Waar staat dat ik het goed praat?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een uiterst treurig topicdit willen goedpraten
Is toch ook? Je mag niks meer tegenwoordig.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een uiterst treurig topicdit willen goedpraten
Dit.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:12 schreef DroogDok het volgende:
Die reacties waren niet onschuldige, maar wel degelijk racistisch. Dat andere comments erger zijn is natuurlijk geen argument.
in dezelfde post, een paar regels verderquote:
quote:... maar onze getinte medelanders hebben ook diverse dingen geroepen richting de Nederlanders die absoluut niet door de beugel konden
en op youtube staan ergere dingen...quote:Op maandag 9 maart 2015 12:24 schreef DroogDok het volgende:
[..]
in dezelfde post, een paar regels verder
[..]
Waarom zijn deze reacties ''onschuldig'' volgens jou? Zijn wel degelijk racistisch.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:09 schreef JenHermes het volgende:
Klacht: Het OM deelt boetes uit wegens onschuldige reacties op een foto
Probeerde ja.quote:Ik weet niet of het OM wel eens de comments onder diverse youtube video's checkt want die opmerkingen die daar worden gepost, zijn vele male erger dan de opmerking die een onschuldige burger heeft gepost als reactie op een foto in een tijd dat andere bevolkingsgroeperingen in dit land een traditie probeerde af te pakken.
Dit is net zo'n onzin als 'ja, maar ik stak hem neer omdat hij mij uitlokte.' Of eigenlijk nog erger 'Ik stak die man in die rode jas neer omdat die andere man die ook een rode jas aan heeft iets vervelends zei, dus daar kan je je toch wel in verplaatsen?'quote:Op maandag 9 maart 2015 12:14 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waar staat dat ik het goed praat?
Het OM had zich wel eens mogen verplaatsen in de tijd waar dit soort reacties uit voort komen. Als je zoiets zegt zonder enige aanleiding ben je gewoon helemaal van het padje maar dit soort reacties zijn ontstaan omdat er destijds een heftige discussie in dit land losgebarsten was wegens zwarte piet. Ik juich racisme niet toe maar onze getinte medelanders hebben ook diverse dingen geroepen richting de Nederlanders die absoluut niet door de beugel konden
Juridisch gezien is het zeker wel een argument. Er bestaat een verbod op willekeur.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:12 schreef DroogDok het volgende:
Die reacties waren niet onschuldige, maar wel degelijk racistisch. Dat andere comments erger zijn is natuurlijk geen argument.
Want alleen andere bevolkingsgroepen hadden kritiek op ZP?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:09 schreef JenHermes het volgende:
in een tijd dat andere bevolkingsgroeperingen in dit land een traditie probeerde af te pakken.
Dit, wat een idiootquote:Op maandag 9 maart 2015 12:11 schreef MPC60 het volgende:
Zwarte piet gebruiken om je racisme goed te praten.
Welkom in het donkere vrije Westen. Ach, we hebben het onszelf aangedaan. Nouja, onze achterlijke ouders en grootouders dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef wise het volgende:
belachelijk. Je mag niet eens meer een grapje maken over een plaatje.
Ben het met deze post wel eens eigenlijk. Helemaal in de context van de zeurnegers* en hun beschuldigende racismevingertje vanwege zwarte piet.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef wise het volgende:
belachelijk. Je mag niet eens meer een grapje maken over een plaatje.
Ik ben het zowaar met je eens omdat dit een typisch voorbeeld is van spijkers op laag water zoeken en die voortvarendheid laten varen als het echte serieuze zaken zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:09 schreef JenHermes het volgende:
Het OM heeft straffen uitgedeeld wegens de racistische opmerkingen onder een selfie van Leroy Fer die hij in November op zijn Facebook postte met daarop getinte teamgenoten. 3 personen krijgen nu een boete van 360 euro. Betaald men deze niet, dan moeten deze personen voorkomen. Ik weet niet of het OM wel eens de comments onder diverse youtube video's checkt want die opmerkingen die daar worden gepost, zijn vele male erger dan de opmerking die een onschuldige burger heeft gepost als reactie op een foto in een tijd dat andere bevolkingsgroeperingen in dit land een traditie probeerde af te pakken.
Klacht: Het OM deelt boetes uit wegens onschuldige reacties op een foto
Wie zegt dat het racisten zijn? Het doen van een racistische uitlating maakt iemand nog geen racist. Hetzelfde als dat iemand die een kind verkracht geen pedofiel hoeft te zijn. Helaas gaat dat ook vaak mis in nieuwsberichten.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:38 schreef dustbrain het volgende:
Is het vreemd als het me niks uitmaakt dat racisten een boete krijgen? Vind dat eigenlijk wel grappig juist
Ja god zo ernstig als ik een kinderverkrachter per ongeluk uitmaak voor pedofiel terwijl hij dit helemaal niet bedoelt te zijn, gossie toch.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie zegt dat het racisten zijn? Het doen van een racistische uitlating maakt iemand nog geen racist. Hetzelfde als dat iemand die een kind verkracht geen pedofiel hoeft te zijn. Helaas gaat dat ook vaak mis in nieuwsberichten.
waarom geeft niemand het hier toe dat ze grappig zijn?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Ik had echt tranen in mijn ogen van het lachen
Omdat hier allemaal gefrustreerde betas zitten die culturele antropologie studerenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:27 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom geeft niemand het hier toe dat ze grappig zijn?
Die laatstequote:Op maandag 9 maart 2015 19:20 schreef muscleboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och, och, och, wat een racisme. Wat een aanzet tot haat.quote:
dit, bende huilliesquote:Op maandag 9 maart 2015 19:28 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Omdat hier allemaal gefrustreerde betas zitten die culturele antropologie studeren
die studie opzich is al een klacht waard, stukje van geenstijl erover:
1. Sociologie (en antropologie)
Er verscheen onlangs een essay van het formaatje Lord of the Rings-trilogie over fraudeur Diederik Stapel in de New York Times. Sociologen hebben berekend dat de studie sociologie voor 73,2% bestaat uit hoaxstatistieken en subjectieve meningsinfiltratie. Pretstudie der pretstudies en bovendien de studie met de meest schadelijke gevolgen voor de samenleving. Omdat het namelijk common sense vervangt door ideologie met een wetenschappelijk sausje. Waar problematiek alleen maar mee vergroot wordt. Zie: Prachtwijken, Ella. Of: Trekkers, Uitkerings. Of: Problemen, Hangjeugd. En ga zo maar verder. Sociologie leert je een zweverig, idealistisch en dus levensgevaarlijk maatschappijbeeld opdringen aan een samenleving middels verjaarde argumentatie, natte vinger statistieken en fopwetenschap. Afschaffen. Sidenote: dit verhaal geldt ook voor antropologie, want dat is gewoon een studie sociologie voor lelijke meisjes die tijdens een turfstage in Afrika bosjesnegers willen neuken.
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:28 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Omdat hier allemaal gefrustreerde betas zitten die culturele antropologie studeren
die studie opzich is al een klacht waard, stukje van geenstijl erover:
1. Sociologie (en antropologie)
Er verscheen onlangs een essay van het formaatje Lord of the Rings-trilogie over fraudeur Diederik Stapel in de New York Times. Sociologen hebben berekend dat de studie sociologie voor 73,2% bestaat uit hoaxstatistieken en subjectieve meningsinfiltratie. Pretstudie der pretstudies en bovendien de studie met de meest schadelijke gevolgen voor de samenleving. Omdat het namelijk common sense vervangt door ideologie met een wetenschappelijk sausje. Waar problematiek alleen maar mee vergroot wordt. Zie: Prachtwijken, Ella. Of: Trekkers, Uitkerings. Of: Problemen, Hangjeugd. En ga zo maar verder. Sociologie leert je een zweverig, idealistisch en dus levensgevaarlijk maatschappijbeeld opdringen aan een samenleving middels verjaarde argumentatie, natte vinger statistieken en fopwetenschap. Afschaffen. Sidenote: dit verhaal geldt ook voor antropologie, want dat is gewoon een studie sociologie voor lelijke meisjes die tijdens een turfstage in Afrika bosjesnegers willen neuken.
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:12 schreef DroogDok het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |