1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | case $i in (*.tar.bz2|*.tbz2) bzip2 -dc $i | tar xvf - ;; (*.tar.gz|*.tgz) gzip -dc $i | tar xvf - ;; (*.bz2) bzip2 -dc $i ;; (*.rar) rar x $i ;; (*.gz) gzip -d $i ;; (*.tar) tar xvf $i ;; (*.zip) unzip $i ;; (*.Z) uncompress $i ;; (*.7z) 7z x $i ;; (*.deb) ar xv $i ;; (*.ztb) unzip $i ;; (*) echo "'$i' cannot be extracted via extract()" ;; |
Pass is zo f'ing nice....quote:
Nee nog geen Google Drive inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:43 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste Linux ervaring. Xubuntu 15.04.Er is nog geen Google Drive voor Linux?
Atom is voor mij momenteel vrij onwerkbaar, misschien als ze eindelijk een keer met een 1.0 versie komen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We hebben hier een ekte ekte.
Ik zou alleen Atom gebruiken in plaats van Sublime, omdat Sublime proprietary is en erg lijkt op Atom.
Nice.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:13 schreef µ het volgende:
Damn dat vimperator is geniaal.
Heb het nu op mijn werklaptop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:20 schreef DanOam het volgende:
Lekker aan het knutselen, nog niet klaar ahahNu met luakit als browser.
AwesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
జ్ఞా
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:20 schreef DanOam het volgende:
Lekker aan het knutselen, nog niet klaar ahahNu met luakit als browser.
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, dit is voor mij toch wel de meest mysterieuze lijst tot nu toe. Kun je bijv. Pharmacom Classic, Passwordstate, IASO, eHealthclient en Teamviewer toelichten? Is dit een werk-PC of prive? En Autotask, is dit iets voor freelancers?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:53 schreef Silven het volgende:
Samengevat:
W7 x64
Autotask
N-Central
Wireshark
Broadsoft
MSE
Office 365
Audacity
uTorrent
IE11
Chrome
Firefox
eHealthclient
Pharmacom Classic
Passwordstate
IASO
Teamviewer
Show off..quote:Op maandag 11 mei 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Crosspost uit het Appletopic.
Win 95, 98, 7, 8.1, 10, OS X 10.10 Ubuntu 14, Android 4.
Die achtergrond is wel aardig voor je eerste ervaring. Met Linuxquote:
zodra er een volwaardig alternatief is ben ik de eerste die over gaat. Helaas een sprookje.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:29 schreef Captain_koek het volgende:
Ik verbaas mij over de hoeveelheid adobe gebruikers.. Zware troep
Sumatra werkt an sich goed, en ik vind het fijn dat ik er ook .djvu en .epub bestanden mee kan openen, maar ... ik krijg nogal vaak rendering errors bij .pdf bestanden, zowel met de standalone Sumatra viewer als met de Firefox Sumatra plugin. Dan wordt een pagina van een .pdf bestand pas weergegeven wanneer ik deze eerst verklein.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
LibreOffice is verder doorontwikkeld dan OpenOffice trouwens, misschien een handige tip. Mocht je van Adobe-meuk afwillen, dan kan ik je ook SumatraPDF aanraden in plaats van Adobe Reader.
Ah, dat heb ik nooit met Sumatra gehad. Al eens Evince geprobeerd?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:19 schreef Riparius het volgende:
[..]
Sumatra werkt an sich goed, en ik vind het fijn dat ik er ook .djvu en .epub bestanden mee kan openen, maar ... ik krijg nogal vaak rendering errors bij .pdf bestanden, zowel met de standalone Sumatra viewer als met de Firefox Sumatra plugin. Dan wordt een pagina van een .pdf bestand pas weergegeven wanneer ik deze eerst verklein.
Wat ik niet begrijp is dat nog zoveel mensen blijven sukkelen met µTorrent (al dan niet een oude versie). Er is een uitstekend open source alternatief, namelijk qBittorrent.
Nee, maar Evince leest zo te zien geen .epub en dat wil ik ook kunnen, liefst zonder daarvoor weer een aparte viewer te gebruiken.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik nooit met Sumatra gehad. Al eens Evince geprobeerd?
Ik gebruik zelf zathura. Heeft ook een plugin voor epub.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:40 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, maar Evince leest zo te zien geen .epub en dat wil ik ook kunnen, liefst zonder daarvoor weer een aparte viewer te gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |