Dit, wat een idiootquote:Op maandag 9 maart 2015 12:11 schreef MPC60 het volgende:
Zwarte piet gebruiken om je racisme goed te praten.
Welkom in het donkere vrije Westen. Ach, we hebben het onszelf aangedaan. Nouja, onze achterlijke ouders en grootouders dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef wise het volgende:
belachelijk. Je mag niet eens meer een grapje maken over een plaatje.
Ben het met deze post wel eens eigenlijk. Helemaal in de context van de zeurnegers* en hun beschuldigende racismevingertje vanwege zwarte piet.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef wise het volgende:
belachelijk. Je mag niet eens meer een grapje maken over een plaatje.
Ik ben het zowaar met je eens omdat dit een typisch voorbeeld is van spijkers op laag water zoeken en die voortvarendheid laten varen als het echte serieuze zaken zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:09 schreef JenHermes het volgende:
Het OM heeft straffen uitgedeeld wegens de racistische opmerkingen onder een selfie van Leroy Fer die hij in November op zijn Facebook postte met daarop getinte teamgenoten. 3 personen krijgen nu een boete van 360 euro. Betaald men deze niet, dan moeten deze personen voorkomen. Ik weet niet of het OM wel eens de comments onder diverse youtube video's checkt want die opmerkingen die daar worden gepost, zijn vele male erger dan de opmerking die een onschuldige burger heeft gepost als reactie op een foto in een tijd dat andere bevolkingsgroeperingen in dit land een traditie probeerde af te pakken.
Klacht: Het OM deelt boetes uit wegens onschuldige reacties op een foto
Wie zegt dat het racisten zijn? Het doen van een racistische uitlating maakt iemand nog geen racist. Hetzelfde als dat iemand die een kind verkracht geen pedofiel hoeft te zijn. Helaas gaat dat ook vaak mis in nieuwsberichten.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:38 schreef dustbrain het volgende:
Is het vreemd als het me niks uitmaakt dat racisten een boete krijgen? Vind dat eigenlijk wel grappig juist
Ja god zo ernstig als ik een kinderverkrachter per ongeluk uitmaak voor pedofiel terwijl hij dit helemaal niet bedoelt te zijn, gossie toch.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie zegt dat het racisten zijn? Het doen van een racistische uitlating maakt iemand nog geen racist. Hetzelfde als dat iemand die een kind verkracht geen pedofiel hoeft te zijn. Helaas gaat dat ook vaak mis in nieuwsberichten.
waarom geeft niemand het hier toe dat ze grappig zijn?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Ik had echt tranen in mijn ogen van het lachen
Omdat hier allemaal gefrustreerde betas zitten die culturele antropologie studerenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:27 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom geeft niemand het hier toe dat ze grappig zijn?
Die laatstequote:Op maandag 9 maart 2015 19:20 schreef muscleboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och, och, och, wat een racisme. Wat een aanzet tot haat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |