Doei!quote:
die 'grap' was er al voordat theo maassen bekend was hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef remi1986 het volgende:
blijkt wel weer dat niemand hier Theo Maassen kijkt
hehequote:Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef Toto69 het volgende:
US / Userfoto's #336 Mooie meidjes
gezellig
quote:
Nee, waar was je?quote:
Nee hoor, Welkom in ons midden! Neem een drankje, ga gezellig zitten.quote:
zonder jou, altijd tochquote:
Ik heb weekend gevierd en zonet getraind. Ik heb naast fok gelukkig ook nog een levenquote:
Ik wilde nog inb4 doen maar dacht nee, vast niemand gaat hem nu zetten. En toch..... verdomme wisequote:
beetje in contrast he, bovenstaandequote:Op maandag 9 maart 2015 16:18 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb naast fok gelukkig ook nog een leven
Zoals vrijdagavond 4 uur gaan slapen, en om kwart voor 9 een wekker zetten omdat een collectie van Nike gereleased wordt die ik hebben wil
Daarom vond ik het ook wel geinig om zo bij elkaar te vermelden.quote:
Heb je wel Modus eerst in DM om advies gevraagd?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb weekend gevierd en zonet getraind. Ik heb naast fok gelukkig ook nog een leven
Zoals vrijdagavond 4 uur gaan slapen, en om kwart voor 9 een wekker zetten omdat een collectie van Nike gereleased wordt die ik hebben wil
oh okquote:Op maandag 9 maart 2015 16:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook wel geinig om zo bij elkaar te vermelden.
Hell yeahquote:Op maandag 9 maart 2015 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je wel Modus eerst in DM om advies gevraagd?
Wandelende sneakers encyclopediequote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell yeahWat denk je zelf. Die was mijn reddende engel
haha ja, je moet toch kracht hebben als je een melk pak moet tillen.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:24 schreef VeerEli het volgende:
Kan m'n armen amper nog optillenkut triceps. Ben blij als ik een half jaar/jaar verder ben en eindelijk iets fatsoenlijks kan liften. Frusties man zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |