quote:Op maandag 9 maart 2015 15:03 schreef WEST het volgende:
Sauber heeft alvast een nieuwe rijder vastgelegd.
https://fbcdn-video-b-a.a(...)84722b20cc31f00465d7Dat is inderdaad een van de oudste filmpjes van het internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen geluid is niet origineel.
Die Frijns ben ik niet zo bekend mee. Ik moet zeggen dat vanwege Max zijn deelname het me wat minder kan interesseren of een Giedo of Frijns het haalt. De wens 'Nederlander in de F1' is denk ik al een beetje verzadigd en Max heeft (zo lijkt het) als enige het totale pakket wat de anderen wat minder interessant maakt.
Hebben jullie dit sentiment ook? Ik denk namelijk dat zonder Max er nog wel wat meer heisa zou zijn in Nederland over de rechtszaak van Giedo of de kansen van Frijns.
maar uiteindelijk gaat het erom wat je op de baan neer zet.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef nils7 het volgende:
Qua prestaties heeft Frijns 't wel verdient (qua praatjes niet echt).
Ik zou Frijns wel eens bij een team willen zien die een auto in de middenmoot hebben. Zoals FI of Sauber. Ben benieuwd of hij dan hetzelfde kan als bijvoorbeeld in de GP2.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef nils7 het volgende:
Qua prestaties heeft Frijns 't wel verdient (qua praatjes niet echt).
Als dat zo is, waarom is er dan geen enkel team dat hem de mogelijkheid geeft om te rijden?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:25 schreef WEST het volgende:
[..]
maar uiteindelijk gaat het erom wat je op de baan neer zet.
Een coureur is meer dan alleen rijden.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:25 schreef WEST het volgende:
[..]
maar uiteindelijk gaat het erom wat je op de baan neer zet.
Hij heeft wel een paar dagen terug op Twitter aangekondigd dat er groot nieuws gaat komen.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Een coureur is meer dan alleen rijden.
Voor 95% wel maar persoonlijkheid telt mee en hoe Frijns heeft gehandeld richting F1 en GP2 teams is niet handig.
maarja de meeste coureurs zijn nu al in australie ook om te wennen aan tijdverschil. Lijkt me voor Frijns dan ook handig om er te zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hij heeft wel een paar dagen terug op Twitter aangekondigd dat er groot nieuws gaat komen.
praat niet zo netjes over red bull etc.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:36 schreef VacaLoca het volgende:
Wat voor geintjes heeft die Frijns geflikt dan?
Net een stukje van interview uit 2013 gekeken met hem van een limburgse zender, komt idd niet als meest sympathieke gast over maar niet heel vervelend verder. Lijkt vooral onvrede te hebben over het F1 wereldje, van dat je als Nederlander het aflegt tegen bv een Chinees door sponsorgelden van nationale bedrijven. Tevens beetje ongeduldig voor z'n leeftijd, destijds vooral als 21 jarige.. Nu begint wel meer zaak te worden om races te rijden.
Hij kan er toch best zijn?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:34 schreef WEST het volgende:
[..]
maarja de meeste coureurs zijn nu al in australie ook om te wennen aan tijdverschil. Lijkt me voor Frijns dan ook handig om er te zijn.
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:36 schreef VacaLoca het volgende:
Wat voor geintjes heeft die Frijns geflikt dan?
Tevens meent hij geen sponsoring nodig te hebben.quote:
Dit!quote:Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef nils7 het volgende:
Qua prestaties heeft Frijns 't wel verdient (qua praatjes niet echt).
Datzelfde seizoen werd Lewis Williamson uit het RB opleidingsteam gezet wegens gebrek aan resultaten. En ook Felix Da Costa had een paar races nodig voordat de wagen begon te presteren.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef VacaLoca het volgende:
Dit? http://www.formule1.nl/nieuws/detail/een-wijze-les-voor-frijns/
Ook daar merk ik een ongezond ongeduld. Waarom druk maken over dat je geen snel rondje mag rijden? Het team weet met welke settings je rijdt en kan aan hoe je daar mee rijdt beter aflezen of je beter bent dan de andere coureur dan aan een flying lap.
En RB opleidingsprogramma afwijzen omdat je kans op kampioenschap kleiner acht is ook korte termijn denken. Als RB ziet dat je maximale uit de auto haalt kan je in hun F1 wagens komen, hoef je geen kampioen voor te worden... zie Max.
twitter:Frank_Fiorano twitterde op woensdag 04-03-2015 om 09:50:01@SPORT1_nl komt er ook Chromecast ondersteuning in jullie #GOapp? Zoals bijvoorbeeld @FOXSportsnl prima voor elkaar heeft? reageer retweet
twitter:SPORT1_nl twitterde op woensdag 04-03-2015 om 14:27:14@Frank_Fiorano Hier wordt aan gewerkt. Wanneer deze beschikbaar zal zijn kan ik je helaas niet vertellen. reageer retweet
Zowel Frijns als vd Garde konden mij eigenlijk weinig boeien. Frijns heb ik weinig van meegekregen maar die had al voor de F1 zijn ruiten ingegooid. Het was leuk dat vd Garde een seizoen reed maar helaas laat de FIA bar weinig van achterhoede gevechten zien dus of er nou wel of niet een nederlander in een Caterham rijdt maakt qua race weinig verschil, helaas.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een van de oudste filmpjes van het internetAlleen geluid is niet origineel.
Die Frijns ben ik niet zo bekend mee. Ik moet zeggen dat vanwege Max zijn deelname het me wat minder kan interesseren of een Giedo of Frijns het haalt. De wens 'Nederlander in de F1' is denk ik al een beetje verzadigd en Max heeft (zo lijkt het) als enige het totale pakket wat de anderen wat minder interessant maakt.
Hebben jullie dit sentiment ook? Ik denk namelijk dat zonder Max er nog wel wat meer heisa zou zijn in Nederland over de rechtszaak van Giedo of de kansen van Frijns.
Haha wtf, ik kom er nu dus pas achter dat Giedo al formule 1 gereden heeft. Is me totaal ontgaan. Heb laatste paar jaar niet meer gekeken, maar je zou zeggen dat een Nederlander in de F1 nog wel tot me had moeten komenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:16 schreef twiFight het volgende:
[..]
Zowel Frijns als vd Garde konden mij eigenlijk weinig boeien. Frijns heb ik weinig van meegekregen maar die had al voor de F1 zijn ruiten ingegooid. Het was leuk dat vd Garde een seizoen reed maar helaas laat de FIA bar weinig van achterhoede gevechten zien dus of er nou wel of niet een nederlander in een Caterham rijdt maakt qua race weinig verschil, helaas.
Albers en Doornbos zeggen je ook niets?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:18 schreef VacaLoca het volgende:
Haha wtf, ik kom er nu dus pas achter dat Giedo al formule 1 gereden heeft. Is me totaal ontgaan.
Schumacher rijdt niet meer mee he!quote:Op maandag 9 maart 2015 17:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Haha wtf, ik kom er nu dus pas achter dat Giedo al formule 1 gereden heeft. Is me totaal ontgaan. Heb laatste paar jaar niet meer gekeken, maar je zou zeggen dat een Nederlander in de F1 nog wel tot me had moeten komenApart, want ben nu wel helemaal enthousiast over Max Verstappen in de F1 en dat ontgaat bijna niemand.
Ik was echt diehard fan vanaf laatste race 1997 en keek alles tm 2003 ofzo, daarna werd het steeds minder en minder eigenlijk. Vond het maar saai geworden. Zal ook deels te maken hebben met wegebben kinderlijk fanatisme en fandom maar volgens mij was vooral '98 en '99 een stuk interessanter dan jaren erna. Strijd tussen Ferrari en Mclaren Schumacher vs Hakkinnen, en dan teams als Jordan erbij.
Maar goed zo denk ik ook dat de NBA ten tijde van de Chicago Bulls van Michael Jordan veel beter was dan de NBA van nu, maar daar zullen degenen die er nu mee opgroeien anders over denken.
Kanonnen mn favo rijderquote:Op maandag 9 maart 2015 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
David Coulthard schijnt ook gestopt te zijn
Jawel. Al zijn die ook vrij kleurloos. Albers zal meer herinnert worden om dat het een beetje een pisventje is en zn incident met de brandstofslang dan wat dan ook en Doornbos weinig van gezien maar ook vrij anoniem deelgenomen volgens mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Albers en Doornbos zeggen je ook niets?
Google eens op exoskeletonquote:
Mika Hakkinen dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
David Coulthard schijnt ook gestopt te zijn
Ik denk nog hooguit een kilo of 50. Als ie dat nog weegt. F1 coureurs zijn nooit zwaar en als je dan al een jaar in bed ligt dan breekt spierweefsel in razend tempo af.quote:
Kilootje of twintig, dertig minder, denk ik.quote:
was het niet Sutil die vorig jaar out is gegaan net voor Melbourne, vanwege zijn lengte moest ie een strikt dieet aanhouden om maar net het minimum gewicht van de regels aan te kunnen tikken. Gewoon ondervoed.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:36 schreef Jigzoz het volgende:
...en ze zijn echt ziekelijk mager. Ik zag eens een filmpje waarin Webber door een sportarts onderzocht werd. Niet normaal. Zelfs ik ben dikker, terwijl ik mager heet.
Dacht het ook. Sutil en Webber zijn dan ook vrij groot. Dan krijg je dat soort ellende.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
was het niet Sutil die vorig jaar out is gegaan net voor Melbourbe, vanwege zijn lengte moest ie een strikt dieet aanhouden om maar net het minimum gewicht van de regels aan te kunnen tikken. Dacht Sutil![]()
ja dat zou wel tegen 20:00 online zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:16 schreef Geralt het volgende:
Moet er niet vandaag de laatste aflevering online komen van Max The Next Generation?
Ow dat zou kunnen, de tijdstippen heb ik niet bijgehoudenquote:
Morgen moet de definitieve inschrijving bij de FIA bekend zijn toch? Als ik me niet vergis in elk gevalquote:Op maandag 9 maart 2015 18:18 schreef Jigzoz het volgende:
Moet er vandaag niet eindelijk eens dat nieuws uit het Frijns-kamp komen?
Donderdag om 16.00 uur lokale tijd, de dag voor FP1.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Morgen moet de definitieve inschrijving bij de FIA bekend zijn toch? Als ik me niet vergis in elk geval
Iedereen maakt kans. De vraag is hoe groot. De kans dat ik komend seizoen voor Manor uit komt schat ik op 0,000000000000000000000000000000001%. Ongeveer dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:19 schreef sasquatsch het volgende:
Ik lees op diverse Engelse sites dat Roberto Mehri de meeste kans maakt omdat Manor voor hem een superlicentie heeft aangevraagd. Dus of Frijns kans maakt is nog maar afwachten.
Ah ok duidelijk. Ik zat met morgen in mn kopquote:Op maandag 9 maart 2015 18:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Donderdag om 16.00 uur lokale tijd, de dag voor FP1.
Misschien is dat het beloofde nieuws: Frijns heeft geen plek in een raceklasse in 2015.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Morgen moet de definitieve inschrijving bij de FIA bekend zijn toch? Als ik me niet vergis in elk geval
Zeker. Jammer alleen dat de kans op zo'n scenario nihil is.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:23 schreef Geralt het volgende:
Frijns bij Manor en volgend jaar naar FI omdat Kimi vertrekt bij Ferrari en Hulkenberg die kant op gaat
Dat zou ik mooi vinden.
En het zou nog wel zijn jaar worden.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
David Coulthard schijnt ook gestopt te zijn
Z'n superlicentie schijnt ook verlopen te zijn overigens, anders was hij in de running voor het 2e stoeltje bij Manorquote:
zondag a.s. om 5:59quote:Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef RingBewoner het volgende:
Wanneer gaat Manor/Marussia eens bekend maken wie de 2e coureur word? Dit slaat nergens op.
Ergens, een heel klein beetje zou het mij niet verbazen als er maar 1 auto aan de start staat.quote:
mag niet. Een team is verplicht om 2 auto's aan de start te brengen.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ergens, een heel klein beetje zou het mij niet verbazen als er maar 1 auto aan de start staat.
Ach, bij Sauber is er sowieso eentje over, dus er is altijd wel een coureur die toch ff niks te doen heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ergens, een heel klein beetje zou het mij niet verbazen als er maar 1 auto aan de start staat.
Als diegene een superlicentie heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef RingBewoner het volgende:
Wanneer gaat Manor/Marussia eens bekend maken wie de 2e coureur word? Dit slaat nergens op.
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of de motoren anders klinken dit jaar. Misschien gaat het eindelijk lijken op wat Mercedes over loog aan het begin van 2014?
Dankje, dat wist ik niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:36 schreef WEST het volgende:
[..]
mag niet. Een team is verplicht om 2 auto's aan de start te brengen.
Nog steeds hetzelfde dus. Behalve de Hondaquote:
De Honda heeft het beste geluid vind ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde dus. Behalve de Honda.
Ik ben nog steeds benieuwd welke motor dit geluid maakte:quote:Op maandag 9 maart 2015 20:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De Honda heeft het beste geluid vind ik.
Ehm, een Mercedes?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd welke motor dit geluid maakte:
De Mercedes?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd welke motor dit geluid maakte:
Nou ja niet dus, ze wilden ons voor de gek houden daarmee. Wellicht een dyno opname met wat hogere pitch effect?quote:
Mwoah nee, op het circuit klonk het wel ongeveer zo op het rechte stuk. Het klinkt gewoon vooral zwaar ruk op tv.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja niet dus, ze wilden ons voor de gek houden daarmee. Wellicht een dyno opname met wat hogere pitch effect?
Dinsdagnacht om 00:00 is de uitspraak. Maar dan nog moet je tot het weekend wachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:16 schreef Beach het volgende:
Wanneer weten we of Giedo nou rijdt of niet?
twitter:Olav_Mol twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:08:07Tjssa en toen zat ik dus vast in Abu Dhabi. 1 cijfer paspoort klopt niet met die op visum en dus geen boarding. Vlucht inmiddels weg reageer retweet
Ik mag het hopen. Anders zal diequote:Op maandag 9 maart 2015 21:39 schreef WEST het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:08:07Tjssa en toen zat ik dus vast in Abu Dhabi. 1 cijfer paspoort klopt niet met die op visum en dus geen boarding. Vlucht inmiddels weg reageer retweet
als die maar op tijd is.
https://www.rtlgp-magazin(...)ment-van-sauber.htmlquote:Sauber verdedigt zich met bespottelijke leugens tegen de aanklacht van Giedo van der Garde. Mark Koense over de handelwijze van een desperaat raceteam.
Sauber is een Zwitsers team en veel Zwitsers hebben helaas ooit hun humor opgesloten in één van de vele kluizen die het land telt en zijn vervolgens de code kwijtgeraakt. Maar Monisha Kaltenborn komt niet uit Zwitserland en dus is het sinds vanochtend lachen geblazen. Want de manier waarop zij zich als teambaas en mede-eigenaar van Sauber verdedigt tegen de aanklacht van Giedo van der Garde is ronduit hilarisch.
Mevrouw Kaltenborn was zelf niet aanwezig bij het kort geding dat vandaag diende, maar we mogen er uiteraard vanuit gaan dat zij als teambaas én gediplomeerd juriste de boel hoogstpersoonlijk namens Sauber regisseert. En dat doet ze tot dusver op een even verbazingwekkende als bespottelijke wijze.
Ze heeft, zo weten we inmiddels, geen poot om op te staan (die heeft een Zwitserse rechter al doorgezaagd), maar omdat ze liever haar eigenwaarde verliest dan dit kort geding, heeft ze de door het team ingehuurde advocaat zoveel onzin laten verklaren dat niemand haar noch Sauber ooit nog serieus mag nemen. Dus al vraag je Kaltenborn hoe laat het is, ga er van uit dat ze er altijd zomaar een uurtje bij of af liegt.
De arme advocaat moest vandaag als Monisha's buikspreekpop de grootst mogelijke kolder uitkramen. Met die krankzinnige verhalen - onder ede welteverstaan! - over onder andere hoe gevaarlijk het wel niet zou zijn als Giedo zou rijden, heeft Sauber de lat der waanzin in een toch al flink gestoorde wereld nóg hoger weten te leggen.
Kaltenborn kan echter geen kant op. Voor moraal is geen geld. Sauber is gereanimeerd met het geld dat Marcus Ericsson en Felipe Nasr vooruit hebben betaald en het half failliete team ligt nog steeds aan de beademing. Dus haal nu de Zweed of de Braziliaan uit de auto en het is alsof je de stekker uit de beademingsapparatuur trekt. Wat dat betreft had Saubers advocaat onbedoeld gelijk toen hij beweerde dat het levensgevaarlijk zou zijn als Giedo zou mogen rijden...
Je vraagt je af (maar je weet ook het antwoord!) hoe de FIA zal reageren op deze walgelijke opera van leugens die toch veel schadelijker is voor de sport dan al die verbale incidentjes die de blauwe blazers in het verleden hebben beboet om diezelfde reden. En wat is er overigens gebeurd met de FIA Contract Recognition Board die altijd dit soort contractconflicten behandelde?
Als de Australische rechter het zich ook maar enigszins wettelijk kan veroorloven, zal hij zich waarschijnlijk niet willen branden aan deze kwestie. En als hij woensdag wél een oordeel velt, zal daartegen meteen door Sauber, Ericsson en Nasr beroep worden aangetekend, mocht dat juridisch kunnen. Dan tilt het team dus de zaak in ieder geval over het weekend heen. Maar stel je toch eens voor dat Sauber tóch Van der Garde moet laten rijden - benieuwd of mevrouw Monisha daar dan op haar beurt de humor van in kan zien.
Nou nou, wel een heel zwaar stuk hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
https://www.rtlgp-magazin(...)ment-van-sauber.html
Over dat Contract Recognition Board, dat gaat alleen maar over disputen tussen teams over een rijder zoals Button toen een contract bij zowel BAR Honda als Williams had. In het geval Jos Verstappen bij Arrows zeiden ze ook al dat zijn contract rechtsgeldig was maar niets konden doen, omdat dat tussen Jos en Arrows was. Vandaar dat Jos naar de rechter stapte, wat Giedo nu ook doet.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
https://www.rtlgp-magazin(...)ment-van-sauber.html
Geld. Sinds Perez weg is is het qua inkomsten bij Sauber achteruit gegaan en moesten ze andere inkomsten aanboren, zoals mogelijke Russische roebels. Dat ging ten koste van Frijns. Of Kaltenborn daar de schuld van is, vraag ik me af. Denk dat het onder Sauber niet veel beter was gegaan, al had die waarschijnlijk wel anders gehandeld met de contracten van Van der Garde en Sutil.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Rossdale het volgende:
Sauber was zeker leuk, totdat kaltenborn te veel macht kreeg en peter zich langzaamaan meer en meer terug trok. Sinds het ellende met die foprussen van twee seizoenen geleden is het echt superhard achteruit gegaan. Na het jaar waarin sauber met perez leuke dingen deed, is het sinds kaltenborn alleen maar doffe ellende.
Superzonde...
twitter:F1PaddockPass twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:53:52Your first look - the Manor tub that will be used in Australia. #F1 #AustralianGP http://t.co/TwE75jx958 reageer retweet
Hebben ze er één of twee meegenomen?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]twitter:F1PaddockPass twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:53:52Your first look - the Manor tub that will be used in Australia. #F1 #AustralianGP http://t.co/TwE75jx958 reageer retweet
Vooral geld uit foute bronnen..quote:Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geld. Sinds Perez weg is is het qua inkomsten bij Sauber achteruit gegaan en moesten ze andere inkomsten aanboren, zoals mogelijke Russische roebels. Dat ging ten koste van Frijns. Of Kaltenborn daar de schuld van is, vraag ik me af. Denk dat het onder Sauber niet veel beter was gegaan, al had die waarschijnlijk wel anders gehandeld met de contracten van Van der Garde en Sutil.
Aldus RaceXpressquote:Ook de naam van Robin Frijns wordt genoemd in het geruchtencircuit, maar de razendsnelle Limburger, die op basis van zijn geweldige CV een stoeltje in de F1 verdiend, is in Nederland en niet in Australië weet RaceXpress.nl en zal wat later met mooi nieuws komen.
Een site die ik niet erg betrouwbaar vindt.quote:
twitter:LindaF1nl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:28:321/2 Inmiddels aangekomen in Melbourne. Zat met Kimi Räikkönen in vliegtuigfabrikant (hij zat allen 1ste klas - verschil moet er wezen) en reageer retweet
lijkt toch Roberti Mehri te worden bij manor.twitter:LindaF1nl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:29:492/2 met Roberti Mehri. Hij lijkt het tweede stoeltje bij Manor in te nemen, mits hij een superlicentie krijgt. En dan nu eerst... koffie! reageer retweet
En bevestigd: http://www.f1fanatic.co.u(...)ace-debut-for-manor/quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:34 schreef WEST het volgende:
twitter:LindaF1nl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:28:321/2 Inmiddels aangekomen in Melbourne. Zat met Kimi Räikkönen in vliegtuigfabrikant (hij zat allen 1ste klas - verschil moet er wezen) en reageer retweet
lijkt toch Roberti Mehri te worden bij manor.twitter:LindaF1nl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:29:492/2 met Roberti Mehri. Hij lijkt het tweede stoeltje bij Manor in te nemen, mits hij een superlicentie krijgt. En dan nu eerst... koffie! reageer retweet
Dat mensen nog steeds denken dat Frijns een kans heeft, mannetje heeft nul uitstraling en het bij Red Bull al verpest. Kan beter aardappels gaan rooien oid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:20 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
En bevestigd: http://www.f1fanatic.co.u(...)ace-debut-for-manor/
Ik weet niet of zij dit allemaal alleen heeft beslist (Peter Sauber is nog altijd de grootaandeelhouder) en een kat in het nauw maakt rare sprongen, als je op een gegeven ogenblik een heel groot probleem (overleving) op moet lossen met een kleiner probleem (v/d Garde) vind ik het niet zo vreemd als het lijkt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:01 schreef Meike26 het volgende:
Vaak heb ik het idee dat de voetbalwereld verkloot is met de traditie dat wanneer een team niet presteert, het gelijk aan de coach ligt en deze vaak uit zichzelf, of door de directie, er vandoor gaat.
Vertalend naar de F1 en vooral naar Sauber toe, was Monisha allang geen teamleider meer met die zelfde traditie, maar staat ze nog steeds aan het roer van een zinkend schip.
Laat dat toch maar snel gebeuren dan, Sauber is nu echt stervende en hoe je het ook bekijkt, ik denk dat mevrouw Kaltenborn toch het grootste kwaad heeft gedaan, ook in zijn algemeenheid, heeft de F1 nog nooit zo'n slechte teambaas gezien volgens mij.
http://en.wikipedia.org/wiki/Andrea_Moda_Formulaquote:[..]McCarthy finally received his Super Licence for the following round in Spain, but the car only made it a short distance down the pitlane before expiring. Moreno was again unable to prequalify. Around this time Bertaggia approached the team again, having found $1m in sponsorship funds. Sasseti wanted him to return in place of McCarthy but the FIA blocked any further driver changes after the team's earlier shenanigans. Bitter at the loss of funding, Sasseti began to ignore McCarthy's entry and concentrated the team's resources on Moreno.
The Brazilian then managed to get through both prequalifying and then qualifying to start the Monaco Grand Prix from 26th on the grid, retiring after 11 laps with an engine failure. After this progress the team suffered a run of problems which some thought were bad luck and others down to basic disorganisation. In Canada the team was without engines because Sassetti had failed to pay Judd. A motor was borrowed from Brabham allowing Moreno to perform a few laps but he failed to prequalify while McCarthy was once again unable to run.
Many people had left the team by this stage and the operation missed the French Grand Prix entirely because its truck was stuck in one of the blockades by French truck drivers; every other team had successfully negotiated the blockades. At this point the few sponsors the team had withdrew, leaving Sassetti reluctantly funding the outfit entirely from his own pocket. By now the second car nominally being used by McCarthy was now effectively a spare for Moreno and the Englishman was receiving ever poorer treatment from the team - at his home race he was sent out on wet weather tyres on a dry track and at the Hungaroring he was only allowed out of the pitlane 45 seconds from the end of the prequalifying session making it impossible for him to set a lap time.
The team was warned to run McCarthy or the team would be out of F1. For the Belgian Grand Prix both cars would be allowed into the official qualifying sessions as Brabham had withdrawn, reducing the entry to 30 cars. Neither car qualified and Sassetti was arrested in the paddock for allegedly forging invoices. When the team showed up at Monza for the Italian Grand Prix in September it was refused entry into the paddock, the FIA having banned the team from the series for bringing the sport into disrepute. The Andrea Moda name would later then move to CART, sponsoring Euromotorsport in 1993.
Als je weet dat je krap komt te zitten dan hadden ze Sutil en Giedo niet moeten vast leggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij dit allemaal alleen heeft beslist (Peter Sauber is nog altijd de grootaandeelhouder) en een kat in het nauw maakt rare sprongen, als je op een gegeven ogenblik een heel groot probleem (overleving) op moet lossen met een kleiner probleem (v/d Garde) vind ik het niet zo vreemd als het lijkt.
Als ik het goed begrijp zou Bianchi komen rijden, ik zeg toch ook niet dat het de schoonheidsprijs verdient maar als je op een gegeven moment voor die keuze staat door wat voor omstandigheden dan ook is die niet onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als je weet dat je krap komt te zitten dan hadden ze Sutil en Giedo niet moeten vast leggen.
Wellicht hadden ze met het behalen van wk-punten er geen problemen mee gehad gok ik dan.
Maar een beetje voortschrijdend inzicht ontbreekt haar wel want ze hadden kunnen wachten met vastleggen en ze weet ook wel als je 4 man aan neemt voor 2 posities dat dat geld kost... goedkoop is duurkoop in dit geval.
Hij heeft een xbox gekocht met forzaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:13 schreef Fiorano het volgende:
Nou ben ook toch benieuwd wat dat goeie nieuws van Frijns wordt.... Stoeltje in de gt4 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |