abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2015 @ 09:49:40 #1
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150451768

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een Fok!-team deelnemen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Zwolle op 19 april. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM naar pijll, en geef aan welke afstand (5km/7km/10km) je zou willen lopen.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: Verlopen challenges
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 1% gewijzigd door MaleDuck op 10-03-2015 12:42:01 ]
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_150451922
Leuk verslag guard! puike tijd ook :9~

SPOILER
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:00:34 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150451939
Ze hebben mn rotkop gewoon echt in de krant gezet :P
F means you're fucked
pi_150451964
Ik ga dit weekend weer eens gewoon lopen, dus geen wedstrijd. Ik wil eigenlijk een rondje van rond de 25 kilometer gaan doen en er is niet echt een leuke wedstrijd over die afstand. Het lijkt mij wel weer eens leuk om alleen te lopen in relatieve rust. Dat is in december voor het laatst geweest.
pi_150452355
Beetje stijf hier en daar maar voel me verder goed, nu al zin in de volgende wedstrijd :)
pi_150452399
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:00 schreef YUR het volgende:
Ze hebben mn rotkop gewoon echt in de krant gezet :P
Scan!

BTW, TV West heeft hun videoverslag online gezet: http://www.omroepwest.nl/(...)c-loop-2015-den-haag

Ik vond het erg leuk om te kijken. Het is veel meer dan een mosselfilmpje in ieder geval.

Hoogtepunt van deze video van een halfuur: Katja zwabbert _O_
pi_150452430
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:22 schreef thelaudprince het volgende:
Beetje stijf hier en daar maar voel me verder goed, nu al zin in de volgende wedstrijd :)
Ik ben echt tiptop in orde. Vorig jaar kwam ik op maandag nog nauwelijks de trap op en af, nu geen enkel probleem.
En inderdaad zin in de volgende wedstrijd, zaterdag alweer, lekker 25 km trailen O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150452614
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:17 schreef Guard het volgende:
Effe verslagje dan maar

SPOILER
TL;DR: mooi weer, lekker gelopen.
Goed verslag Guard! Puike PRverbetering ook ook trouwens
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:58 schreef CaLeX het volgende:
Leuk verslag guard! puike tijd ook :9~

SPOILER
Stiekem? Daar mag je gewoon ongegeneerd trots op zijn! Het lijkt op een negatieve split en anders wel goed vlak gelopen ^O^

Er is gisteren erg goed gelopen door iedereen, veel PR's en anderszins goed gelopen loopjes . Inclusief YUR met z'n funrun.

Het was een mooie dag om te lopen 8-)
  maandag 9 maart 2015 @ 10:41:35 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150452818
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Scan!

BTW, TV West heeft hun videoverslag online gezet: http://www.omroepwest.nl/(...)c-loop-2015-den-haag

Ik vond het erg leuk om te kijken. Het is veel meer dan een mosselfilmpje in ieder geval.

Hoogtepunt van deze video van een halfuur: Katja zwabbert _O_
SPOILER
F means you're fucked
pi_150452887
^O^ Leuk YUR.
pi_150452900
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:41 schreef YUR het volgende:

[..]

SPOILER
Zag hem al op FB, leuk!
pi_150452964
Ik zie nu pas wat een hoop mensen er achter ons stonden :D . Daar krijg je vooraan echt niets van mee. Ik hoorde van een vriendin die ergens achteraan stond dat ze bij het ingaan van de eerste bocht vanwege de drukte gewoon moesten lopen. Dat is dan toch wel moeilijk te bevatten. Ik heb eigenlijk nergens echt in de drukte gelopen. Het was best wel goed te doen.

SPOILER
pi_150453000
Daarom is het ook beter om in startvak A of B te starten, ik had ook niet echt last van de drukte eigenlijk
  maandag 9 maart 2015 @ 10:50:52 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150453043
Ik liep er midden in, maar last heb ik niet gehad. Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat :)
F means you're fucked
pi_150453096
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:50 schreef YUR het volgende:
Ik liep er midden in, maar last heb ik niet gehad. Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat :)
Jij ging dan ook voor de fun ;)
pi_150453117
Ik startte in startvak C (opgegeven tijd onder de 1:50) maar was van plan om boven de 2 uur te lopen. Helemaal achteraan gestart, en tot ongeveer 8 km in alle rust kunnen lopen.

Daarna ben ik ingehaald door bijna iedereen van de tweede startgolf, denk ik.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:54:34 #18
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_150453159
Dat ze jou in de krant zetten YUR. Dat verkoopt toch niet..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_150453178
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef Devv het volgende:
Ik zie nu pas wat een hoop mensen er achter ons stonden :D . Daar krijg je vooraan echt niets van mee. Ik hoorde van een vriendin die ergens achteraan stond dat ze bij het ingaan van de eerste bocht vanwege de drukte gewoon moesten lopen. Dat is dan toch wel moeilijk te bevatten. Ik heb eigenlijk nergens echt in de drukte gelopen. Het was best wel goed te doen.

SPOILER
Volgens mij spot ik mezelf ook op deze pic wat verder naar achter, links in het vak (voor de kijkers rechts), maar dat is niet met zekerheid te zeggen, alleen een half hoofdje, niet te zien wel kleur shirt eronder zit, en ik was niet de enige met een zonnebril...
  maandag 9 maart 2015 @ 10:56:58 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150453238
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat ze jou in de krant zetten YUR. Dat verkoopt toch niet..
Ik begrijp er ook nix van. Het zal wel een of ander wetenschappelijk onderzoek zijn ofzo
F means you're fucked
  maandag 9 maart 2015 @ 11:03:21 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150453396
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:50 schreef YUR het volgende:
Nou je moest wel veel moeite doen om bij mij te komen hoor :P
  maandag 9 maart 2015 @ 11:04:13 #22
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150453419
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:03 schreef GotC het volgende:

[..]

Nou je moest wel veel moeite doen om bij mij te komen hoor :P
Ik liet de anderen rustig voor gaan :)
F means you're fucked
pi_150453582
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik liet de anderen rustig voor gaan :)
Was het zo druk met selfies maken met GotC dan? :o
  maandag 9 maart 2015 @ 11:13:36 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150453668
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:09 schreef Guard het volgende:

[..]

Was het zo druk met selfies maken met GotC dan? :o
Hele rijen!
F means you're fucked
pi_150453715
Niemand wil met mij op de foto dus ik ren maar door ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')