wow gesmoltenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik maak ook maar grapjes bby ;$ je bent toch de enige voor mij
Goed idee, cutting out the middle man, heb anders misschien nog wel ergens chloro pics, wink wink.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je kunt ook direct mij betalen hoor
hjb gewoonquote:Op maandag 9 maart 2015 19:17 schreef sperzieboontjes het volgende:
TARDIS staat bij mij op block nu. Die user hoef ik echt nooit meer te zien posten vanaf nu.
Wat heb ik gemist?
Ik heb hoink geraakt waar het zeer deed.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:17 schreef sperzieboontjes het volgende:
TARDIS staat bij mij op block nu. Die user hoef ik echt nooit meer te zien posten vanaf nu.
Wat heb ik gemist?
Zou niet pikken wat hij net zeiquote:Op maandag 9 maart 2015 19:17 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat heb ik gemist?
Sla jij wel een deuk in een pakje boter?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wilde ook even laten zien hoe tough ik ben![]()
Heb jij wel eens gepest vroeger?
Goede vraag, wat heb ik gemist? Dat je Tardis zo haatquote:Op maandag 9 maart 2015 19:17 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat heb ik gemist?
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:17 schreef BlauweTijger het volgende:
KLB / [LIVE] Date met housesoftheholy
Dit waren mooie topics
haha ja, en niks geworden he? ;s of wel?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dat is gewoon al een jaar geleden, verdomme zeg
2NutZ blijft met regelmaat posten van wel, hij zal het wel beter weten.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ja, en niks geworden he? ;s of wel?
Moraalridders en goodie two shoes als jij zouden we sowieso te grazen nemenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zie je wel vaker bij simpele zielen, ja.
Precies, je moet ze wel alvast een beetje een prikkel geven voor hun zelfmoordpoging later in hun levenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:13 schreef chroestjov het volgende:
Pesten heeft sowieso een nuttige functie, omdat natuurlijke selectie niet meer echt van toepassing is op de huidige maatschappij moeten de zwakkeren maar op die manier uit de gezonde populatie worden gefilterd.
Op gegeven moment was ik ook gewoon een soort scheidsrechter geworden, het was pas een 'punt' als ik lachtequote:Op maandag 9 maart 2015 19:14 schreef BRUlNSMA het volgende:
Ik stond altijd ernaast te lachen en stoken.Heerlijk.
best wel rare uitspraken als dit echt is en geen gimmick voor op dit forum :squote:Op maandag 9 maart 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moraalridders en goodie two shoes als jij zouden we sowieso te grazen nemen.
[..]
Precies, je moet ze wel alvast een beetje een prikkel geven voor hun zelfmoordpoging later in hun leven.
ben gefriendzonedquote:Op maandag 9 maart 2015 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ja, en niks geworden he? ;s of wel?
Wij deden altijd een rapbattles als we beef hadden, wel klote zo'n keer want had toen net pindakaas gegeten.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Op gegeven moment was ik ook gewoon een soort scheidsrechter geworden, het was pas een 'punt' als ik lachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |