Zowieso was dat paard weer een wtf momentje..... Dat paard loopt al zeker twee jaar (als niet langer) door de bossen vol met zombies, en net op het moment dat ze het paard tegenkomen wordt het plotseling overvallen door 5 zombies........ RIGHT!quote:Op maandag 9 maart 2015 22:51 schreef Vlindur het volgende:
En toen Daryl en knul dat paard gingen vangen, bij het doden van de walkers dat bloed op de camera![]()
Kijk er al naar uitquote:Op maandag 9 maart 2015 22:55 schreef lipjes het volgende:
Fuck, ik weet niet of er meer mensen die preview hebben gezien.
Maar volgende week gaat VET worden
Hij zat echt te vretenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:16 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Op de een of andere manier werd ik helemaal blij toen ik Daryl zo zag smullen van die spaghetti, zwaar verdiend na al die shit en ellende die ze hebben gehad
Ik dacht precies hetzelfde toen ik in bed in gedachten nog even de aflevering in een flits voorbij zag komen. (Jaja, too much info). De rollen lijken nu omgedraaid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:32 schreef Re het volgende:
vette PTSD hoor, en leuk te zien dat de groep nu in essentie de "bad" guys zijn
Het zal me niks verbazen dat Darryl straks een trio doet met die gasten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hij zat echt te vreten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of we hem nog in 'normale' kleding tegenkomen
The Walking Dead: Creator Robert Kirkman Finally Reveals Daryl's Sexualityquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:26 schreef NoXia het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen dat Darryl straks een trio doet met die gasten.
Is The Walking Dead's Daryl Gay Or Straight? There's A Reason We Don't Know Yet
En dat ja, voor zover wij weten dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:32 schreef Re het volgende:
vette PTSD hoor, en leuk te zien dat de groep nu in essentie de "bad" guys zijn
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:06 schreef A_Valbuena het volgende:
Jajaaa subliminal message op het einde hoor. Coincidince? I think not
Ik denk het ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
Jij had graag gewild dat ze de afgelopen 5 seizoenen elke aflevering een stukje van Buttons lieten zien die ergens onbedreigd rondliep zodat het nu minder opmerkelijk zou zijn dat 'ie dood ging?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:24 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zowieso was dat paard weer een wtf momentje..... Dat paard loopt al zeker twee jaar (als niet langer) door de bossen vol met zombies, en net op het moment dat ze het paard tegenkomen wordt het plotseling overvallen door 5 zombies........ RIGHT!
Nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zouden de makers Daryl extra vrienden laten worden met dat homo koppel vanwege de geruchten over zijn geaardheid ?
Ja, want dit is allemaal vet onrealistisch natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij had graag gewild dat ze de afgelopen 5 seizoenen elke aflevering een stukje van Buttons lieten zien die ergens onbedreigd rondliep zodat het nu minder opmerkelijk zou zijn dat 'ie dood ging?
Het is een televisieserie, geen webcam.
Nee, zie mijn vorige post. Het is bevestigd dat hij hetero isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zouden de makers Daryl extra vrienden laten worden met dat homo koppel vanwege de geruchten over zijn geaardheid ?
De vorige keer riep Kirman nog dat Daryl ''Prison.. Gay'' was,quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:15 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nee, zie mijn vorige post. Het is bevestigd dat hij hetero is
Dat werd die episode toch gezegd ofzo? Op de radio? Dat er een bende rondreist die iedereen met machete's aanvalt?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:16 schreef BasNijmegen het volgende:
En toch ben ik nog steeds benieuwd wat het verhaal is van al die Walker hoofden in dat busje.
Denk dat dat ook iets met dat kamp van Noah te maken heeft en die W op het voorhoofd van die walker.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:03 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat werd die episode toch gezegd ofzo? Op de radio? Dat er een bende rondreist die iedereen met machete's aanvalt?
Hij zei toch ook "he always ran".quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:24 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zowieso was dat paard weer een wtf momentje..... Dat paard loopt al zeker twee jaar (als niet langer) door de bossen vol met zombies, en net op het moment dat ze het paard tegenkomen wordt het plotseling overvallen door 5 zombies........ RIGHT!
Wie?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:35 schreef Lampje_ het volgende:
Oh, wat was ik blij toen ik Austin Nichols(kende hem van One Tree Hill, waar hij als Julian speelde) in de beeld zag! Hopelijk krijgen we hem vaker te zien!
Hij deed de deur open voor Sasha toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:15 schreef Lampje_ het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
edit:
Oh, hij heet blijkbaar Spencer in TWD..
Tussen door krijgen we wel nog een spin-off serie van The Walking Dead!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:03 schreef johnson555 het volgende:
hoe lang gaat die pauze weer duren dan? weer tot en met oktober?
TWD heeft amper een paar maanden uitgezonden of alweer een pauze wtfquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Tussen door krijgen we wel nog een spin-off serie van The Walking Dead!![]()
http://www.serietotaal.nl(...)-voor-twee-seizoenen
8 episodes -> break, dat is elk jaar zo. Er komen nog 3.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:55 schreef johnson555 het volgende:
[..]
TWD heeft amper een paar maanden uitgezonden of alweer een pauze wtf
Zenden hun seizoenen altijd in twee delen uit, waarom mag Joost weten. Waarschijnlijk zodat ze een extra spannende aflevering kunnen maken voor de break. Verder gewoon 16 afleveringen wat voor een seizoen van een serie voldoende is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:55 schreef johnson555 het volgende:
[..]
TWD heeft amper een paar maanden uitgezonden of alweer een pauze wtf
Nah, niet echt. Anders wordt het een gewone soap. Een soort Bold and the Beautifull with Zombies.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:19 schreef karton2 het volgende:
Zou het ergens wel jammer vinden als ze dat dorp gaan mollen
Bij Eugenequote:
Op het feestje kwam Eugene even voorbij verder ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |