SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat scheelt wel echt denk ik hoor. Suus moppert zelden dus áls er dan zoiets uitkomt dan is er wel wat. Die ligt nog lijdzaam in stilte te koekeloeren als haar benen verstrengeld tussen de spijlen van de box liggen terwijl de plastic speelringen op haar gezicht zijn gevallenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat M toch best wel mopperen hoor. Maar die moppert sowieso vrij snel
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh dat is hier instant gillen alsof je doodvermoord wordt
Ik moest trouwens laatst zo lachen om je post dat je haar Mauwtje noemde in de doek die mauwde.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat M toch best wel mopperen hoor. Maar die moppert sowieso vrij snel
ik zag ze nog in het vorige topic, wat een leukerds! Wel zielig dat ze haar haartjes uittrektquote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef Zoë23 het volgende:
Ik laat S ook wat langer mopperen dan E. E moppert nml niet zo vaak dus dan moet er wel iets zijn.
Nu is S wat actiever dan E. Dus probeer ik E wat te activeren.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar ja. Suus haar start was 24/7 ademnood terwijl haar broer duplobodemplaten naar haar hoofd gooide en zijn nagels in haar oogleden plantte. Daar word je wel een militair van
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar ja. Suus haar start was 24/7 ademnood terwijl haar broer duplobodemplaten naar haar hoofd gooide en zijn nagels in haar oogleden plantte. Daar word je wel een militair van
Op Google lijken het echt zweertjes. Dit lijkt meer op een wit kopje van een pukkeltje ofzo.quote:
Ik zoek liever niet via Googlequote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:25 schreef BlueEyes het volgende:
Zijn dat niet een soprt talgbultjes?
Heb dat hier eens eerder bij iemand gelezen geloof ik.
Als ze moe is wrijft ze met dr handjes over haar hoofd. Ziet er wel lief uitquote:Op maandag 9 maart 2015 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zag ze nog in het vorige topic, wat een leukerds! Wel zielig dat ze haar haartjes uittrekthopelijk is dat een zeer tijdelijke feature
Amenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Willen de mensen van (nog geen) 30 even ophouden met roepen dat ze oud zijn?
Groetjes, de mensen van ruim 30!
Ehmz toch niet prima, pas over een maand.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:11 schreef Loj het volgende:
Sorry
Ik voel me oud, is dat beter
Kom ik hier, zegt de assistent dat het pas na 6 maanden na de zwangerschap magvervolgens gaan er twee ruzie maken of het 6 maanden of 6 weken is
Maar 5 maanden en een week vonden ze uiteindelijk prima
JEEZUS, 26??? DAT IS BEJAARD.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:55 schreef AwayTL het volgende:
Jongens, ik zie me toch een potje tegen donderdag op, dan word ik alweer 26![]()
. Als ik 30 ben heb ik 2 kinderen op de basisschool.. Hallo vrije tijd!!!
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:55 schreef AwayTL het volgende:
Jongens, ik zie me toch een potje tegen donderdag op, dan word ik alweer 26![]()
. Als ik 30 ben heb ik 2 kinderen op de basisschool.. Hallo vrije tijd!!!
Oke, ik hou nu op.
Ik vind mini en maxi helemaal niet op elkaar lijken (soes?).
Volgens mij inderdaad gewoon talg. Saartje heeft het gehad, en kindje van een kennis ook. Zag er net zo uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik zoek liever niet via Googlemaar ik las een bericht van iemand incl foto. Hij kon dat witte wegkrijgen met poetsen (soort van puistje) tandarts maakte er ook niets van.
Het is ook niet rood/ontstoken en als ik er aan zit (met schone vinger ofcourse) dan reageert ze er niet op.
Gaat zoiets vanzelf weg?
Jeeeej medebejaardequote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:23 schreef Hobbesje het volgende:
Wat zijn jullie nog jong!
ik word over een maand 38.... ja echt... de 40 komt wel heel dichtbij ineens...
Zoe geen idee wat die stipjes zijn.
Soes ze lijken echt wel op elkaar!
Mijn dametje heeft het korstjes (en een paar kleine stukjes brood) eten eindelijk door!
[ afbeelding ]
Zou ze daar al in mogen om te wennen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:34 schreef BlueEyes het volgende:
Skittles ik zou voor die 20euro de Ikea doen om mee te starten en van daaruit verder zoeken.
Ideale stoel! Ook voor erbij zeg maar.
(TrippTrapp staat hier nu in de werkkamer)
ja hoor, mauwtje zit er regelmatig tien minuten inquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:38 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zou ze daar al in mogen om te wennen?
Ze wil wel graag zitten, maar als ik haar rechtop zet en ondersteun met kussens ontdekt ze haar voeten weer en dan kukelt ze voorover
Chicco polly!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:28 schreef Skittles het volgende:
Away we jagen iedereen in een midlife-crisis
Hilmo (en anderen natuurlijk ook) oefenen jullie al met kinderstoel?
Ik moet er nog een aanschaffen, maar weet niet welke fijn is. Vriend wil geen Ikeazeurdoos.
Maak je reclamepraatje compleet! Wat is er zo fijn aan deze stoel? Ik overweeg iets anders dan onze ikeastoel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Chicco polly!
Of een soortgelijke editie.
Niet moeders mooiste, wel moeders fijnste stoel e-vah!!!
Wat is er fijn aan deze stoel? Wat niet?!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maak je reclamepraatje compleet! Wat is er zo fijn aan deze stoel? Ik overweeg iets anders dan onze ikeastoel.
Edit: mijn god, ze zijn wel écht lelijk ja
Dat is net Mex die moet poepen maar het lukt niet. Zelfs het haar klopt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
We hadden het dus over wel of niet laten mopperen. Dit is mijn dochter na dertig seconden onsuccesvolle kruippogingen
Tip: zet je geluid zacht
foeiquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is net Mex die moet poepen maar het lukt niet. Zelfs het haar klopt.
(O+)
Ik maakte een garpquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
foei
Ja spees, ik verheug me nu al op dr peuter puberteit![]()
ja, ze zijn toch een soort cosmic twins vermoed ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:35 schreef Skittles het volgende:
Hahaha alsof ik mijn eigen baby met ander stemgeluid hoor SQ!![]()
![]()
JJ wat een dotje is het toch met haar kuiltjes![]()
En blij ei van Sicilia
Boosquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
We hadden het dus over wel of niet laten mopperen. Dit is mijn dochter na dertig seconden onsuccesvolle kruippogingen
Tip: zet je geluid zacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |