quote:Op maandag 9 maart 2015 10:28 schreef MaGNeT het volgende:
Laat ze maar dreigen, wij sturen dan gewoon Feyenoord.
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:55 schreef Szikha het volgende:
Tja , wie niet horen wil moet maar voelen
Groot gelijk van Griekenland
Logisch. Ze lijken sowieso al op die immigranten. Qua instelling en uiterlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:36 schreef thom_05 het volgende:
Ze hebben gelijk in. Zuid-Europa wordt nu ermee opgezadeld.
Dit dus.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:26 schreef Saekerhett het volgende:
Griekenland verneukt het zelf met die schulden en dreigt nu de rest van Europa met IS-terroristen op te zadelen als Europa niet helpt met het oplossen van die schulden?
Jaja. De grotemensenwereld.
Totdat ze het zat zijn in Brussel en Athene platgebombardeerd wordt.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Volgens mij hebben de Grieken alle troeven, en de EU moet maar instemmen met alles.
Keer op keer bewezen de afgelopen jaren.
Inderdaad. Als ik iemand met de dood bedreig moet die persoon ook niet zeuren als ik hem vermoord. Ik heb hem immers van tevoren al bedreigd.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:55 schreef Szikha het volgende:
Tja , wie niet horen wil moet maar voelen
Groot gelijk van Griekenland
Het jammere is dat nederland volzit met dit soort types die dat oprecht menen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik iemand met de dood bedreig moet die persoon ook niet zeuren als ik hem vermoord. Ik heb hem immers van tevoren al bedreigd.
Heb je enig idee wat de uitstoot is van een atoombom ? Die houden zich niet aan landsgrensen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:13 schreef Q. het volgende:
Bom er op, klaar. Halen we de olijven wel ergens anders vandaan, een grotere inbreng op de wereldeconomie hebben die lui toch niet.
Kwestie van timen als de wind goed staatquote:Op maandag 9 maart 2015 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat de uitstoot is van een atoombom ? Die houden zich niet aan landsgrensen.
Meteen dat andere zooitje meepikkenquote:Op maandag 9 maart 2015 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kwestie van timen als de wind goed staat.
Wat ik toch vreemd vind, als vluchteling uit Syrië of Libië maak je je toch allereerst zorgen om je eigen veiligheid, het behoud van je gezondheid en lijf.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:06 schreef Woestijnvos het volgende:
Griekenland is zo arm de migranten willen er niet eens blijven.
Meeste olijven komen toch uit Spanje.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:13 schreef Q. het volgende:
Bom er op, klaar. Halen we de olijven wel ergens anders vandaan, een grotere inbreng op de wereldeconomie hebben die lui toch niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |