abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150460767

Teams:

- Ferrari
- Force India
- Lotus F1 Team
- McLaren
- Mercedes AMG
- Red Bull Racing
- Sauber
- Scuderia Toro Rosso
- Caterham F1 Team
- Marussia F1 Team
- Williams

Chassis/Motor: Mercedes F1 W06 - Mercedes V6 turbo
44. Lewis Hamilton WDC 2008/2014
06. Nico Rosberg

Chassis/Motor: RB11 - Renault V6 turbo
03. Daniel Ricciardo
26. Daniil Kvyat

Chassis/Motor: Williams FW37 - Mercedes V6 Turbo
19. Felipe Massa
77. Valteri Bottas

Chassis/Motor: Ferrari F15-T - Ferrari V6
05. Sebastian Vettel WDC 2010/11/12/13
07. Kimi Räikkönen WDC 2007

Chassis/Motor: McLaren MP4-30 - Honda V6 Turbo
22. Jenson Button WDC 2009
14. Fernando Alonso WDC 2005/06

Chassis/Motor: Lotus E23 - Mercedes V6 Turbo
08. Romain Grosjean
13. Pastor Maldonado

Chassis/Motor: Force India VJM08 - Mercedes V6 Turbo
27. Nico Hulkenberg
11. Sergio Perez

Chassis/Motor: Toro Rosso STR10 - Renault V6 Turbo
33. Max Verstappen w/
55. Carlos Sainz Jr.

Chassis/Motor: Sauber C34 - Ferrari V6 Turbo
09. Marcus Ericsson
12. Felipe Nasr

Chassis/Motor: Marussia MR-03 - Ferrari V6 Turbo
??.
??.
Deelname van Manor Racing is hoogst onwaarschijnlijk na de verkoop van de inboedel.

Chassis/Motor: Caterham CT04 - Renault V6 Turbo
??.
??.
Deelname van Caterham is nog twijfelachtig, alles hangt af van de verkoop van het team/nieuwe investeerder.

Voor meer info zie de [F1] Silly season topics

F1 nieuws portal:
- FOK!sport, Formule 1-gedeelte
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Autosport.com
- Blog James Allen
- Auto Motor und Sport
- BBC F1

(Aankomende) Nederlandse coureurs:
- Ho-Pin Tung
- Beitske Visser
- Giedo van der Garde
- Nigel Melker
- Robin Frijns
- Max & Jos Verstappen
- Nyck de Vries
- Jeroen Slaghekke
- Kelvin Snoeks
- Daniël de Jong

Zie verder de topics over Nederlandse Talenten.

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing (F1.com)

Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices)
Regulations pagina van FIA

Racekalender 2015

Wijzigingen 2015 uitgelegd
pi_150460782
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:03 schreef WEST het volgende:
Sauber heeft alvast een nieuwe rijder vastgelegd.

https://fbcdn-video-b-a.a(...)84722b20cc31f00465d7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad een van de oudste filmpjes van het internet :P Alleen geluid is niet origineel.

Die Frijns ben ik niet zo bekend mee. Ik moet zeggen dat vanwege Max zijn deelname het me wat minder kan interesseren of een Giedo of Frijns het haalt. De wens 'Nederlander in de F1' is denk ik al een beetje verzadigd en Max heeft (zo lijkt het) als enige het totale pakket wat de anderen wat minder interessant maakt.

Hebben jullie dit sentiment ook? Ik denk namelijk dat zonder Max er nog wel wat meer heisa zou zijn in Nederland over de rechtszaak van Giedo of de kansen van Frijns.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:22:31 #3
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150460841
Qua prestaties heeft Frijns 't wel verdient (qua praatjes niet echt).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 9 maart 2015 @ 15:25:44 #4
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150460924
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef nils7 het volgende:
maar uiteindelijk gaat het erom wat je op de baan neer zet.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 9 maart 2015 @ 15:26:07 #5
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150460934
quote:
Ik zou Frijns wel eens bij een team willen zien die een auto in de middenmoot hebben. Zoals FI of Sauber. Ben benieuwd of hij dan hetzelfde kan als bijvoorbeeld in de GP2.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:26:36 #6
343196 RingBewoner
pi_150460942
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:25 schreef WEST het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom is er dan geen enkel team dat hem de mogelijkheid geeft om te rijden?
  maandag 9 maart 2015 @ 15:27:15 #7
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150460959
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:25 schreef WEST het volgende:

[..]

Een coureur is meer dan alleen rijden.
Voor 95% wel maar persoonlijkheid telt mee en hoe Frijns heeft gehandeld richting F1 en GP2 teams is niet handig.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 9 maart 2015 @ 15:33:17 #8
343196 RingBewoner
pi_150461138
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef nils7 het volgende:

[..]

Een coureur is meer dan alleen rijden.
Voor 95% wel maar persoonlijkheid telt mee en hoe Frijns heeft gehandeld richting F1 en GP2 teams is niet handig.
Hij heeft wel een paar dagen terug op Twitter aangekondigd dat er groot nieuws gaat komen.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:34:43 #9
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150461174
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:33 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hij heeft wel een paar dagen terug op Twitter aangekondigd dat er groot nieuws gaat komen.
maarja de meeste coureurs zijn nu al in australie ook om te wennen aan tijdverschil. Lijkt me voor Frijns dan ook handig om er te zijn.
pi_150461218
Wat voor geintjes heeft die Frijns geflikt dan?

Net een stukje van interview uit 2013 gekeken met hem van een limburgse zender, komt idd niet als meest sympathieke gast over maar niet heel vervelend verder. Lijkt vooral onvrede te hebben over het F1 wereldje, van dat je als Nederlander het aflegt tegen bv een Chinees door sponsorgelden van nationale bedrijven. Tevens beetje ongeduldig voor z'n leeftijd, destijds vooral als 21 jarige.. Nu begint wel meer zaak te worden om races te rijden.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:38:39 #11
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150461300
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:36 schreef VacaLoca het volgende:

Net een stukje van interview uit 2013 gekeken met hem van een limburgse zender, komt idd niet als meest sympathieke gast over maar niet heel vervelend verder. Lijkt vooral onvrede te hebben over het F1 wereldje, van dat je als Nederlander het aflegt tegen bv een Chinees door sponsorgelden van nationale bedrijven. Tevens beetje ongeduldig voor z'n leeftijd, destijds vooral als 21 jarige.. Nu begint wel meer zaak te worden om races te rijden.
praat niet zo netjes over red bull etc.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:39:13 #12
343196 RingBewoner
pi_150461322
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:34 schreef WEST het volgende:

[..]

maarja de meeste coureurs zijn nu al in australie ook om te wennen aan tijdverschil. Lijkt me voor Frijns dan ook handig om er te zijn.
Hij kan er toch best zijn?
  maandag 9 maart 2015 @ 15:40:44 #13
343196 RingBewoner
pi_150461362
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:36 schreef VacaLoca het volgende:

quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:38 schreef WEST het volgende:

[..]

praat niet zo netjes over red bull etc.
Tevens meent hij geen sponsoring nodig te hebben.
pi_150461381
quote:
Dit!

Goede resultaten behaald in achtereenvolgens Formule BMW, FR 2.0 en FR 3.5 (kampioen in alle klassen) en vervolgens testrijder bij Sauber en coureur in de GP2 (met een overwinning in zijn tweede weekend). Wilde eerst geen GP2 rijden, maar min of meer door Sauber gedwongen om in te stappen. Daarna door Sauber aan de kant gezegd wegens gebrek aan geld.

Had ook kans om na het FR 2.0 kampioenschap opgenomen te worden in het RB opleidingsprogramma maar had dat afgewezen omdat hij het team minder vond dan waar hij voor ging rijden en zijn kansen om kampioen te worden dus minder groot achtte.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150461521
Dit? http://www.formule1.nl/nieuws/detail/een-wijze-les-voor-frijns/

Ook daar merk ik een ongezond ongeduld. Waarom druk maken over dat je geen snel rondje mag rijden? Het team weet met welke settings je rijdt en kan aan hoe je daar mee rijdt beter aflezen of je beter bent dan de andere coureur dan aan een flying lap.

En RB opleidingsprogramma afwijzen omdat je kans op kampioenschap kleiner acht is ook korte termijn denken. Als RB ziet dat je maximale uit de auto haalt kan je in hun F1 wagens komen, hoef je geen kampioen voor te worden... zie Max.
pi_150462293
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef VacaLoca het volgende:
Dit? http://www.formule1.nl/nieuws/detail/een-wijze-les-voor-frijns/

Ook daar merk ik een ongezond ongeduld. Waarom druk maken over dat je geen snel rondje mag rijden? Het team weet met welke settings je rijdt en kan aan hoe je daar mee rijdt beter aflezen of je beter bent dan de andere coureur dan aan een flying lap.

En RB opleidingsprogramma afwijzen omdat je kans op kampioenschap kleiner acht is ook korte termijn denken. Als RB ziet dat je maximale uit de auto haalt kan je in hun F1 wagens komen, hoef je geen kampioen voor te worden... zie Max.
Datzelfde seizoen werd Lewis Williamson uit het RB opleidingsteam gezet wegens gebrek aan resultaten. En ook Felix Da Costa had een paar races nodig voordat de wagen begon te presteren.
En nee, je hoeft geen kampioen te worden, maar je moet wel scoren. Doe je dat niet, ook al ligt het aan de wagen, lig je eruit. Zo simpel is het en daar verwees Frijns naar. Zo zijn er wel meer coureurs uit het RB opleidingsprogramma gegooid.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 9 maart 2015 @ 16:07:57 #17
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150462343
Ik heb net even gekloot met ChromeCast en Sport 1, als je aangeeft dat hij je volledige scherm moet casten kun je dus Live Go kijken. Terug kijken gaat gewoon via Tabblad casten prima.

Overigens:
Frank_Fiorano twitterde op woensdag 04-03-2015 om 09:50:01 @SPORT1_nl komt er ook Chromecast ondersteuning in jullie #GOapp? Zoals bijvoorbeeld @FOXSportsnl prima voor elkaar heeft? reageer retweet
SPORT1_nl twitterde op woensdag 04-03-2015 om 14:27:14 @Frank_Fiorano Hier wordt aan gewerkt. Wanneer deze beschikbaar zal zijn kan ik je helaas niet vertellen. reageer retweet
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 9 maart 2015 @ 16:16:35 #18
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150462688
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:20 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een van de oudste filmpjes van het internet :P Alleen geluid is niet origineel.

Die Frijns ben ik niet zo bekend mee. Ik moet zeggen dat vanwege Max zijn deelname het me wat minder kan interesseren of een Giedo of Frijns het haalt. De wens 'Nederlander in de F1' is denk ik al een beetje verzadigd en Max heeft (zo lijkt het) als enige het totale pakket wat de anderen wat minder interessant maakt.

Hebben jullie dit sentiment ook? Ik denk namelijk dat zonder Max er nog wel wat meer heisa zou zijn in Nederland over de rechtszaak van Giedo of de kansen van Frijns.
Zowel Frijns als vd Garde konden mij eigenlijk weinig boeien. Frijns heb ik weinig van meegekregen maar die had al voor de F1 zijn ruiten ingegooid. Het was leuk dat vd Garde een seizoen reed maar helaas laat de FIA bar weinig van achterhoede gevechten zien dus of er nou wel of niet een nederlander in een Caterham rijdt maakt qua race weinig verschil, helaas.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150463478
Frijns kan echt wel een potje sturen en heeft in de opstartklasses eigenlijk niks verkeerd gedaan. Frijns verdient gewoon gezien zijn resultaten een plekje op de grid en daar doen onhandige uitspraken verder weinig aan af imo. Een team kan er gewoon wat mediatraining tegenaan gooien en hupsakee. Opgelost. Als iemand niet retesnel is kan dat niet gefixt worden. Onhandige uitspraken wel.

VDG, wat een flauwekul lees ik allemaal van Sauber zeg. Het is niet veilig om hem te laten rijden. Schei toch uit. Als ze willen is dat stoeltje op tijd klaar voor de Q; geen enkel probleem.

Dat hij niet met de auto getest heeft is Sauber's probleem en niet dat van Giedo. Ik mag toch hopen dat hij die rechtzaak wint. Rijden zal hij wel niet, maar de redenen die Sauber aangeeft slaan echt nergens op. Ik bedoel wat is het voor reden om te roepen als we Giedo laten rijden dan spannen onze coureurs ons een proces aan? Ja niks gek; je hebt jezelf in die positie gemanoeuvreerd 8)7

Afwachten. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150463743
De OP klopt niet helemaal meer, Caterham staat er nog in en Marussia ook, maar dat wordt Manor en die staan wel op de grid in Melbourne ziet het er naar uit :)
pi_150464972
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:16 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zowel Frijns als vd Garde konden mij eigenlijk weinig boeien. Frijns heb ik weinig van meegekregen maar die had al voor de F1 zijn ruiten ingegooid. Het was leuk dat vd Garde een seizoen reed maar helaas laat de FIA bar weinig van achterhoede gevechten zien dus of er nou wel of niet een nederlander in een Caterham rijdt maakt qua race weinig verschil, helaas.
Haha wtf, ik kom er nu dus pas achter dat Giedo al formule 1 gereden heeft. Is me totaal ontgaan. Heb laatste paar jaar niet meer gekeken, maar je zou zeggen dat een Nederlander in de F1 nog wel tot me had moeten komen :D Apart, want ben nu wel helemaal enthousiast over Max Verstappen in de F1 en dat ontgaat bijna niemand.

Ik was echt diehard fan vanaf laatste race 1997 en keek alles tm 2003 ofzo, daarna werd het steeds minder en minder eigenlijk. Vond het maar saai geworden. Zal ook deels te maken hebben met wegebben kinderlijk fanatisme en fandom maar volgens mij was vooral '98 en '99 een stuk interessanter dan jaren erna. Strijd tussen Ferrari en Mclaren Schumacher vs Hakkinnen, en dan teams als Jordan erbij.

Maar goed zo denk ik ook dat de NBA ten tijde van de Chicago Bulls van Michael Jordan veel beter was dan de NBA van nu, maar daar zullen degenen die er nu mee opgroeien anders over denken.
pi_150465035
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:18 schreef VacaLoca het volgende:
Haha wtf, ik kom er nu dus pas achter dat Giedo al formule 1 gereden heeft. Is me totaal ontgaan.
Albers en Doornbos zeggen je ook niets? 8)7
  maandag 9 maart 2015 @ 17:20:22 #23
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150465053
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:18 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Haha wtf, ik kom er nu dus pas achter dat Giedo al formule 1 gereden heeft. Is me totaal ontgaan. Heb laatste paar jaar niet meer gekeken, maar je zou zeggen dat een Nederlander in de F1 nog wel tot me had moeten komen :D Apart, want ben nu wel helemaal enthousiast over Max Verstappen in de F1 en dat ontgaat bijna niemand.

Ik was echt diehard fan vanaf laatste race 1997 en keek alles tm 2003 ofzo, daarna werd het steeds minder en minder eigenlijk. Vond het maar saai geworden. Zal ook deels te maken hebben met wegebben kinderlijk fanatisme en fandom maar volgens mij was vooral '98 en '99 een stuk interessanter dan jaren erna. Strijd tussen Ferrari en Mclaren Schumacher vs Hakkinnen, en dan teams als Jordan erbij.

Maar goed zo denk ik ook dat de NBA ten tijde van de Chicago Bulls van Michael Jordan veel beter was dan de NBA van nu, maar daar zullen degenen die er nu mee opgroeien anders over denken.
Schumacher rijdt niet meer mee he!
N/A
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 maart 2015 @ 17:21:32 #24
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150465097
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:20 schreef nils7 het volgende:

[..]

David Coulthard schijnt ook gestopt te zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 9 maart 2015 @ 17:24:01 #25
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150465191
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Kanonnen mn favo rijder :(
N/A
pi_150465220
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Albers en Doornbos zeggen je ook niets? 8)7
Jawel. Al zijn die ook vrij kleurloos. Albers zal meer herinnert worden om dat het een beetje een pisventje is en zn incident met de brandstofslang dan wat dan ook en Doornbos weinig van gezien maar ook vrij anoniem deelgenomen volgens mij.

Heb paar jaar daarvoor nog de campagne van Tom Coronel op de voet gevolgd, handtekening sessie enzo bijgewoond, maar wat een droplul is dat.

Nee overall doet Max mij nu al veel meer dan bovenstaanden
pi_150465328
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:20 schreef nils7 het volgende:

[..]

Die loopt niet eens meer.
  maandag 9 maart 2015 @ 17:30:02 #28
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150465378
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Google eens op exoskeleton ;)
N/A
pi_150465448
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:30 schreef nils7 het volgende:

[..]

Google eens op exoskeleton ;)
"Roboschumi, who is he?"
"Dead or alive, you're driving with me."
  maandag 9 maart 2015 @ 17:32:39 #30
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150465464
quote:

[..]

Mika Hakkinen dan?
  maandag 9 maart 2015 @ 17:33:15 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150465483
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

hoeveel zou die nog wegen?
pi_150465514
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk nog hooguit een kilo of 50. Als ie dat nog weegt. F1 coureurs zijn nooit zwaar en als je dan al een jaar in bed ligt dan breekt spierweefsel in razend tempo af.

Misschien dat ie de 50 niet eens meer aantikt.

Blijft triest ;(
pi_150465516
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kilootje of twintig, dertig minder, denk ik.

Hoewel... Coureurs zijn doorgaans niet echt zwaar gespierd...
pi_150465577
...en ze zijn echt ziekelijk mager. Ik zag eens een filmpje waarin Webber door een sportarts onderzocht werd. Niet normaal. Zelfs ik ben dikker, terwijl ik mager heet.
  maandag 9 maart 2015 @ 18:02:03 #35
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150466318
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:36 schreef Jigzoz het volgende:
...en ze zijn echt ziekelijk mager. Ik zag eens een filmpje waarin Webber door een sportarts onderzocht werd. Niet normaal. Zelfs ik ben dikker, terwijl ik mager heet.
was het niet Sutil die vorig jaar out is gegaan net voor Melbourne, vanwege zijn lengte moest ie een strikt dieet aanhouden om maar net het minimum gewicht van de regels aan te kunnen tikken. Gewoon ondervoed.
Dacht Sutil ben niet zeker :@ 8)7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150466353
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

was het niet Sutil die vorig jaar out is gegaan net voor Melbourbe, vanwege zijn lengte moest ie een strikt dieet aanhouden om maar net het minimum gewicht van de regels aan te kunnen tikken. Dacht Sutil :@
Dacht het ook. Sutil en Webber zijn dan ook vrij groot. Dan krijg je dat soort ellende.
  maandag 9 maart 2015 @ 18:05:52 #37
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150466449
Ooit in zo'n fan-app stonden de gewichten van coureurs er bij. Enkelen zaten onder de 60 en coureurs die boven de 70 zaten kon je bij de dikzakken rekenen. Mijn linkerbil weegt al meer dan dat :/
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150466730
Moet er niet vandaag de laatste aflevering online komen van Max The Next Generation? :@
pi_150466756
Moet er vandaag niet eindelijk eens dat nieuws uit het Frijns-kamp komen?
  maandag 9 maart 2015 @ 18:18:16 #40
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150466760
quote:
5s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:16 schreef Geralt het volgende:
Moet er niet vandaag de laatste aflevering online komen van Max The Next Generation? :@
ja dat zou wel tegen 20:00 online zijn.
pi_150466764
http://www.redbull.tv/sho(...)-the-next-generation

Hier staat ie nog niet.
2 februari de eerste aflevering
9 feb de 2de
16 de 3de
23 de 4de
2 maart de 5de

Het is nu 9 maart. :@
pi_150466771
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:18 schreef WEST het volgende:

[..]

ja dat zou wel tegen 20:00 online zijn.
Ow dat zou kunnen, de tijdstippen heb ik niet bijgehouden :)
pi_150466778
Ik lees op diverse Engelse sites dat Roberto Mehri de meeste kans maakt omdat Manor voor hem een superlicentie heeft aangevraagd. Dus of Frijns kans maakt is nog maar afwachten.
pi_150466780
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:18 schreef Jigzoz het volgende:
Moet er vandaag niet eindelijk eens dat nieuws uit het Frijns-kamp komen?
Morgen moet de definitieve inschrijving bij de FIA bekend zijn toch? Als ik me niet vergis in elk geval :)
pi_150466800
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Morgen moet de definitieve inschrijving bij de FIA bekend zijn toch? Als ik me niet vergis in elk geval :)
Donderdag om 16.00 uur lokale tijd, de dag voor FP1.
pi_150466803
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:19 schreef sasquatsch het volgende:
Ik lees op diverse Engelse sites dat Roberto Mehri de meeste kans maakt omdat Manor voor hem een superlicentie heeft aangevraagd. Dus of Frijns kans maakt is nog maar afwachten.
Iedereen maakt kans. De vraag is hoe groot. De kans dat ik komend seizoen voor Manor uit komt schat ik op 0,000000000000000000000000000000001%. Ongeveer dan. :+
pi_150466810
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Donderdag om 16.00 uur lokale tijd, de dag voor FP1.
Ah ok duidelijk. Ik zat met morgen in mn kop :?
pi_150466843
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Misschien is dat het beloofde nieuws: Frijns heeft geen plek in een raceklasse in 2015.

Ik zou die gast echt graag weer zien rijden. Toffe stijl. Lekker fel.
pi_150466892
Frijns bij Manor en volgend jaar naar FI omdat Kimi vertrekt bij Ferrari en Hulkenberg die kant op gaat :+

Dat zou ik mooi vinden. :Y
pi_150466915
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:23 schreef Geralt het volgende:
Frijns bij Manor en volgend jaar naar FI omdat Kimi vertrekt bij Ferrari en Hulkenberg die kant op gaat :+

Dat zou ik mooi vinden. :Y
Zeker. Jammer alleen dat de kans op zo'n scenario nihil is.
pi_150467286
quote:

[..]

En het zou nog wel zijn jaar worden. :'(
pi_150467321
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:36 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En het zou nog wel zijn jaar worden. :'(
Ja? Is het het jaar van de Coulthard op de Chinese kalender?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 maart 2015 @ 18:41:58 #53
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150467399
Ik zag in ieder geval veel wapperende Schotse vlaggen
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 9 maart 2015 @ 19:04:07 #54
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150468129
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:32 schreef WEST het volgende:

[..]

Mika Hakkinen dan?
Die is nog steeds op sabbatical :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_150471245
Frijns moet F1 vergeten en gewoon in LMP2 gaan rijden, misschien dat hij in de komende jaren dan een plaats bij één van de LMP1 fabrieksteams kan bemachtigen.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:14:08 #56
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150471286
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:04 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die is nog steeds op sabbatical :P
Z'n superlicentie schijnt ook verlopen te zijn overigens, anders was hij in de running voor het 2e stoeltje bij Manor
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 9 maart 2015 @ 20:30:40 #57
343196 RingBewoner
pi_150472114
Wanneer gaat Manor/Marussia eens bekend maken wie de 2e coureur word? Dit slaat nergens op.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:34:31 #58
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150472303
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef RingBewoner het volgende:
Wanneer gaat Manor/Marussia eens bekend maken wie de 2e coureur word? Dit slaat nergens op.
zondag a.s. om 5:59 :P
  maandag 9 maart 2015 @ 20:35:15 #59
343196 RingBewoner
pi_150472344
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:34 schreef WEST het volgende:

[..]

zondag a.s. om 5:59 :P
Ergens, een heel klein beetje zou het mij niet verbazen als er maar 1 auto aan de start staat.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:36:19 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150472419
Ben eigenlijk wel benieuwd of de motoren anders klinken dit jaar. Misschien gaat het eindelijk lijken op wat Mercedes over loog aan het begin van 2014?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 9 maart 2015 @ 20:36:21 #61
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150472423
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:35 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ergens, een heel klein beetje zou het mij niet verbazen als er maar 1 auto aan de start staat.
mag niet. Een team is verplicht om 2 auto's aan de start te brengen.
pi_150472449
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:35 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ach, bij Sauber is er sowieso eentje over, dus er is altijd wel een coureur die toch ff niks te doen heeft.
in a crowd you lose humanity
pi_150472467
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef RingBewoner het volgende:
Als diegene een superlicentie heeft.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:37:24 #64
343196 RingBewoner
pi_150472493
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of de motoren anders klinken dit jaar. Misschien gaat het eindelijk lijken op wat Mercedes over loog aan het begin van 2014?
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:36 schreef WEST het volgende:

[..]

mag niet. Een team is verplicht om 2 auto's aan de start te brengen.
Dankje, dat wist ik niet.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:40:56 #65
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150472690
quote:
Nog steeds hetzelfde dus. Behalve de Honda :P.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:42:46 #66
343196 RingBewoner
pi_150472781
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nog steeds hetzelfde dus. Behalve de Honda :P.
De Honda heeft het beste geluid vind ik.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:43:12 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150472802
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:42 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

De Honda heeft het beste geluid vind ik.
Ik ben nog steeds benieuwd welke motor dit geluid maakte:

maandag 9 maart 2015 @ 20:43:49 #68
343196 RingBewoner
pi_150472851
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ehm, een Mercedes?
pi_150472874
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De Mercedes?
  maandag 9 maart 2015 @ 20:45:24 #70
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150472940
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ehm, een Mercedes?
Nou ja niet dus, ze wilden ons voor de gek houden daarmee. Wellicht een dyno opname met wat hogere pitch effect?
  maandag 9 maart 2015 @ 20:52:35 #71
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150473384
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou ja niet dus, ze wilden ons voor de gek houden daarmee. Wellicht een dyno opname met wat hogere pitch effect?
Mwoah nee, op het circuit klonk het wel ongeveer zo op het rechte stuk. Het klinkt gewoon vooral zwaar ruk op tv.
  maandag 9 maart 2015 @ 21:06:48 #72
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150474225
pi_150474771
Wanneer weten we of Giedo nou rijdt of niet?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 9 maart 2015 @ 21:19:54 #74
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150475003
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:16 schreef Beach het volgende:
Wanneer weten we of Giedo nou rijdt of niet?
Dinsdagnacht om 00:00 is de uitspraak. Maar dan nog moet je tot het weekend wachten.
  maandag 9 maart 2015 @ 21:39:13 #75
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150476174
Olav_Mol twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:08:07 Tjssa en toen zat ik dus vast in Abu Dhabi. 1 cijfer paspoort klopt niet met die op visum en dus geen boarding. Vlucht inmiddels weg reageer retweet
_O- als die maar op tijd is.
pi_150476378
Anders schakel ik wel over op Engels commentaar. :)
  maandag 9 maart 2015 @ 22:11:16 #77
343196 RingBewoner
pi_150478543
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:39 schreef WEST het volgende:
Olav_Mol twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:08:07 Tjssa en toen zat ik dus vast in Abu Dhabi. 1 cijfer paspoort klopt niet met die op visum en dus geen boarding. Vlucht inmiddels weg reageer retweet
_O- als die maar op tijd is.
Ik mag het hopen. Anders zal die :r Van Dam :r hem wel vervangen vanuit Hilversum.
pi_150478877
quote:
Sauber verdedigt zich met bespottelijke leugens tegen de aanklacht van Giedo van der Garde. Mark Koense over de handelwijze van een desperaat raceteam.

Sauber is een Zwitsers team en veel Zwitsers hebben helaas ooit hun humor opgesloten in één van de vele kluizen die het land telt en zijn vervolgens de code kwijtgeraakt. Maar Monisha Kaltenborn komt niet uit Zwitserland en dus is het sinds vanochtend lachen geblazen. Want de manier waarop zij zich als teambaas en mede-eigenaar van Sauber verdedigt tegen de aanklacht van Giedo van der Garde is ronduit hilarisch.

Mevrouw Kaltenborn was zelf niet aanwezig bij het kort geding dat vandaag diende, maar we mogen er uiteraard vanuit gaan dat zij als teambaas én gediplomeerd juriste de boel hoogstpersoonlijk namens Sauber regisseert. En dat doet ze tot dusver op een even verbazingwekkende als bespottelijke wijze.

Ze heeft, zo weten we inmiddels, geen poot om op te staan (die heeft een Zwitserse rechter al doorgezaagd), maar omdat ze liever haar eigenwaarde verliest dan dit kort geding, heeft ze de door het team ingehuurde advocaat zoveel onzin laten verklaren dat niemand haar noch Sauber ooit nog serieus mag nemen. Dus al vraag je Kaltenborn hoe laat het is, ga er van uit dat ze er altijd zomaar een uurtje bij of af liegt.

De arme advocaat moest vandaag als Monisha's buikspreekpop de grootst mogelijke kolder uitkramen. Met die krankzinnige verhalen - onder ede welteverstaan! - over onder andere hoe gevaarlijk het wel niet zou zijn als Giedo zou rijden, heeft Sauber de lat der waanzin in een toch al flink gestoorde wereld nóg hoger weten te leggen.

Kaltenborn kan echter geen kant op. Voor moraal is geen geld. Sauber is gereanimeerd met het geld dat Marcus Ericsson en Felipe Nasr vooruit hebben betaald en het half failliete team ligt nog steeds aan de beademing. Dus haal nu de Zweed of de Braziliaan uit de auto en het is alsof je de stekker uit de beademingsapparatuur trekt. Wat dat betreft had Saubers advocaat onbedoeld gelijk toen hij beweerde dat het levensgevaarlijk zou zijn als Giedo zou mogen rijden...

Je vraagt je af (maar je weet ook het antwoord!) hoe de FIA zal reageren op deze walgelijke opera van leugens die toch veel schadelijker is voor de sport dan al die verbale incidentjes die de blauwe blazers in het verleden hebben beboet om diezelfde reden. En wat is er overigens gebeurd met de FIA Contract Recognition Board die altijd dit soort contractconflicten behandelde?

Als de Australische rechter het zich ook maar enigszins wettelijk kan veroorloven, zal hij zich waarschijnlijk niet willen branden aan deze kwestie. En als hij woensdag wél een oordeel velt, zal daartegen meteen door Sauber, Ericsson en Nasr beroep worden aangetekend, mocht dat juridisch kunnen. Dan tilt het team dus de zaak in ieder geval over het weekend heen. Maar stel je toch eens voor dat Sauber tóch Van der Garde moet laten rijden - benieuwd of mevrouw Monisha daar dan op haar beurt de humor van in kan zien.
https://www.rtlgp-magazin(...)ment-van-sauber.html

^O^
  maandag 9 maart 2015 @ 22:17:57 #79
343196 RingBewoner
pi_150479180
quote:
Nou nou, wel een heel zwaar stuk hoor.

"nooit meer serieus nemen". Sauber was echt wel een heel leuk team. Jammer dat ze dit gewoon heel onhandig doen.
  maandag 9 maart 2015 @ 22:27:56 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150479934
Sauber was zeker leuk, totdat kaltenborn te veel macht kreeg en peter zich langzaamaan meer en meer terug trok. Sinds het ellende met die foprussen van twee seizoenen geleden is het echt superhard achteruit gegaan. Na het jaar waarin sauber met perez leuke dingen deed, is het sinds kaltenborn alleen maar doffe ellende.

Superzonde...
pi_150481512
quote:
Over dat Contract Recognition Board, dat gaat alleen maar over disputen tussen teams over een rijder zoals Button toen een contract bij zowel BAR Honda als Williams had. In het geval Jos Verstappen bij Arrows zeiden ze ook al dat zijn contract rechtsgeldig was maar niets konden doen, omdat dat tussen Jos en Arrows was. Vandaar dat Jos naar de rechter stapte, wat Giedo nu ook doet.
pi_150481634
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Rossdale het volgende:
Sauber was zeker leuk, totdat kaltenborn te veel macht kreeg en peter zich langzaamaan meer en meer terug trok. Sinds het ellende met die foprussen van twee seizoenen geleden is het echt superhard achteruit gegaan. Na het jaar waarin sauber met perez leuke dingen deed, is het sinds kaltenborn alleen maar doffe ellende.

Superzonde...
Geld. Sinds Perez weg is is het qua inkomsten bij Sauber achteruit gegaan en moesten ze andere inkomsten aanboren, zoals mogelijke Russische roebels. Dat ging ten koste van Frijns. Of Kaltenborn daar de schuld van is, vraag ik me af. Denk dat het onder Sauber niet veel beter was gegaan, al had die waarschijnlijk wel anders gehandeld met de contracten van Van der Garde en Sutil.
pi_150481975
F1PaddockPass twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:53:52 Your first look - the Manor tub that will be used in Australia. #F1 #AustralianGP http://t.co/TwE75jx958 reageer retweet
pi_150483746
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef Beach het volgende:
F1PaddockPass twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:53:52 Your first look - the Manor tub that will be used in Australia. #F1 #AustralianGP http://t.co/TwE75jx958 reageer retweet
[ afbeelding ]
Hebben ze er één of twee meegenomen?
pi_150483783
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Geld. Sinds Perez weg is is het qua inkomsten bij Sauber achteruit gegaan en moesten ze andere inkomsten aanboren, zoals mogelijke Russische roebels. Dat ging ten koste van Frijns. Of Kaltenborn daar de schuld van is, vraag ik me af. Denk dat het onder Sauber niet veel beter was gegaan, al had die waarschijnlijk wel anders gehandeld met de contracten van Van der Garde en Sutil.
Vooral geld uit foute bronnen..

Sinds 2012 (Het jaar dat Kaltenborn de boel overnam) is er afscheid genomen bij Sauber van Kobayashi, Perez, Hulkenberg, Gutierrez, Sutil, Van Der Garde, Di Silvestro, Sirotkin en Frijns.

En daarvan is alleen Nico Hulkenberg zelf opgestapt, de andere acht zijn gedumpt.
pi_150484082
Overigens is Peter Sauber nog altijd "President of the Sauber Group's board of directors" volgens Wiki, ik ben benieuwd wat hij denkt van de huidige gang van zaken bij zijn team.
  maandag 9 maart 2015 @ 23:59:48 #87
343196 RingBewoner
pi_150484099
pi_150484256
quote:
Ook de naam van Robin Frijns wordt genoemd in het geruchtencircuit, maar de razendsnelle Limburger, die op basis van zijn geweldige CV een stoeltje in de F1 verdiend, is in Nederland en niet in Australië weet RaceXpress.nl en zal wat later met mooi nieuws komen.
Aldus RaceXpress
  dinsdag 10 maart 2015 @ 00:06:58 #89
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150484314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:04 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Aldus RaceXpress
Een site die ik niet erg betrouwbaar vindt.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 00:34:08 #90
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150485105
LindaF1nl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:28:32 1/2 Inmiddels aangekomen in Melbourne. Zat met Kimi Räikkönen in vliegtuigfabrikant (hij zat allen 1ste klas - verschil moet er wezen) en reageer retweet
LindaF1nl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:29:49 2/2 met Roberti Mehri. Hij lijkt het tweede stoeltje bij Manor in te nemen, mits hij een superlicentie krijgt. En dan nu eerst... koffie! reageer retweet
lijkt toch Roberti Mehri te worden bij manor.
pi_150485799
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:34 schreef WEST het volgende:
LindaF1nl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:28:32 1/2 Inmiddels aangekomen in Melbourne. Zat met Kimi Räikkönen in vliegtuigfabrikant (hij zat allen 1ste klas - verschil moet er wezen) en reageer retweet
LindaF1nl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:29:49 2/2 met Roberti Mehri. Hij lijkt het tweede stoeltje bij Manor in te nemen, mits hij een superlicentie krijgt. En dan nu eerst... koffie! reageer retweet
lijkt toch Roberti Mehri te worden bij manor.
En bevestigd: http://www.f1fanatic.co.u(...)ace-debut-for-manor/
pi_150486083
quote:
Dat mensen nog steeds denken dat Frijns een kans heeft, mannetje heeft nul uitstraling en het bij Red Bull al verpest. Kan beter aardappels gaan rooien oid.

[ Bericht 0% gewijzigd door M.Melandri op 10-03-2015 02:57:16 ]
pi_150487146
Vaak heb ik het idee dat de voetbalwereld verkloot is met de traditie dat wanneer een team niet presteert, het gelijk aan de coach ligt en deze vaak uit zichzelf, of door de directie, er vandoor gaat.

Vertalend naar de F1 en vooral naar Sauber toe, was Monisha allang geen teamleider meer met die zelfde traditie, maar staat ze nog steeds aan het roer van een zinkend schip.

Laat dat toch maar snel gebeuren dan, Sauber is nu echt stervende en hoe je het ook bekijkt, ik denk dat mevrouw Kaltenborn toch het grootste kwaad heeft gedaan, ook in zijn algemeenheid, heeft de F1 nog nooit zo'n slechte teambaas gezien volgens mij.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:10:22 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150487218
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:01 schreef Meike26 het volgende:
Vaak heb ik het idee dat de voetbalwereld verkloot is met de traditie dat wanneer een team niet presteert, het gelijk aan de coach ligt en deze vaak uit zichzelf, of door de directie, er vandoor gaat.

Vertalend naar de F1 en vooral naar Sauber toe, was Monisha allang geen teamleider meer met die zelfde traditie, maar staat ze nog steeds aan het roer van een zinkend schip.

Laat dat toch maar snel gebeuren dan, Sauber is nu echt stervende en hoe je het ook bekijkt, ik denk dat mevrouw Kaltenborn toch het grootste kwaad heeft gedaan, ook in zijn algemeenheid, heeft de F1 nog nooit zo'n slechte teambaas gezien volgens mij.
Ik weet niet of zij dit allemaal alleen heeft beslist (Peter Sauber is nog altijd de grootaandeelhouder) en een kat in het nauw maakt rare sprongen, als je op een gegeven ogenblik een heel groot probleem (overleving) op moet lossen met een kleiner probleem (v/d Garde) vind ik het niet zo vreemd als het lijkt.
pi_150487222
Slecht okay, slechtste, nooit, dat is nog wel Sasseti, de teambaas van Andrea Moda :').

quote:
[..]McCarthy finally received his Super Licence for the following round in Spain, but the car only made it a short distance down the pitlane before expiring. Moreno was again unable to prequalify. Around this time Bertaggia approached the team again, having found $1m in sponsorship funds. Sasseti wanted him to return in place of McCarthy but the FIA blocked any further driver changes after the team's earlier shenanigans. Bitter at the loss of funding, Sasseti began to ignore McCarthy's entry and concentrated the team's resources on Moreno.

The Brazilian then managed to get through both prequalifying and then qualifying to start the Monaco Grand Prix from 26th on the grid, retiring after 11 laps with an engine failure. After this progress the team suffered a run of problems which some thought were bad luck and others down to basic disorganisation. In Canada the team was without engines because Sassetti had failed to pay Judd. A motor was borrowed from Brabham allowing Moreno to perform a few laps but he failed to prequalify while McCarthy was once again unable to run.

Many people had left the team by this stage and the operation missed the French Grand Prix entirely because its truck was stuck in one of the blockades by French truck drivers; every other team had successfully negotiated the blockades. At this point the few sponsors the team had withdrew, leaving Sassetti reluctantly funding the outfit entirely from his own pocket. By now the second car nominally being used by McCarthy was now effectively a spare for Moreno and the Englishman was receiving ever poorer treatment from the team - at his home race he was sent out on wet weather tyres on a dry track and at the Hungaroring he was only allowed out of the pitlane 45 seconds from the end of the prequalifying session making it impossible for him to set a lap time.

The team was warned to run McCarthy or the team would be out of F1. For the Belgian Grand Prix both cars would be allowed into the official qualifying sessions as Brabham had withdrawn, reducing the entry to 30 cars. Neither car qualified and Sassetti was arrested in the paddock for allegedly forging invoices. When the team showed up at Monza for the Italian Grand Prix in September it was refused entry into the paddock, the FIA having banned the team from the series for bringing the sport into disrepute. The Andrea Moda name would later then move to CART, sponsoring Euromotorsport in 1993.
http://en.wikipedia.org/wiki/Andrea_Moda_Formula
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:13:16 #96
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150487240
Nou ben ook toch benieuwd wat dat goeie nieuws van Frijns wordt.... Stoeltje in de gt4 ofzo :')
  Redactie Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 08:36:20 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150487452
Haha, Frijns
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:39:26 #98
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150487485
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik weet niet of zij dit allemaal alleen heeft beslist (Peter Sauber is nog altijd de grootaandeelhouder) en een kat in het nauw maakt rare sprongen, als je op een gegeven ogenblik een heel groot probleem (overleving) op moet lossen met een kleiner probleem (v/d Garde) vind ik het niet zo vreemd als het lijkt.
Als je weet dat je krap komt te zitten dan hadden ze Sutil en Giedo niet moeten vast leggen.
Wellicht hadden ze met het behalen van wk-punten er geen problemen mee gehad gok ik dan.
Maar een beetje voortschrijdend inzicht ontbreekt haar wel want ze hadden kunnen wachten met vastleggen en ze weet ook wel als je 4 man aan neemt voor 2 posities dat dat geld kost... goedkoop is duurkoop in dit geval.
N/A
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:47:34 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150487582
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:39 schreef nils7 het volgende:

[..]

Als je weet dat je krap komt te zitten dan hadden ze Sutil en Giedo niet moeten vast leggen.
Wellicht hadden ze met het behalen van wk-punten er geen problemen mee gehad gok ik dan.
Maar een beetje voortschrijdend inzicht ontbreekt haar wel want ze hadden kunnen wachten met vastleggen en ze weet ook wel als je 4 man aan neemt voor 2 posities dat dat geld kost... goedkoop is duurkoop in dit geval.
Als ik het goed begrijp zou Bianchi komen rijden, ik zeg toch ook niet dat het de schoonheidsprijs verdient maar als je op een gegeven moment voor die keuze staat door wat voor omstandigheden dan ook is die niet onbegrijpelijk.
Een beetje brandblus management :)
pi_150488412
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:13 schreef Fiorano het volgende:
Nou ben ook toch benieuwd wat dat goeie nieuws van Frijns wordt.... Stoeltje in de gt4 ofzo :')
Hij heeft een xbox gekocht met forza
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')