Hier hoort zo'n mooie uitspraak bij xd xdquote:
Ja egt supertje, kga nu als achtergrond gebruiken.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hier hoort zo'n mooie uitspraak bij xd xd
[ afbeelding ]
Nou gewoon fucking lekkere shit + ziekelijk exportproduct logisch tochquote:Op maandag 9 maart 2015 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap nooit hoe dat een belediging is.
Ja, jij ook? :squote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lekker man. Ik ga magnetronlasagne met tranen eten
nee ik ben niet helemaal 100quote:Op maandag 9 maart 2015 19:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, jij ook? :s
[..]Ik begin medelijden te krijgen.
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb ik nodig voor mijn.. studie.Studeren is voor onwetenden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere camembert van me.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou gewoon fucking lekkere shit + ziekelijk exportproduct logisch toch![]()
![]()
.
Ow :squote:
Verklaar je nader.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij zou een natuurlijke selectie ook niet doorstaan.
Nu welquote:
Heb besloten zelf te koken toen ik me realiseerde hoe sneu ik overkwamquote:Op maandag 9 maart 2015 19:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, jij ook? :s
[..]Ik begin medelijden te krijgen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik werd zo geil van deze post
gewoon de gedachte dat er zometeen neukseks gaat gedaan terwijl ik op dat moment aan het gamen ben
Ik laat mensen dagelijks hun tanden bijeen rapen op een willekeurig wegdek om minder dan dit.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging.
Ik werd ook triest toen ik merkte dat ik al vier minuten vrolijk fluitend naar de kokende pan pasta stond te kijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb besloten zelf te koken toen ik me realiseerde hoe sneu ik overkwam
Met "mensen" doel je op je meerdere persoonlijkheden?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik laat mensen dagelijks hun tanden bijeen rapen op een willekeurig wegdek om minder dan dit.
Wat ga je maken?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb besloten zelf te koken toen ik me realiseerde hoe sneu ik overkwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |