Lijkt me overduidelijk dat ts niet echt doorheeft hoe internet werkt, dus dan vind ik het niet zo tof dat je dan foto's gaat plaatsen.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lijkt me overduidelijk dat ts niet echt doorheeft hoe internet werkt, dus dan vind ik het niet zo tof dat je dan foto's gaat plaatsen.
Dat is wel lief van je, dat je mij alles gunt. Ik wil graag met je zus, moeder en bezittingen beginnen. Wanneer kom je ze afleveren?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef davygoldfinger het volgende:
Ik wens elke mongool op dit forum die niet fatsoenlijk weet te reageren alles toe word stront ziek van al die kut antwoorden .!!!!!
TS gebruikt in zijn hele bericht maar 1 hoofdletter, dus neem het hem niet kwalijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Eens met MrSalazar, maar als je zo graag wilt...
Open Google, typ: medium Mieke Boxmeer [enter]
...en TaDa, meteen raak: http://www.mediums.nl/medium.php?id=mieke
Volledige naam: Mieke de Hoog.
MAW: Je hebt het niet eens geprobeerd... Zoek machines zijn er niet voor niets en ze werken echt. Heb je ook nog eens meteen antwoord.
En je hoeft geen afspraak te maken, want ze kan in de toekomst kijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:35 schreef NotYou het volgende:
Ik heb goede ervaringen met medium Mieke, ze klust in de late uurtjes tevens bij als tantra-masseuse.
Ok, TS is duidelijk een grapjas die zich verveelt en weer eens een keer inlogt met z'n kloon.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef HPLC het volgende:
LIF / ik ben op zoek naar goude ketting van 100 gram of minder
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ok, TS is duidelijk een grapjas die zich verveelt en weer eens een keer inlogt met z'n kloon.
Het taalgebruik doet me denken aan die mafketel die ooit eens ook naar een meeting wilde komen. Met z'n ma ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |