SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Wat dus betekent dat je koopkracht op andere spelers ongeveer gelijk zal blijven.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef Alovenac het volgende:
Zit je dan met je miljoenenverlies op spelers...
Daar gaan we weerquote:De directies en raden van commissarissen van Stadion Feijenoord en BVO Feyenoord en Feyenoord Founders Consortium (FFC), bestaande uit BAM, AM en Siemens, hebben geen overeenstemming bereikt over de vernieuwbouw van De Kuip. Na een uiterst zorgvuldig proces zijn beide partijen tot deze conclusie gekomen.
Zoals ik al zei is de timing wel erg belangrijk. Echt een mega verschil of je net veel coins op je account hebt op dit moment of dat de boel geïnvesteerd is.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat je koopkracht op andere spelers ongeveer gelijk zal blijven.
Basis economie dit, maar jij kan het dus niet.
Als jij idd net 20M op je accountje hebt staan spring je een gat in de lucht. Mijn 17 en 105K is nou niet echtquote:Op maandag 9 maart 2015 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de timing wel erg belangrijk. Echt een mega verschil of je net veel coins op je account hebt op dit moment of dat de boel geïnvesteerd is.
Dat is het inderdaad wel, gelukkig heb ik nog een geweldige 50k op mijn account!quote:Op maandag 9 maart 2015 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de timing wel erg belangrijk. Echt een mega verschil of je net veel coins op je account hebt op dit moment of dat de boel geïnvesteerd is.
3kquote:Op maandag 9 maart 2015 19:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad wel, gelukkig heb ik nog een geweldige 50k op mijn account!
had dan een printscreen gemaaktquote:Op maandag 9 maart 2015 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Price ranges uitgelekt op futwiz.. maar nu is de site down.
Hadden ze met fk FIFA 16 moeten doen ipv FIFA 15 voor een tijdje verneukenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:57 schreef Brammess het volgende:
Het enige jammere vind ik dat iedereen gelijk schreeuwt dat iedereen bij EA de tering kan krijgen, dat kunnen ze wel, maar niet voor deze reden. Wees blij dat ze experimenteren man.
ik vind het niet eens zo heel gek eigenlijk. Dit idee. Enige kutte voor als je al je coins in spelers hebt zitten.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:57 schreef Brammess het volgende:
Het enige jammere vind ik dat iedereen gelijk schreeuwt dat iedereen bij EA de tering kan krijgen, dat kunnen ze wel, maar niet voor deze reden. Wees blij dat ze experimenteren man.
staat genoteerdquote:Op maandag 9 maart 2015 19:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat ik nog wou melden is dat elke goede speler nu voor zijn max BIN gaat, dus veel en snel winst maken is onmogelijk
Dit is juist een methode om het in FIFA 16 goed te doen. Hier halen ze een hoop verbeterpunten uit waarschijnlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 19:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hadden ze met fk FIFA 16 moeten doen ipv FIFA 15 voor een tijdje verneuken
Ze verliezen zelf vooral heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld omdat iedereen coins koopt ipv points natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:00 schreef dolf1010 het volgende:
Ik ben al blij dat EA uberhaupt nog dingen wilt verbeteren.
Zelfs als ze niks doen is het nog een goede cash cow
En we maar tax mogen blijven betalen....quote:Op maandag 9 maart 2015 19:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat ik nog wou melden is dat elke goede speler nu voor zijn max BIN gaat, dus veel en snel winst maken is onmogelijk
Nice, dat valt mee dan.quote:
Kon nog op vorige klikken:quote:Op maandag 9 maart 2015 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze verliezen zelf vooral heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld omdat iedereen coins koopt ipv points natuurlijk.
Dan krijg je het tegen argument dat EA zelf de coinseller is.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze verliezen zelf vooral heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld omdat iedereen coins koopt ipv points natuurlijk.
Thanksquote:Op maandag 9 maart 2015 20:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kon nog op vorige klikken:
[ afbeelding ]
Ja dat wel idd.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel maar(bijna) niemand zal hierdoor points gaan kopen. Die packs zijn 150 FIFA points en daar moet je er eerst er 100 van openen voordat je wat goeds eruit krijgt. En vrees juist dat Ultimate Team hierdoor een stuk minder populair gaat worden. Dus ze hebben alleen maar zich zelf ermeequote:Op maandag 9 maart 2015 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zal dus binnenkort ook uitsterven.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:03 schreef Tim86 het volgende:
TOTY Iniesta maar 2.5 miljoen
Blij dat ik die niet meer heb zeg, gewoon 1/4 van zijn waarde.
Laag voor een TOTY. Maar dan zou ik wel genaaid zijn met Kroosquote:Op maandag 9 maart 2015 20:03 schreef Tim86 het volgende:
TOTY Iniesta maar 2.5 miljoen
Blij dat ik die niet meer heb zeg, gewoon 1/4 van zijn waarde.
Die kant kan het ook op ja, maar dan kunnen ze de waarde bijstellen. Als niemand wil verkopen voor dat bedrag (mits onder 15m)quote:Op maandag 9 maart 2015 20:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die zal dus binnenkort ook uitsterven.
Ik heb er 6, ook van Gotze 6quote:Op maandag 9 maart 2015 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, in dat geval zet ik hem in mijn team
is nog altijd duurder dan paar maanden geleden. Toen was ibra 600k oidquote:
600kquote:
TOTY Iniesta was 700k op de pc...quote:Op maandag 9 maart 2015 20:04 schreef dolf1010 het volgende:
Maar hoe zijn ze precies tot die price range gekomen dan?
Want als ik me niet vergis zijn de prijzen op alle consoles/pc nu hetzelfde toch?
TOTY iniesta was op PC idd maar 2 miljoen maar op ps4 veel duurder...
Opzich ook weinig verlies op spelers dus je kan nu wel gewoon chill spelers uittesten. Elk voordeel heeft zijn nadeel.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
Maar het boeit me eigenlijk niet zoveel
Dit team wil ik gewoon houden.
eergister verkocht voor 5.4quote:
Hoop het voor jou maar ook voor mij. Hoef ik dat schijfje niet elke keer erin te doen en NBA eruitquote:
Eerlijk gezegd boeit het me weinig meerquote:Op maandag 9 maart 2015 20:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoop het voor jou maar ook voor mij. Hoef ik dat schijfje niet elke keer erin te doen en NBA eruit
val ons er dan ook niet mee lastigquote:Op maandag 9 maart 2015 20:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeit het me weinig meerVoordat ik weer FUT kan spelen is het zomer
Hoeveel was shirley?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:21 schreef renevandieren het volgende:
IF Nainggolan geen verlies
SIF Benzema geen verlies
IF Guarin geen verlies
Oude neymar een klein verlies
IF Schurrle (boh veel verlies)
de rest nog niet kunnen checken
Plannetje mislukttwitter:MMOGAoriginaI twitterde op maandag 09-03-2015 om 20:20:12To start this new coinselling , RT & Follow to win this account (PS users get 4 other players instead of the legends) http://t.co/HpTpZW3dOJ reageer retweet
Geen verlies als je vergelijkt met het moment van inkoop inderdaad. Maar wel degelijk verlies als je vergelijkt met de marktprijzen van vanochtend. En dat is wat mij betreft de meest faire vergelijking eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 20:21 schreef renevandieren het volgende:
IF Nainggolan geen verlies
SIF Benzema geen verlies
IF Guarin geen verlies
Oude neymar een klein verlies
IF Schurrle (boh veel verlies)
de rest nog niet kunnen checken
Maar steeg de laatste weken flink toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:24 schreef Tim86 het volgende:
IF Van Rhijn minimaal 330k. Dat is toch wel opvallend aangezien hij superlang max 100k was
Ja, door een pricefix. Niet door inflatie.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar steeg de laatste weken flink toch?
pffquote:
Kudtquote:
Ik vind het een prima idee, maar niet om nu halsoverkop in te voeren middenin deze FIFA en daarmee een groot aantal mensen te benadelen. Wat nou unfair advantage..dat geven ze nu ookquote:Op maandag 9 maart 2015 20:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Prachtig zeg; van een systeem van vrije marktwerking (inclusief zwarte markt) naar een staatsgerelugeerd gedrocht![]()
75kquote:
lekker communistischquote:Op maandag 9 maart 2015 20:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Prachtig zeg; van een systeem van vrije marktwerking (inclusief zwarte markt) naar een staatsgerelugeerd gedrocht![]()
dit dus. Al is het wel redelijk in mijn voordeel.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het een prima idee, maar niet om nu halsoverkop in te voeren middenin deze FIFA en daarmee een groot aantal mensen te benadelen. Wat nou unfair advantage..dat geven ze nu ook
Ook dit nog eens kondig het eerst even van te voren aan. Want nu zijn er een hele hoop mensen genaaidquote:Op maandag 9 maart 2015 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het een prima idee, maar niet om nu halsoverkop in te voeren middenin deze FIFA en daarmee een groot aantal mensen te benadelen. Wat nou unfair advantage..dat geven ze nu ook
Tot de proletariers echt in opstand komen tegen dit systeemquote:Op maandag 9 maart 2015 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker communistischen nu maar wachten totdat het allemaal fout gaat
Dat zal in het begin zeker het geval zijn...quote:Op maandag 9 maart 2015 20:28 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen weigeren om hun dure kaarten verkopen zodat er maar een paar op de markt zijn. Of dat het niemand het boeit en de dure kaarten voor de laagste BIN erop knallen.
linkjes?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Youtubers huilen nu wel overdreven veel
http://news.futhead.com/p(...)s-for-fut-15-go-livequote:Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nogmaals: verandert de pricerange van een IF ook zodra er een SIF komt?
Tja, die worden gesponsord door coinsellersquote:Op maandag 9 maart 2015 20:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Youtubers huilen nu wel overdreven veel
nnb, maar EA kan de ranges wel aanpassen waar nodig zeggen ze, dus dat kan best. Maar binnen de range is al veel mogelijk he. Van 7.5m naar 5m bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nogmaals: verandert de pricerange van een IF ook zodra er een SIF komt?
quote:
twitter:NepentheZ twitterde op maandag 09-03-2015 om 20:30:50Will be interesting to see if EA actually stop coin selling, and people realise they STILL can’t afford shit, who they blame it on then. reageer retweet
twitter:NepentheZ twitterde op maandag 09-03-2015 om 20:30:50Will be interesting to see if EA actually stop coin selling, and people realise they STILL can’t afford shit, who they blame it on then. reageer retweet
Dat is een retard.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Will be interesting to see if EA actually stop coin selling, and people realise they STILL can’t afford shit, who they blame it on then.
twitter:KSIOlajidebt twitterde op maandag 09-03-2015 om 20:24:25The prices set for these players are just retarded xD. EA can never do anything right I swear... reageer retweet
twitter:wroetoshaw twitterde op maandag 09-03-2015 om 19:25:50EA just basically stopped a nose bleed by shitting on their own face reageer retweet
quote:
Deze was ook wel mooi.twitter:NepentheZ twitterde op maandag 09-03-2015 om 20:28:57At least Blue Ronaldo will be attainable now… right guys…. guys? Hello? http://t.co/tu7DM7nbsg reageer retweet
ik denk dat je die bijna niet meer op de markt ziet ..quote:Op maandag 9 maart 2015 20:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]Deze was ook wel mooi.twitter:NepentheZ twitterde op maandag 09-03-2015 om 20:28:57At least Blue Ronaldo will be attainable now… right guys…. guys? Hello? http://t.co/tu7DM7nbsg reageer retweet
toty david luiz is maar kut.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:34 schreef renevandieren het volgende:
[..]
TOTY David Luiz ookeven een team maken met TOTY David Luiz en TOTY Thiago Silva
Mission failedtwitter:MMOGAofficiaI twitterde op maandag 09-03-2015 om 20:31:20To start this new coinselling , RT & Follow @iDoFifaWagers to win this account ! #WeCantBeStopped http://t.co/33WXw4a9Td reageer retweet
die zag je al nooit meer op de markt.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik denk dat je die bijna niet meer op de markt ziet ..
Niemand? Komt-ie:quote:
Kloptquote:Op maandag 9 maart 2015 20:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand? Komt-ie:
Volgens Futhead, de prijs van een
- 83 Coutinho (SIF): 225 - 350
- 82 Coutinho (MOTM): 300 - 460
Of kijk ik verkeerd?
Misschien maakt Futhead een foutje, zo niet, dan weet ik wat ik zometeen direct ga doenquote:
staat vaker in de spits dan als verdediger. Vond hem echt kutquote:Op maandag 9 maart 2015 20:36 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Hoezo? Lijkt mij wel een baas eigenlijk.
Ik snap sowieso niet dat hij zo duur is en anderen nog veel goedkoperquote:
Heb echt nooit last gehad van workrates van CB's..quote:Op maandag 9 maart 2015 20:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
staat vaker in de spits dan als verdediger. Vond hem echt kut
Wat een teringdebielenquote:
logischquote:
wtfquote:
Misschien als hij uit de packs gaat dat ze dan de BIN omhoog gooien.. dus ik kan nu wel vertellen wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wtf![]()
Bij Coutinho was het nog een MOTM..dit is echt debiel
En dan zeggen ze dat je coins in verhouding net zoveel waard zijn..dikke lul.quote:
Schandalig gewoon. De schade bij SIF Aurier valt dan weer mee trouwens, maar SIF Silva is echt een farce. Benieuwd of EA die prijsrange gaan aanpassen als er nul komma nul meer op de markt verschijnen.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat je coins in verhouding net zoveel waard zijn..dikke lul.
Alleen jammer dat die domme kinderen toch wel gaan listen en undercutten zoals altijd.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schandalig gewoon. De schade bij SIF Aurier valt dan weer mee trouwens, maar SIF Silva is echt een farce. Benieuwd of EA die prijsrange gaan aanpassen als er nul komma nul meer op de markt verschijnen.
Gewoon, als ze zin hebben. Of niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef DeWesp het volgende:
Heeft EA ook iets gezegd over of en hoe vaak ze de ranges gaan aanpassen?
Nee. Is voor die gasten ook even wennen natuurlijk. Die hebben geen idee hoe dit in de praktijk zal gaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef DeWesp het volgende:
Heeft EA ook iets gezegd over of en hoe vaak ze de ranges gaan aanpassen?
Je bent echt te dom om te poepen, als je zo maar even accepteert dat zijn waarde in 1 klap gedecimeerd wordtquote:Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die domme kinderen toch wel gaan listen en undercutten zoals altijd.
Het mooie is dat EA waarschijnlijk ook nog fulltime 2 mannetjes voor dit geintje moet gaan inzettenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Is voor die gasten ook even wennen natuurlijk. Die hebben geen idee hoe dit in de praktijk zal gaan.
Mensen die geen geld hebben worden alleen maar erger genaaid nog. Packen ze een keer een goede speler of wat anders is die geen kut waardquote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef poker4lifee het volgende:
nice, mij lijkt het wel tof? Beter voor de mensen die geen geld aan fifa willen uitgeven en niet veel/amper handelen
Ben dan zo'n beetje wel de enige hier natuurlijk
Ja want nu hoef je alleen nog maar 24/7 potjes te spelen om Messi te kunnen betalen....quote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef poker4lifee het volgende:
nice, mij lijkt het wel tof? Beter voor de mensen die geen geld aan fifa willen uitgeven en niet veel/amper handelen
Ik vind het ook wel fijn voor de volgende FUT dat ik dan niet elke wedstrijd tegen Messi en een paar TOTY spelers moetquote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef poker4lifee het volgende:
dat was sowieso al zo goed als onmogelijkquote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ja want nu hoef je alleen nog maar 24/7 potjes te spelen om Messi te kunnen betalen....
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg.
dat ook jaquote:Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel fijn voor de volgende FUT dat ik dan niet elke wedstrijd tegen Messi en een paar TOTY spelers moet
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg.
Mensen redeneren dan toch vaak anders, zeker als ze niet verder (kunnen) denken. Die pakken dan toch maar wat ze nu nog kunnen krijgen. Het is een beetje een grootschalig prisoner's dilemma zo, maar zo werkt die hele markt.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent echt te dom om te poepen, als je zo maar even accepteert dat zijn waarde in 1 klap gedecimeerd wordt
Precies wat ik ook dacht ja. Of gewoon een setje spelers.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
Je kunt nu bij die coinselling sites misschien gewoon je team inleveren en dan maken zij het voor je en koop je dat account
Dat is wel beter ja. Dat bijzondere is er nu wel vanaf. Denk dat ik 1 op de 3 potjes tegen iemand speel met een team dat minder dan 15 miljoen waard is.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel fijn voor de volgende FUT dat ik dan niet elke wedstrijd tegen Messi en een paar TOTY spelers moet
Misschien wel ja. Ach, morgenvroeg nog eens hetzelfde optelsommetje maken. Vanochtend was het 32 mil...quote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen redeneren dan toch vaak anders, zeker als ze niet verder (kunnen) denken. Die pakken dan toch maar wat ze nu nog kunnen krijgen. Het is een beetje een grootschalig prisoner's dilemma zo, maar zo werkt die hele markt.
Dan los je het probleem helemaal niet op.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Ze moeten er een automatisch systeem van maken. Zodat de min/max omhoog gaat als een speler altijd voor de max bin verkocht wordt.
Ik ben vooral benieuwd naar de percentages per spelerquote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Ach, morgenvroeg nog eens hetzelfde optelsommetje maken. Vanochtend was het 32 mil...
Dit,quote:Op maandag 9 maart 2015 20:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan los je het probleem helemaal niet op.
Muriel was 70-110k dacht ik. Nog niet naar bronzes gekeken.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Price bands van bronzes staan er nog niet op he? Ik wil nog wat coins overzetten
Alle paupersilvers zijn 5k zie ik.
Coins overzetten wordt bijna onmogelijk als iedere speler qua prijs tegen de bovenste limiet aanschurktquote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Price bands van bronzes staan er nog niet op he? Ik wil nog wat coins overzetten
Alle paupersilvers zijn 5k zie ik.
113k toen de servers offline gingen (futfocus)quote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef jepperdeprep het volgende:
Fuck, CB Wynne was toch veel meer als 40k?
Je loopt zelf risico dat ze niet verkopen door panicsellende undercuttersquote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan nu wel al mijn Ieren al mooi listen voor de max cap price..geen risico op een loss.
Oh maar EA maakt dingen wel beter hoor... Voor hunzelfquote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Inmiddels wel de grootste procentuele devaluatie in mijn bezit gespot.
IF Araujo vanochtend: minstens 300k.
IF Araujo vanavond: 45k-60k.
EA. Let's make things better
Ja klopt, maar ik bedoel meer dat je niet hoeft te wachten tot St Pats en straks gewoon de hele meuk voor de max kan listen en dan zie je wel wat er alvast verkooptquote:Op maandag 9 maart 2015 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je loopt zelf risico dat ze niet verkopen door panicsellende undercutters
90k voor het MLS toernooi begon. Ben wel benieuwd naar de prijs van de RBquote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef jepperdeprep het volgende:
True.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh maar EA maakt dingen wel beter hoor... Voor hunzelf
True.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik bedoel meer dat je niet hoeft te wachten tot St Pats en straks gewoon de hele meuk voor de max kan listen en dan zie je wel wat er alvast verkoopt
Bij welke spelers is er 100k ruimte zonder heel veel tax te verliezen?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Confetti het volgende:
Dit is eigenlijk een goede manier om weg te komen met coins kopen. Die ranges zijn ruim genoeg, je zet gewoon 3-4 spelers te koop voor 100k boven de marktwaarde in plaats van 1.
Nadeel is dat sommige spelers nu helemaal nooit meer te koop zullen worden aangeboden.
Dit dus dat coins kopen gaat nooit verdwijnen ze zullen altijd wel weer een nieuwe manier vindenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Confetti het volgende:
Dit is eigenlijk een goede manier om weg te komen met coins kopen. Die ranges zijn ruim genoeg, je zet gewoon 3-4 spelers te koop voor 100k boven de marktwaarde in plaats van 1.
Nadeel is dat sommige spelers nu helemaal nooit meer te koop zullen worden aangeboden.
geniaal jaquote:
quote:These price ranges will be set by the FIFA Team based on analysis of past Transfer Market prices.
Heb Wynne ooit verkocht voor 200k (pc)quote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef jepperdeprep het volgende:
Nu even huilen over mijn losses, maar daarna moet ik allemaal nog maar zien hoe het in de praktijk zal zijn. Ik vind het verder echt geen verkeerd idee. Een vrije markt zou natuurlijk beter zijn, maar de community heeft het natuurlijk ook voor zichzelf verziekt.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is voor jullie het plezier in Fut nu niet heel erg naar de klote? Handelen is niet meer mogelijk, want die price ranges zijn echt veel te klein gemaakt
Dat moet nog maar blijken. Kun je pas echt over oordelen als de markt over een paar weken weer tot rust gekomen is. Vooralsnog word ik er inderdaad niet vrolijk van.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is voor jullie het plezier in Fut nu niet heel erg naar de klote? Handelen is niet meer mogelijk, want die price ranges zijn echt veel te klein gemaakt
Ik handel vaak in brons pakjes 400 investeren en dan 1000 terug krijgen is toch wel erg leuk.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aan wie kan jij die bronze packs voor 1000 coins verkopen dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik handel vaak in brons pakjes 400 investeren en dan 1000 terug krijgen is toch wel erg leuk.
Ik vind het idee niet verkeerd, maar bijv. bij Kroos gewoon even van 7.5 miljoen laagste bin naar 2.5 hoogste mogelijke bin gaan slaat echt nergens op imo, zeker als je Di maria tot 8.5 laat, maar iniesta 2.6 is.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu even huilen over mijn losses, maar daarna moet ik allemaal nog maar zien hoe het in de praktijk zal zijn. Ik vind het verder echt geen verkeerd idee. Een vrije markt zou natuurlijk beter zijn, maar de community heeft het natuurlijk ook voor zichzelf verziekt.
Een van de mooiste dingen aan fut waren juist die prijsschommelingen en de speculaties daarop. Jammer dat ze dat dat nu eigenlijk voorbij is.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb sowieso nooit ingezien wat er leuk aan handelen is.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Idd want de enige manier om nu aan veel coins te komen is veel pakskes kopen, en dat ga ik dus niet meer doenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Een van de mooiste dingen aan fut waren juist die prijsschommelingen en de speculaties daarop Jammer dat ze dat dat nu eigenlijk voorbij is.
Het is natuurlijk een manier om het coinsellen aan te pakken, maar het gaat wel degelijk ten koste van het spelplezier van fut. Eigenlijk is dit alleen heel gunstig voor ea.
Ben nooit goed geweest in handelen, dus vind het primaquote:Op maandag 9 maart 2015 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je moet je wajong toch ergens aan kwijt?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd want de enige manier om nu aan veel coins te komen is veel pakskes kopen, en dat ga ik dus niet meer doen
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Nou, toch fijn dat ik 4 IF Coutinho's gekocht heb voor 180K. Verder is het allemaal kut. Het maakt me niet uit als alles goedkoper wordt door het een en ander, want dan word je per saldo niet armer.
Wat ik leuker vond dan spelen, was de marktdynamiek. En die is nu naar de knoppen. Vanavond verkoop ik alles wel voor de prijs die EA voor mij bepaald heeft, en koop ik iets terug voor de prijs die EA voor mij bepaald heeft. Het wordt net zo leuk als boodschappen doen.
Ik zie het ook meer als een noodzakelijk kwaad, al is het soms wel lekker als je ziet dat de keuzes die je maakt goed uitpakken.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb sowieso nooit ingezien wat er leuk aan handelen is.
Was het maar zo. gr gr ds2quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Nou, toch fijn dat ik 4 IF Coutinho's gekocht heb voor 180K. Verder is het allemaal kut. Het maakt me niet uit als alles goedkoper wordt door het een en ander, want dan word je per saldo niet armer.
Wat ik leuker vond dan spelen, was de marktdynamiek. En die is nu naar de knoppen. Vanavond verkoop ik alles wel voor de prijs die EA voor mij bepaald heeft, en koop ik iets terug voor de prijs die EA voor mij bepaald heeft. Het wordt net zo leuk als boodschappen doen.
Exact. Vrije marktwerking was juist zo mooi aan fut.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Bedoel natuurlijk 5 kaartjes verkopen uit een bronspack is 5x200 is 1000quote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan wie kan jij die bronze packs voor 1000 coins verkopen dan?
Ik dacht al; waar blijf je?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:22 schreef Confetti het volgende:
Price ranges is prima maar automatiseer dat dan. Nu krijg je dus domme willekeurige ranges die op gevoel zijn gebaseerd, dat is onrechtvaardig.
Ea= dictatuurquote:Op maandag 9 maart 2015 21:22 schreef Confetti het volgende:
Price ranges is prima maar automatiseer dat dan. Nu krijg je dus domme willekeurige ranges die op gevoel zijn gebaseerd, dat is onrechtvaardig.
Alleen zijn vrienden noemen hem Manfisterquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:26 schreef renevandieren het volgende:
Ondertussen in Vancouver.
[ afbeelding ]
Je zou toch denken dat zo'n miljardenbedrijf wel een mooier logo op de gevel zou hebben.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:26 schreef renevandieren het volgende:
Ondertussen in Vancouver.
[ afbeelding ]
Nee die geven het geld liever uit aan coke en hoeren.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zo'n miljardenbedrijf wel een mooier logo op de gevel zou hebben.
Bende gek, dat investeren ze liever in hun games, en servers.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zo'n miljardenbedrijf wel een mooier logo op de gevel zou hebben.
gwn nix van aantrekken fuck hunquote:Op maandag 9 maart 2015 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk spelen? Servers zijn toch offline? Of alleen UT?
Alleen foetoe.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Reneeke speelt gewoon met zijn PS3-controller.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:30 schreef Tim86 het volgende:
quote:
quote:
Zal binnenkort wel weer eens meedoen, maar vanavond geen tijd helaasch.quote:
okequote:Op maandag 9 maart 2015 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel weer eens meedoen, maar vanavond geen tijd helaasch.
Ik dacht dat jij wel fan was van een ouderwets staaltje perestrojka en glasnost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |