of niet laten mopperen. Dit is mijn dochter na dertig seconden onsuccesvolle kruippogingen
Tip: zet je geluid zacht
foeiquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is net Mex die moet poepen maar het lukt niet. Zelfs het haar klopt.
(O+)
Ik maakte een garpquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
foei
Ja spees, ik verheug me nu al op dr peuter puberteit![]()
ja, ze zijn toch een soort cosmic twins vermoed ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:35 schreef Skittles het volgende:
Hahaha alsof ik mijn eigen baby met ander stemgeluid hoor SQ!![]()
![]()
JJ wat een dotje is het toch met haar kuiltjes![]()
En blij ei van Sicilia
Boosquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
We hadden het dus over wel of niet laten mopperen. Dit is mijn dochter na dertig seconden onsuccesvolle kruippogingen
Tip: zet je geluid zacht
Ik doe even een +1!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
Sicilia, kijk 'm blij zitten dan![]()
Jj, wat een dame al!!![]()
Chanty, wat een prachtige foto's heb jij toch altijd
Jm, beterschap voor je moppie![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:39 schreef Loj het volgende:
We hebben weer een mooie Jo Frost meiden
Over een moeder, die "nog" steeds bv geeft met twee jaar
Met 2 jaar is dat meer gewoonte dan honger in elk geval. En troost etc.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik geloof niet dat "nog steeds" het probleem is, maar dat er 24 keer per dag gelurkt wordt, de andere dochters geen aandacht krijgen en vader niet meehelpt. Als ik het zo hoor.
Zou het overigens wel suf vinden als ze inpraten op stoppen, maar 24 keer per dag is .. wel wat veel. Toch? Of zie ik dat als FV-gevende-mama verkeerd?
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
Maar ik ga niet kijken, ik kan de ergernis niet aan (aan de nanny zowel als de moeder vermoed ik).
Jup dat is gewoon cruel...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ik keek wel en om zo'n kindje dat 24 keer per dag drinkt ineens cold turkey te laten afkicken van die drinkmomenten vind ik echt te ver gaan.
na 16mnd had ik iig helemaal geen stuwing. En ze dronk rond de 14mnd nog 10-12x pd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:54 schreef danic het volgende:
Door jullie ga ik nu kijken (reldel).
Maar in 1x stoppen is toch voor niemand goed? Ik denk dan gelijk aan stuwing, borstontsteking enzo? Of ligt dat anders na 2 jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, long story short: Wie is er hier ook vier dagen van huis voor het werk en hoe bevalt dat? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2015 21:05:51 ]
Nouja, je moet het zo zien dat je bijv. bij een fulltime baan, die uren wel in 40 weken moet maken vanwege de schoolvakanties. Dus dat houdt grofweg in dat je per week bij een fulltime baan niet 40 maar ongeveer 50 uur werkt. En dat gaat inderdaad vaak in de avonden of het weekend zitten. Daarbij is er vaak piekbelasting rond toetsweken. Ik kan sommige weken het prima op de gewone schooldagen af, maar deze weken niet want ik heb straks mondelingen HAVO5 en die moet ik voorbereiden en daar gaat nogal wat tijd in zitten, en er is net een week geweest waarin al mijn bovenbouwklassen hun toetsen hadden, dus ligt er nu gewoon veel werk. Die toetsen kan ik niet zelf roosteren, maar worden centraal ingepland. Dus dan ligt de werkdruk even hoog. En zo wisselt het af. Er zijn meer redenen, maar dit zijn voor mij de belangrijkste redenen dat 0,6 werken in de praktijk neerkomt op meer dan 0,6.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:16 schreef Burdie het volgende:
Razz, wat ik nooit zo snap he... van dat 'thuiswerken' in het onderwijs. Je wordt toch betaald om een X aantal uur te werken? En in die X uur moet jij je werk dan toch kunnen doen? Op school, in de kroeg, thuis, de locatie maakt niet uit (ja, de meeste werkgevers willen je het liefst op kantoor hebben).
Is het niet zo dat als je je X uur werk niet in X uur kunt doen, je werkgever gewoon te veel van je vraagt? Of werkt het in het onderwijs zo dat je weliswaar X uur betaald krijgt, maar desondanks gewoon X uur + alleanderetijddienodigisomhetaftekrijgenwantsjahetmoetnueenmaalaf moet werken?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik werk 36 uur op kantoor (4*9) en ik werk ook nog wel minimaal een avond thuis dus vaak is het alsnog 40+ uur. Anyway, 4 dagen werken dus. De kinderen gaan 3 dagen naar het kdv en één dag is papa thuis.
Hoe het mij bevalt? Prima, ik zou niet anders willen. Al ga ik vanaf april wel een halve dag minder werken, want ik moet vakantie uren opmaken (tegen mijn zin). Ik vind het werken prima te combineren met de kinderen en ik vind het belangrijk om meer dan alleen moeder te zijn en mezelf te blijven ontwikkelen.
Disclaimer: Misschien ben ik niet helemaal een representatief voorbeeld overigens, want ik ben best een beetje workaholic geloof ik.
En daarom stop ik niet met het onderwijsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:23 schreef Burdie het volgende:
Ah ik snap het, soort van, Razz.
Het is zegmaar hollen of stilstaan. Is het een beetje te zien als een baan van 1,2 fte met af en toe verplicht onbetaald betaald verlof?.
Geen betaalbare vakantie meer te vinden trouwens, dat is wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En daarom stop ik niet met het onderwijs. Zes weken vrij in de zomer. Mét behoud van salaris. LOVING IT
.
Mja, maar dan heb je eigenlijk de rest van het jaar een 1,2fte baan die betaalt als een 0,8fte baan, om in de zomer een aantal weken gratis vrij te hebben. In het hoogseizoenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En daarom stop ik niet met het onderwijs. Zes weken vrij in de zomer. Mét behoud van salaris. LOVING IT
.
Ja.. Hou maar opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, maar dan heb je eigenlijk de rest van het jaar een 1,2fte baan die betaalt als een 0,8fte baan, om in de zomer een aantal weken gratis vrij te hebben. In het hoogseizoen.
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen! Heerlijk dat lange verlof, maar dan is de overgang ineens wel erg groot. Werken alle vrouwen dan fulltime óf blijven ze thuis? En heeft jouw man straks ook zo lang verlof?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik ga straks weer 5 dagen werken. Deeltijd werken is hier niet gebruikelijk. Ik wil na de zomer graag 4 dagen werken. En iedereen zegt dan "oh en je pensioensparen dan?".
Ik vind 5 dagen erg veel. Ben dan wel 8 maanden met haar thuis, maar wil daarna ook wel wat tijd met haar doorbrengen.
Ik heb dat toen ik alleen L had 2 jaar lang gedaan. Ook dat ging prima. Ik ben minder gaan werken omdat ik een extra collega kreeg die op mijn vrije dag dingen over kon nemen en om vakantiedagen op te maken. Al is dat nog steeds niet gelukt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik ga straks weer 5 dagen werken. Deeltijd werken is hier niet gebruikelijk. Ik wil na de zomer graag 4 dagen werken. En iedereen zegt dan "oh en je pensioensparen dan?".
Ik vind 5 dagen erg veel. Ben dan wel 8 maanden met haar thuis, maar wil daarna ook wel wat tijd met haar doorbrengen.
Man is thuis tot ze 1 jaar is, dus 6 maanden. Daarna gaat ze dus ook 5 dgn naar kdv. Vind ik heel wat, zeker na een jaar lang alleen maar thuis te zijn geweest.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen! Heerlijk dat lange verlof, maar dan is de overgang ineens wel erg groot. Werken alle vrouwen dan fulltime óf blijven ze thuis? En heeft jouw man straks ook zo lang verlof?
Mijn eerste les aan 5v (die het hele jaar nog niks gedaan hebben volgens henzelf " het was net tussenuur in een lokaal mevrouw") has niemand boeken bij zich. Niemand. Ja. Want ik ging toch gewoon over de baby vertellen en anders was er toch netflix?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja.. Hou maar op.
Ik riep vandaag al dat ik wel achter de kassa ga zitten na weer een bijzonder geslaagde les aan een 5HAVO met een attitude van "Eindexamen, nah, dat duurt nog zo lang
. Kunnen we geen film kijken mevrouw?".
Herkenbaar. Nu ze wat ouder is, kan ik haar af en toe wel even twintig minuten naar sesamstraat laten kijken terwijl ik kook. Dat leidt wel even af. Maar verder is mijn vriend gelukkig ook altijd wel tijdig thuis zodat een van ons kan gaan koken terwijl de ander I aandacht geeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
Het enige wat ik nog niet goed gebolwerkt krijg is avondeten. Ik wil mauwtje na het werk graag aandacht geven. Ook is ze dan moe en mopperig, dus rustig koken terwijl ze in de wipper zit is echt geen optie nog. Ze gaat meestal rond half acht slapen, maar valt eigenlijk alleen aan de borst in slaap. Wanneer moet ik dan koken
ja dat is hier helaas dus vaak niet, hij heeft bijna anderhalf uur enkele reistijd en werkt dagen van 9 uurquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:44 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Herkenbaar. Nu ze wat ouder is, kan ik haar af en toe wel even twintig minuten naar sesamstraat laten kijken terwijl ik kook. Dat leidt wel even af. Maar verder is mijn vriend gelukkig ook altijd wel tijdig thuis zodat een van ons kan gaan koken terwijl de ander I aandacht geeft.
nee, dan sta ik heel mijn weekend te kokenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Na pasen![]()
Heb er ook wel weer zin in hoor. Maar het wordt me nogal een omschakeling denk ik. Ik prijs me echt heel gelukkig met dit verlof. Maar ik wou dat er wat meer deeltijdmogelijkheden waren. Ik wil het iig bij mijn baas aankaarten dat ik liefst 4 of om en om 4 en 5 dagen wil werken.
Jeetje dat zijn lange dagen zeg! En dat spitsuur dan ook alleen moeten doen! Dat is ook loodzwaar. Je zou op zondag ofzo 4 maaltijden kunnen koken en invriezen? Maar echt minder werk is dat ook niet natuurlijk :S
Wij eten meestal pas rond 8 uur als hij in bed ligtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
Het enige wat ik nog niet goed gebolwerkt krijg is avondeten. Ik wil mauwtje na het werk graag aandacht geven. Ook is ze dan moe en mopperig, dus rustig koken terwijl ze in de wipper zit is echt geen optie nog. Ze gaat meestal rond half acht slapen, maar valt eigenlijk alleen aan de borst in slaap. Wanneer moet ik dan koken
Ja das ook nietsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan sta ik heel mijn weekend te kokenik probeer ook te gezonderen, dus friet mag ook niet. Gelukkig ben ik redelijk vernuftig in snel & gezond inmiddels
Zou fijn zijn als je iets geregeld krijgt! Jij werkt toch als kleuterjuf?
En als je nu een paar weekenden achter elkaar een mega pan maakt van iets? Soep of pastasaus of stamppot ofzo. Dan kook je gewoon 1 keer, maar dan maak je genoeg voor 3 keer en dan ligt je vriezer even vol.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan sta ik heel mijn weekend te kokenik probeer ook te gezonderen, dus friet mag ook niet. Gelukkig ben ik redelijk vernuftig in snel & gezond inmiddels
Zou fijn zijn als je iets geregeld krijgt! Jij werkt toch als kleuterjuf?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Werkverhaal, even in spoiler want lang:Ik heb in mijn vorige baan 4 dagen gewerkt, maar ik vond het wel iets te veel. Balans werk/privé was voor mij niet ideaal. Huishouden liep niet lekker en ik vond het best zwaar. Maar met kleine kanttekening: I. sliep slecht (minstens 4x per nacht wakker tot hij 9 maanden was), wat natuurlijk ook niet meehielp. Toen I. 11 maanden was, kreeg ik een andere baan voor 3 dagen, waarvan ik ook nog 1 dag thuis werk. Dat is veel relaxter en ik ben er financieel niet eens op achteruit gegaan. Ik moet wel zeggen dat ik sinds I. 2 jaar is, ik wel zat te denken om een halve dag extra te gaan werken. Maar toen bleek ik zwanger, dus voor nu is het wel even goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, long story short: Wie is er hier ook vier dagen van huis voor het werk en hoe bevalt dat? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen..
[ Bericht 3% gewijzigd door Phaidra op 11-03-2015 06:57:33 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Hoort er bij... hier ging het gelukkig snel weer overquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand ervaring met een hardnekkige 9-maanden verlatingsangst? Het ineens echt extreemkan haar werkelijk geen seconde weg leggen. Zodra ik op de bank ga zitten of naar de keuken loop is ze heeee-le-maal hysterisch
Kiekebo-spelletjes spelen om haar op een leuke manier te leren dat mama altijd weer terug komt?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand ervaring met een hardnekkige 9-maanden verlatingsangst? Het ineens echt extreemkan haar werkelijk geen seconde weg leggen. Zodra ik op de bank ga zitten of naar de keuken loop is ze heeee-le-maal hysterisch
gewoon niet op dit moment. Ja, op dr aankleedkussen, in dr blote gatquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:00 schreef Zoë23 het volgende:
Lijkt me erg lastig SQ!
Wanneer is ze wel tevreden? In de doek/op de bank bij jou?
S.ara wilde altijd bij me zijn. Had ook geen tijd voor koken, huishouden etc. Slapen overdag en snachts was drama. Ik weet niet of dat aan reflux ligt of dat ze gewoon bij me wil zijn. Tis nu namelijk nog steeds zo
Zodra ik wegloop is er gepiep
S.ophie maakt ook veel lawaai tijdens spel enz. Maar is wel tevreden [ook al klinkt dat niet altijd zo]
Het kan best dat M van alles wil wat ze nog niet kan. Erg frustrerend voor een baby.
Misschien nieuwe tandjes onderweg?quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Bijlees!
bedankt voor alle kooktips! Misschien inderdaad loslaten dat ik op tijd wil eten (op tijd = vóór 19:30). Mja, we vinden wel een weg. stamppot is helaas geen optie, man laten koken is helaas geen optie, stoofpot is leuk als je niet overdag op kantoor zit, en ik wil zo graag gezonder eten (=afvallen) en daar heb ik in mijn hoofd veel verse groenten bij nodig
Nikki, een pittige nacht voor jou. Nog wat kunnen slapen?
Twinkle, ik heb enorm veel bewondering voor jou! Dat je al die ballen omhoog houdt, heel knap!
Mariska, goed te horen dat L. zich weer beter voelt
En "fijn" te horen dat er meer mopperkonten zijnik vond het toch wat zorgelijk
![]()
I. met zn stoere bril
Mijn diva was gisteren om 22:00 ineens weer wakker en niet meer in bed te krijgendus maar eieren voor geld gekozen en baby in bed genomen. Maar het slapen gaat ineens weer slechter en dan dat gejammer er bij, is weer even pittig
maar het zal wel over gaan!
Oh ik vind die echt viesssssquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:18 schreef Skittles het volgende:
Die braadzakjes van Knorr (?) zijn ook heel lekker! Flikker 2 kipfiletjes of een lading kippenpoten in het zakje, hussel de kruiden erdoor, maak zakje dicht. 200 graden kippenpoten een uur kipfilet 45 minuten en omnomnom!
Die braadzakken heb je ook bij de action. Dat werkt bijna altijd met verschillende groenten en vlees! Doe er dan nog wel een beetje olie bij en mik er gewoon zelf kruiden in.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:18 schreef Skittles het volgende:
Die braadzakjes van Knorr (?) zijn ook heel lekker! Flikker 2 kipfiletjes of een lading kippenpoten in het zakje, hussel de kruiden erdoor, maak zakje dicht. 200 graden kippenpoten een uur kipfilet 45 minuten en omnomnom!
Ja snap ik. Ik heb heel veel geluk met M, die leg ik gewoon in de box en dan gaat ie verhaaltjes vertellen aan de mobiel terwijl ik kookquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, wokkies doe ik al regelmatig hoor! Maar nog steeds voelt tien minuten voorbereiden als tien uur met een krijsende baby
Soort krimpende voorhuidjesquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:21 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Die braadzakken heb je ook bij de action. Dat werkt bijna altijd met verschillende groenten en vlees! Doe er dan nog wel een beetje olie bij en mik er gewoon zelf kruiden in.
Rundervinken (vd supert) gaan er niet zo goed in, die worden mega klein.
Zoutquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh ik vind die echt viessssszo zout... En t korstje van kippenpootjes is het lekkerste
Maar wel makkelijk ja.
Wij hebben ook vaak aangemaakt gehakt in de vriezer liggen, in kleine ballen (want grote duren zo lang), vis er zo een paar gehaktballen uit s ochtends en s avonds bakken (ik koop altijd gehakt als t in de aanbieding is).
En ik koop rucksichtloos kant en klaar/voorgesneden spul nu. Zelfs gesnipperde uien
Ik heb 6 pakken kitkat peanutbutter meegenomenquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zoutik hou van zout!
Bij de action heb ik ze nog niet zien liggen. Dan daar ook even snuffelen!
Ik zag dat ze er ook kitkat peanutbutter en kitkat kokos hebben liggen
Hehehehehe herkenbaarquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:31 schreef BlueEyes het volgende:
Nu heb ik honger... En tis pas half 10
Enneuh, ik had mijn vriezer al vol voor de bevalling om in de kraamweek te kunnen rustig aan doen.
En op woensdag is standaard makkelijk ivm vroege dienst en verder vul ik regelmatig de vriezer aan met leftovers.
Heb alleen ruimte probleem door de la vol bv
Tijd voor een extra vrieskist of vrieskast in de schuur!quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehehehe herkenbaarheb een tafelmodel vriezer met 3 lades. 1 met melk, 1 met brood, en 1 met een halve bruidstaart en vissticks
dus ik zou 1 maaltijd kunnen invriezen zo ongeveer
Zoë, dat is inderdaad een goede! Ik maak nu al mijn eten voor overdag de avond tevoren klaar, maar groenten snijden kan ook best in de avond!
op het dak? Of?quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tijd voor een extra vrieskist of vrieskast in de schuur!
Onder het bed... Extra bzzzzzz vibes tijdens het aanslaan en je ligt in bed!quote:
Oh ik wist niet dat je geen schuur had.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou er natuurlijk 1 op zolder kunnen zetten. Daar komen we verder toch nooit
oh jawel, maar die staat al vol met o.a. die vriezer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je geen schuur had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Vriezer vervangen door een kist?quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh jawel, maar die staat al vol met o.a. die vriezer.
nee, dat past nietquote:
Jeetje, drie avonden sporten... Ik zou denk ik niet blij zijn als mijn vriend standaard drie avonden weg isquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:27 schreef Kursor het volgende:
Goed om jullie werkverhalen te lezen. Zelf werk ik 29 uur (bijna weer) op vier dagen. Man 36 uur op vier dagen. Beide zo'n drie kwartier enkele reis. J gaat drie dagen naar de crèche en dat voelt prima. M gaat drie dagen naar VSO en op twee dagen 's middags ook naar NSO. Ik haal haar dus een extra keer uit school, we drinken en eten fruit thuis en dan door naar zwemles. Daarna J ophalen op de crèche (hoeft die niet mee naar dat zwemgedoe). Voor m'n kleuter is zoveel school en opvang echt heel pittig. Ik baal er nog steeds van dat we VSO nodig hebben...het kan anders, maar dan liggen onze werkdagen nog meer uit elkaar en dan zit 's avonds met z'n viertjes eten er echt niet meer in. 'S morgens doe ik alles alleen en 's avonds delen we. Man is vaak nog wel drie avonden sporten. Ik vind het pittig in ieder geval. Weet ook nog niet hoe ik het wel zou willen, maar aangezien man op zoek is naar ander werk (hopelijk weer vier dagen) zal het nog wel even duren voor we alles echt lekker op de rit hebben (voor mij).
Nee iddquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:38 schreef Dot. het volgende:
[..]
Jeetje, drie avonden sporten... Ik zou denk ik niet blij zijn als mijn vriend standaard drie avonden weg is
Ik vind het dan weer suf dat mijn vriend zoveel wil klussen aan het huis en ik liever samen iets doe in het weekendquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:44 schreef Kursor het volgende:
Hmmm, net wat overdreven. Maar hij is zeker twee, om de week drie keer sporten. Doordeweeks gaat hij dan om 20.15uur weg en is na 22.00uur thuis. In het weekend een wedstrijd, vaak 's avonds en dan nog gezellig met teammaten.
Ik begrijp het wel. Zou zelf ook graag sporten...altijd veel gedaan. Maar nu past het niet zo lekker, zeker niet omdat ie aan klusjes in huis niets meer dan noodzakelijk gedaan krijgt wegens moe. (En dat tek ik niet zo).
Nieuwe baan niet per se dichter bij huis, maar wel meer uitdaging. Vorig jaar helaas toch niet de goede keus gemaakt. Hij weet nu beter wat 'm wel trekt.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:09 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, ik wilde nog zeggen dat ik bij die foto van I. moest denken aan de geniale website Kim Jong Il looking at things. Zelfde zonnebril, zelfde quasi-ongeinteresserde blik! Maar I. is natuurlijk veel knapper.
En je hebt volgens mij een heel toffe gastouder, DaD!
Mja, maar op zich ben je daar in de zwangerschap toch ook al op getest?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja, op zich snap ik de vraag wel. Als I een SOA heeft, moet hij die van mij gekregen hebben. Als dat blijkt uit de kweek, zal ik dus ook een uitstrijkje moeten laten maken. Baard zegt niets op te biechten te hebben..
Albert is de bom. Ik zou nu best weer gewoon naar de winkel kunnen gaan maar ik vind t zo makkelijk, en we geven ook minder uit aan boodschappen sinds we bestellen. Meer dan het aan bezorgkosten kost ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:05 schreef Butterflower het volgende:
DaD![]()
En wat een toffe foto!
Wat werken jullie allemaal veel en vooral ver weg.![]()
Vriendje en ik werken allebei in de "stad" waar we wonen. Vriendje fietst +/- 20 minuten en ik rij binnen 10 minuten naar m'n werk (7 om precies te zijn)
Ik werk ma, di, wo en vriendje ma, di, do, vr. S gaat 2 dagen naar het kdv (ma en di) op die dagen breng en haal ik haar met de auto. Op woensdag probeer ik op de fiets naar m'n werk te gaan, maar dit lukt niet altijd, vooral door mijn extreme vorm van luiheid. Vanmorgen weer lekker met de auto gegaan want het zag er zo koud uit buiten!
Ik werk van 8 tot 17, eerder of later kan niet want dan zijn er geen patienten. Maar dat vind ik helemaal niet erg, want ben altijd voor half 6 thuis en heb dan genoeg tijd om eten te maken voor S en voor onszelf.
Ik ben ook van de kant en klaar dingen hoor. Voorgesneden groente en geschilde aardappels, dus het is ook maar een kwestie van in de pan/cooker gooien en klaar. Niks culinairs verder
In mijn lunchpauze doe ik dan wel de dagelijkse boodschappen, want een week van tevoren bedenken wat we eten kan ik nooit zo goed.
Voor de andere dingen komt Albert 1x per week/per 2 weken voorrijden
awwwquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:13 schreef JufMariska het volgende:
Hihi! Lucas vond z'n badje niet meer zo chill, en onder de douche is ook een beetjemomenteel, dus ik probeerde de tummytub weer 's: bingo!
https://vimeo.com/121875895
Oh, en werk-reistijd is ofwel 0 minuten (van de bank naar m'n bureau, zowel een voor- als nadeel) ofwel alles tussen 5 minuten en eh... 4 uur ongeveer
Ik dacht dat chlamydia ook standaard was. Gonorroe niet in elk geval nee...quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och wat schattig, Mariska.. I maakt ook vaak zulke geluidjes. Alleen nu niet. Ik heb hem verteld dat ie met Lucas gaat spelen vanmiddag en nu wil hij niet meer slapen.
.
Kwak, nee toch? Alleen hepatitis, syfilis en HIV, dacht ik.
Ja, heb ik al geprobeerd, hielp niets. Zijn rechteroogje is al sinds zijn geboorte ontstoken, dus ik geloof er niet zo in dat het een tijdelijk of seizoensdingetje is in dit geval.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:37 schreef Burdie het volgende:
Al een drupje bv geprobeerd, dad? In het dreumestopic zitten ook een aantal met prut oogjes, het zal wel bij het seizoen horen.
Hoop voor je dat het snel over is!
Hier ook prutogen sinds de geboorte zonder ontsteking. Tegen mij hebben ze gezegd dat ze er pas na een jaar iets aan kunnen doen. De traanbuisjes moeten dan onder narcose open worden gemaakt en voor het jaar is dat allemaal nog te klein. Nu kijk ik er sowieso niet naar uit om mijn kind onder narcose te laten brengen dus hopelijk gaat het voor die tijd vanzelf nog weg.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Suus heeft ook sl sinds het begin een prutoog maar die is niet ontstoken. Waarschijnlijk is dat traanbuisje nog niet helemaal open, vandaar het geprut. Bedenk net dat de huisarts zei dat we terug moesten komen als het met 6 maanden nog niet over was, dus ik moet maar eens bellen.
Hier 15 minuten reistijd voor beiden. Ik werk van 8 tot 16:45 (=standaard bij ons) en heb 45 min lunchpauze. De dames zijn van half 8 tot 5 op het KDV meestal, 2 dagen in de week. 1 dag bij oma, om en om mijn moeder of schoonmoeder. En de etenstijd rush is hier ook geen feest. Ik kook vaak met Suus op m'n arm of in etappes. Mijn (niet goedkope) tip is Hellofresh! Half uurtje werk en vaak best wel gezond!
Dat was idd ook het verhaal van mijn huisartsquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hier ook prutogen sinds de geboorte zonder ontsteking. Tegen mij hebben ze gezegd dat ze er pas na een jaar iets aan kunnen doen. De traanbuisjes moeten dan onder narcose open worden gemaakt en voor het jaar is dat allemaal nog te klein. Nu kijk ik er sowieso niet naar uit om mijn kind onder narcose te laten brengen dus hopelijk gaat het voor die tijd vanzelf nog weg.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:22 schreef Chanty het volgende:
Leuk zo'n tijgerend kind. Alleen heeft hij het boem = ho principe nog niet door dus stoot hij steeds zijn harseszo van: ik ga achter de bal aan. *bal rolt onder salontafel* focus op de bal, focus op de *BOINK!* En huilen maar
Agosquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:22 schreef Chanty het volgende:
Leuk zo'n tijgerend kind. Alleen heeft hij het boem = ho principe nog niet door dus stoot hij steeds zijn harseszo van: ik ga achter de bal aan. *bal rolt onder salontafel* focus op de bal, focus op de *BOINK!* En huilen maar
En dan gewoon nog twee keer zijn hoofd tegen de tafel beuken hèquote:
Lol wel tof dat je dat soort spelletjes al met m kunt spelenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:25 schreef Dot. het volgende:
[..]
Agos
Zo waren Stip en ik gisteren bezig met een kruipwedstrijd (lees: ik kruip de woonkamer rond en hij achtervolgt me luid lachend) en hij haalde me in en wilde een voorsprong nemen, maar keek half om en kroop zo tegen de box aanHij schudde even met zn hoofd en ging vervolgens vrolijk verder, want anders kon ik hem natuurlijk pakken
Hier met ingang van het nieuwe jaar, goede voornemensquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:19 schreef Dot. het volgende:
Ik vind HF zo duurDie testbox is ruim 40 euro en maar voor 3 dagen en vaak zijn onze weekboodschappen rond de 50 euro en daar zit veel meer bij dan alleen eten... Maar het idee vind ik erg goed. Ik vind die groente- en fruitboxen ook altijd zo leuk, maar ik woon in een dorp dat nog nooit van biologisch heeft gehoord
Oh, thanks! Die broden ook!quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef Kursor het volgende:
[..]
Hier met ingang van het nieuwe jaar, goede voornemens, meer biologisch. We hebben sindsdien groente- en fruitpakket van bioopjebord.nl. Bevalt goed! Bezorgt ook bij jou
Wat te denken van de stilstand en dan op handen en voeten heen en weer wiebelen van enthousiasme, even vergeten dat je met je snufferd te dicht bij box/tafelpoot/kastje zit...quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:22 schreef Chanty het volgende:
Haha! En gossiequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:22 schreef Chanty het volgende:
Omg hij gaat hard!quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:58 schreef BlueEyes het volgende:
Hier hebben we een nieuwe feature ineens, op handen en voeten staan ipv op de knietjes.
Waar dit nu toe gaat leiden??
Ik zie trouwens inmiddels met meneer WipKont op tegen de 10uur vlucht naar Curaçao, hoe gaan we die die uren een beetje zoet houden op schoot
Als ik het drink geef ik het vast over aan hem he? Win-winquote:
Noh! Jaloersquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:26 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Als ik het drink geef ik het vast over aan hem he? Win-win![]()
We gaan de 28e!
Lekker elke dag zwemmen en relaxen
Maar die 300 euro die het je kost, is bruto, toch? Netto scheelt het je dan toch een stuk meer?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:45 schreef BlueEyes het volgende:
Als ik F 1 dag naar de opvang doe kost me dat 300euro, 1 dag minder werken kost hetzelfde ongeveer. Dus ik kies voor de minder werken.
Ik vind het heerlijk, maar vind mn werk ook heerlijk.
Ik citeer een gesprek van mij en mijn man een paar dagen geleden.quote:[b]Op woensdag 11 maart 2015 17:43 schreef [url=httt hard!
![]()
Ik zag een mooie foto van I van DaD.
Zoë, hoe was S bij de GO vandaag?
En een herkenbaar filmpje van M van Stormqueen. De mijne mag ook wel bij het pittige dames clubje, ze laat altijd goed merken wat ze wil. Vind ik leuk. <3 ik snap overigens niet van wie ze dat heeftwe zijn zelf beiden meer richting het tegenovergestelde. Hebben jullie baby's jullie karakter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar die 300 euro die het je kost, is bruto, toch? Netto scheelt het je dan toch een stuk meer?
Edit: ik bedoel, vergeleken met wat het je netto kost, zou je dan toch meer moeten overhouden met een dag werken. Schreef het nogal onhandig op.
Of je man moet zoveel verdienen dat jullie niks terug krijgen, dan is het een ander verhaal.
Jij hebt geworpen, je krijgt goudquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Omg Dyre, wat een lieve ring ❤️ En wat een leuk idee!
Weet dan wel nuet wat werpgoud is, maar zo'n ring zie ik ook wel zitten
En nikki, wat een stoere stappers ❤️
Ik kan me voorstellen dat je dan gewoon gaat werken omdat je het leuk vindt? Juist als het financieel echt helemaal niet uitmaakt, ben je ergens juist volledig vrij om te kiezenquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:02 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
Aan de ene kant luxe, aan de andere kant ook frustrerend
Het is ook mijn salaris erbij he, niet alleen zijn salarisquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nee, maar ik snap het ook wel hoor, dat het voor jou frustrerend kan zijn. Zo van "het boeit niks of ik ga werken of niet, pfff".
Oh, dacht dat hij in zn eentje boven die grens zat. Maar ook dan had ik het wel gesnapt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:30 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Het is ook mijn salaris erbij he, niet alleen zijn salaris.
Ik betaal voor mijn kind voor 1,25 opvangdag per week in een maand net zoveel als mijn vriendin met een 3ling en zij heeft 3 dagen opvang per week.
Ik werk omdat ik het leuk vind, ik werk ook voor een bepaalde levensstijl en een hypotheek en vaste lasten die we ook gewoon hebben.
Maar als ik die 300 extra in de maand kwijt ben voor 1 dag extra opvang of 1 dag minder werken Dan kies ik voor thuis zijn bij het jochie.
Klinkt beetje luxekindje zo en klagerig maar zo bedoel ik het niet
Qua alles willen zien/meemaken, zelf wien liggen ipv op schoot, hangry zijn (boos bij honger), vechten tegen de slaap... Net zijn mamaquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:43 schreef Heliotrope het volgende:
Blue, wat gaat hij hard!![]()
Ik zag een mooie foto van I van DaD.
Zoë, hoe was S bij de GO vandaag?
En een herkenbaar filmpje van M van Stormqueen. De mijne mag ook wel bij het pittige dames clubje, ze laat altijd goed merken wat ze wil. Vind ik leuk. <3 ik snap overigens niet van wie ze dat heeftwe zijn zelf beiden meer richting het tegenovergestelde. Hebben jullie baby's jullie karakter?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:58 schreef Dyre het volgende:
Jeetje NIKKI, laat jij ze in die broekjes naar buiten gaan?![]()
Knappe ventjes lekker buiten aan het spelen
Ik werk 3 dagen (contract 28 uur p/w en dan 4 uur ouderschapsverlof) en dat vind ik wel prima
Hier nog zo'n pittige dame, ze kan echt geen 3 minuten stilzitten en gewoon kijken naar iets, maar zo'n eigen karaktertje is ook wel leuk. (behalve als ze keihard begint te gillen)
En Blue, wat gaat 'ie hard![]()
Oh en jongens, mijn werpgoudzilver is binnen![]()
Wat mooi zeg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag 'm trouwens ook op facebook voorbij komen gisteren, maar kon even niet meer plaatsen bij wie het kaartje nou hoorde.
Wat voor 1 heb je?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:10 schreef JufMariska het volgende:
Moooi Dyre!
En tattoo-Zoë(Ik 'mag' niet meer van J, die is na veel 5en en 6en akkoord gegaan met 1, en die staat er al
)
Ik wil dat liever wél.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:01 schreef student1992 het volgende:
Cordaid Memisa wil dat alle moeders in ontwikkelingslanden een veilige zwangerschap en bevalling kunnen hebben en dat hun baby’s een gezonde start krijgen. Wil jij dat ook niet?
Shakti, sanskriet voor vrouwelijke, scheppende kracht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:15 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wat voor 1 heb je?
A en ik hebben dezelfde voor S.ara. Voor E en S laten we niet dezelfde zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:26 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Shakti, sanskriet voor vrouwelijke, scheppende kracht.Mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |