SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Wat dus betekent dat je koopkracht op andere spelers ongeveer gelijk zal blijven.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef Alovenac het volgende:
Zit je dan met je miljoenenverlies op spelers...
Daar gaan we weerquote:De directies en raden van commissarissen van Stadion Feijenoord en BVO Feyenoord en Feyenoord Founders Consortium (FFC), bestaande uit BAM, AM en Siemens, hebben geen overeenstemming bereikt over de vernieuwbouw van De Kuip. Na een uiterst zorgvuldig proces zijn beide partijen tot deze conclusie gekomen.
Zoals ik al zei is de timing wel erg belangrijk. Echt een mega verschil of je net veel coins op je account hebt op dit moment of dat de boel geïnvesteerd is.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat je koopkracht op andere spelers ongeveer gelijk zal blijven.
Basis economie dit, maar jij kan het dus niet.
Als jij idd net 20M op je accountje hebt staan spring je een gat in de lucht. Mijn 17 en 105K is nou niet echtquote:Op maandag 9 maart 2015 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de timing wel erg belangrijk. Echt een mega verschil of je net veel coins op je account hebt op dit moment of dat de boel geïnvesteerd is.
Dat is het inderdaad wel, gelukkig heb ik nog een geweldige 50k op mijn account!quote:Op maandag 9 maart 2015 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de timing wel erg belangrijk. Echt een mega verschil of je net veel coins op je account hebt op dit moment of dat de boel geïnvesteerd is.
3kquote:Op maandag 9 maart 2015 19:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad wel, gelukkig heb ik nog een geweldige 50k op mijn account!
had dan een printscreen gemaaktquote:Op maandag 9 maart 2015 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Price ranges uitgelekt op futwiz.. maar nu is de site down.
Hadden ze met fk FIFA 16 moeten doen ipv FIFA 15 voor een tijdje verneukenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:57 schreef Brammess het volgende:
Het enige jammere vind ik dat iedereen gelijk schreeuwt dat iedereen bij EA de tering kan krijgen, dat kunnen ze wel, maar niet voor deze reden. Wees blij dat ze experimenteren man.
ik vind het niet eens zo heel gek eigenlijk. Dit idee. Enige kutte voor als je al je coins in spelers hebt zitten.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:57 schreef Brammess het volgende:
Het enige jammere vind ik dat iedereen gelijk schreeuwt dat iedereen bij EA de tering kan krijgen, dat kunnen ze wel, maar niet voor deze reden. Wees blij dat ze experimenteren man.
staat genoteerdquote:Op maandag 9 maart 2015 19:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat ik nog wou melden is dat elke goede speler nu voor zijn max BIN gaat, dus veel en snel winst maken is onmogelijk
Dit is juist een methode om het in FIFA 16 goed te doen. Hier halen ze een hoop verbeterpunten uit waarschijnlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 19:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hadden ze met fk FIFA 16 moeten doen ipv FIFA 15 voor een tijdje verneuken
Ze verliezen zelf vooral heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld omdat iedereen coins koopt ipv points natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:00 schreef dolf1010 het volgende:
Ik ben al blij dat EA uberhaupt nog dingen wilt verbeteren.
Zelfs als ze niks doen is het nog een goede cash cow
En we maar tax mogen blijven betalen....quote:Op maandag 9 maart 2015 19:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat ik nog wou melden is dat elke goede speler nu voor zijn max BIN gaat, dus veel en snel winst maken is onmogelijk
Nice, dat valt mee dan.quote:
Kon nog op vorige klikken:quote:Op maandag 9 maart 2015 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze verliezen zelf vooral heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld omdat iedereen coins koopt ipv points natuurlijk.
Dan krijg je het tegen argument dat EA zelf de coinseller is.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze verliezen zelf vooral heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld omdat iedereen coins koopt ipv points natuurlijk.
Thanksquote:Op maandag 9 maart 2015 20:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kon nog op vorige klikken:
[ afbeelding ]
Ja dat wel idd.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel maar(bijna) niemand zal hierdoor points gaan kopen. Die packs zijn 150 FIFA points en daar moet je er eerst er 100 van openen voordat je wat goeds eruit krijgt. En vrees juist dat Ultimate Team hierdoor een stuk minder populair gaat worden. Dus ze hebben alleen maar zich zelf ermeequote:Op maandag 9 maart 2015 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zal dus binnenkort ook uitsterven.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:03 schreef Tim86 het volgende:
TOTY Iniesta maar 2.5 miljoen
Blij dat ik die niet meer heb zeg, gewoon 1/4 van zijn waarde.
Laag voor een TOTY. Maar dan zou ik wel genaaid zijn met Kroosquote:Op maandag 9 maart 2015 20:03 schreef Tim86 het volgende:
TOTY Iniesta maar 2.5 miljoen
Blij dat ik die niet meer heb zeg, gewoon 1/4 van zijn waarde.
Die kant kan het ook op ja, maar dan kunnen ze de waarde bijstellen. Als niemand wil verkopen voor dat bedrag (mits onder 15m)quote:Op maandag 9 maart 2015 20:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die zal dus binnenkort ook uitsterven.
Ik heb er 6, ook van Gotze 6quote:Op maandag 9 maart 2015 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, in dat geval zet ik hem in mijn team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |