lijkt mij zinniger om teeven te wieberen...quote:Op maandag 9 maart 2015 17:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Opstelten moet nu maar eens weg. Bonnetje is nu opeens wel gevonden.
Opstelten beweerde stellig dat er een bedrag van 2 miljoen was overgemaakt en dat we hem moesten vertrouwen.quote:
Het is tekenend voor zijn gebrek aan dossierkennis dat hem wel vaker wordt verweten.quote:
Potverdrie, 4,7 miljoen gulden en dat meer dan 20 jaar geleden. Who cares.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Opstelten beweerde stellig dat er een bedrag van 2 miljoen was overgemaakt en dat we hem moesten vertrouwen.
Niets is wat het lijkt, gewoon een Haagse WIDMDuidelijk dat je elk antwoord van Opstelten met een vrachtlading zout moet nemen voortaan
Maarja, dinsdag zullen we wel zien hoe hij zich hier uit weet te lullen, Rutte wil hem en Fredje niet kwijt.
Vinden ze vast ook geen probleem bij een cliënt waar je werkt.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Potverdrie, 4,7 miljoen gulden en dat meer dan 20 jaar geleden. Who cares.
He?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vinden ze vast ook geen probleem bij een cliënt waar je werkt.
Uitermate interessant dat het je totaal niet kan uitmaken of ministers notabene nog wel geloofwaardig overkomen. Die transactie, who cares, maar ga niet lopen zwammen over bedrag x terwijl het bedrag y blijkt te wezen. En ga dan al helemaal niet een flater slaan met: bonnetje kwijtquote:Op maandag 9 maart 2015 17:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liever niet. Laat maar lekker zitten dit kabinet.quote:
Welke fout? De kamer verkeerd informeren?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat je als fiscalist ook niet wegkomt met zo'n fout.
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als hij de kamer opzettelijk verkeerd heeft geïnformeerd omdat de waarheid even niet zo goed uitkwam - waar het op begint te lijken - is je reactie werkelijk 'who cares'? Of snap je niet dat het niet om het geld gaat? Als je dit allemaal meent heb je een zeldzaam slecht werkende politieke antenne.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke fout? De kamer verkeerd informeren?
Ja, ik vind het er in eerste instantie ook erg lekker uitzien. Jammer dat ik tegen die tijd nauwelijks nog een laptop nodig heb en dus niet zoveel ga investeren in een nieuwe.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:23 schreef Blistering het volgende:
Potverdomme die nieuwe MacBook mensen, daar word ik toch wel nat van hoor.
[ afbeelding ]
Het equivalent daarvan in jouw werk, maar dat begrijp je zelf ook wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke fout? De kamer verkeerd informeren?
Mooi ding. Hoe gaat het heten?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:23 schreef Blistering het volgende:
Potverdomme die nieuwe MacBook mensen, daar word ik toch wel nat van hoor.
[ afbeelding ]
Nee, ik snap geen fluit van je vergelijking.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het equivalent daarvan in jouw werk, maar dat begrijp je zelf ook wel.
''MacBook'' gewoon.quote:
Ik denk dat hij geen idee heeft of uit bescherming niet alle informatie heeft gekregen. Nu wel. En waar gaat het over? Een twintig jaar oude deal. En dat allemaal rond verkiezingen. Wat een toeval.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:22 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Als hij de kamer opzettelijk verkeerd heeft geïnformeerd omdat de waarheid even niet zo goed uitkwam - waar het op begint te lijken - is je reactie werkelijk 'who cares'? Of snap je niet dat het niet om het geld gaat? Als je dit allemaal meent heb je een zeldzaam slecht werkende politieke antenne.
Hebben ze een Apple-winkel in Stadskanaal?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil hem hebben.
Gelukkig weet Paxcon wanneer ik jarig ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |