quote:Op maandag 9 maart 2015 20:19 schreef voederbietel het volgende:
Of zoals vroeger op het schoolplein met flippo's richting de muur gooien.
Jammer, open goal voor een zalf-opmerking gemist.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:19 schreef hoink581 het volgende:
Daarbij helen een paar blauwe plekken sneller als de diepe sneeën in jouw ego MMGYMMADF
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We kunnen toch een mentale battle met ze doen. Of zoals vroeger op het schoolplein met flippo's richting de muur gooien.
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Je zou doen alsof je mij hebt laten winnen, maar eigenlijk weten we beiden beter
en jou ook als je niet uitkijktquote:
Alleen mensen met een beperking scoren voor open doel.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jammer, open goal voor een zalf-opmerking gemist.
Daarom jammer dat je 'm niet had gemaakt.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen mensen met een beperking scoren voor open doel.
Wie wil deze quote ergens in het homo gedeelte van KPD droppen?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie er wint kan me werkelijk geen balhaar meer schelen in een naakt oliegevecht.
mijn tieten zijn 85% spierquote:Op maandag 9 maart 2015 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
en jou ook als je niet uitkijktbeetje stoer doen met je trillende vingertjes achter je laptop
BT lijkt mij wel iemand die daar sowieso vaste user is dus ik kies voor hem.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie wil deze quote ergens in het homo gedeelte van KPD droppen?
Drie keer gefapt #nohommoquote:Op maandag 9 maart 2015 20:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
LIF / Transformaties (Before & After) #2
Typische nouveau riche-redenatie.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat je de behoefte niet hebt spreekt boekdelen. Dat weet je zelf net zo goed als ik. Je baan en/of opleiding past niet bij de grote van je ego.
Leuke aannames allemaal weer, is dit je eigen mening of die van je snor?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het je niet lukt daar bovenuit te komen zullen je eigen bijdragen ook wel niet bijster spectaculair zijn. Dat kan trouwens ook niet als je wekelijks dezelfde oneliners herhaalt over pesten en Putin.
Ik 69e net met je moeder en nu ben ik hommo? ;s Wat ben jij voor pikfluitquote:Op maandag 9 maart 2015 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
BT lijkt mij wel iemand die daar sowieso vaste user is dus ik kies voor hem.
Alsof je niet op handen en knieën gaat als ik je 1 blik geefquote:Op maandag 9 maart 2015 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat wil je doen? me neerhoeken met je tieten?
Boerenvolk wordt altijd onderschat.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik een boertje ben heh. Handen als kolenschappen en spierballen als staalkabels.
srs
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahaha frass helemaal mad van die ultieme nederlaag
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:23 schreef chroestjov het volgende:
Leuke aannames allemaal weer, is dit je eigen mening of die van je snor?
Net zoals mongooltjes kennen die hun eigen kracht niet is best eng jaquote:Op maandag 9 maart 2015 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Boerenvolk wordt altijd onderschat.
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:23 schreef chroestjov het volgende:
is dit je eigen mening of die van je snor?
ik zie nergens bewijsquote:Op maandag 9 maart 2015 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach, de balans is positief voor mij, iets van 4-1
Jakker zo met een john deere over dat kut amsterdam heen, npquote:Op maandag 9 maart 2015 20:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zoals mongooltjes kennen die hun eigen kracht niet is best eng ja
Ik geloof frass wel, jullie bakken er niks van.quote:
kom dan 1 op 1quote:Op maandag 9 maart 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof frass wel, jullie bakken er niks van.
Geen New Holland hebben.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jakker zo met een john deere over dat kut amsterdam heen, np
KOM DANquote:Op maandag 9 maart 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Team Bergamot overkomt alle obstakelsquote:Op maandag 9 maart 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen zin nu.quote:
Moest John Deere Googlenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jakker zo met een john deere over dat kut amsterdam heen, np
Ditquote:Op maandag 9 maart 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Team Bergamot overkomt alle obstakels
Wil jij mijn servies douchen?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:27 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Nee, je gaat je servies douchen.
ewaquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest John Deere Googlen. Zo'n tractor vs. een PC Hooft tractor à la fully loaded Range Rover, kweenie hoor.
Succes met een ploeg achter een Range Rover.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest John Deere Googlen. Zo'n tractor vs. een PC Hooft tractor à la fully loaded Range Rover, kweenie hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |