quote:Op maandag 9 maart 2015 13:13 schreef Etsu het volgende:
Ik kreeg die tafel van mijn ouders, maar ze hebben de tafel bij mijn ouders thuis bezorgd ipv hier in Groningen.
Voor niks gewacht.
Het scheelt ook niet weinig kilometers.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:13 schreef Etsu het volgende:
Ik kreeg die tafel van mijn ouders, maar ze hebben de tafel bij mijn ouders thuis bezorgd ipv hier in Groningen.
Voor niks gewacht.
En die rechters doen maar wat? Zal ongetwijfeld verwezen worden naar eerdere jurisprudentie. Met alleen het vonnis of de laatste 3 r.o.'s kom je er niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
jurisprudentie zat, maar voor ieder punt dat genoemd is in de jurisprudentie om te kunnen spreken van meer dan normaal kan ik je ook 5 uitspraken geven waar een rechter het exacte tegenovergestelde zegt. Daar worstel ik nu mee.
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:13 schreef Etsu het volgende:
Voor niks gewacht.
Goed dat ik ook niet gewacht heb; de afspraak staat bij hun op de 17equote:Op maandag 9 maart 2015 13:13 schreef Etsu het volgende:
Voor niks gewacht.
Zit ons niet echt mee he.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed dat ik ook niet gewacht heb; de afspraak staat bij hun op de 17e
voor vastgoedverhuur staat alles op een arrest uit 1994 waarin is staat dat de werkzaamheden naar aard en omvang normaal vermogensbeheer te boven moeten gaan. Wat normaal is is onbekend, wat de arbeid omvat ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
En die rechters doen maar wat? Zal ongetwijfeld verwezen worden naar eerdere jurisprudentie. Met alleen het vonnis of de laatste 3 r.o.'s kom je er niet.
NTFRA 2015/3 'Vastgoedexploitatie in de inkomstenbelasting', A. Rozendal.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
voor vastgoedverhuur staat alles op een arrest uit 1994 waarin is staat dat de werkzaamheden naar aard en omvang normaal vermogensbeheer te boven moeten gaan. Wat normaal is is onbekend, wat de arbeid omvat ook.
En dat eindigt met rechtspraak in de trant van belanghebbende doet x,y en z en dat gaat normaal vermogensbeheer te boven. En een jaar later is er dan een identieke zaak waar belanghebbende ook x,y en z doet en dan is het normaal vermogensbeheer.
Zal je altijd zienquote:Op maandag 9 maart 2015 13:13 schreef Etsu het volgende:
Voor niks gewacht.
Je bent voor 3 uur 's middags opgestaan?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:10 schreef Ties02 het volgende:
Zo ik heb een van de grootste beslissingen ooit in mijn leven gemaakt, als je geïnteresseerd bent DM maar
quote:Op maandag 9 maart 2015 14:14 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Je bent voor 3 uur 's middags opgestaan?
Je gaat een move van RuG > RU doen om Bartje te plezieren en Acta achterna?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:10 schreef Ties02 het volgende:
Zo ik heb een van de grootste beslissingen ooit in mijn leven gemaakt, als je geïnteresseerd bent DM maar
Ik ga niet naar UvA.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je gaat een move van RuG > RU doen om Bartje te plezieren en Acta achterna?
Je bent Ets te snel af in een move van RuG naar UvA zodat je dichtbij de Zuid-As zit?
Als jij dat graag wil.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vertel jij het verder in het topic?
quote:Op maandag 9 maart 2015 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb een aantal mensen een DM gestuurd. Als je wilt weten wie, DM je maar.
Das DM'en om het DM'enquote:Op maandag 9 maart 2015 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb een aantal mensen een DM gestuurd. Als je wilt weten wie, DM je maar.
FAR.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:19 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ga nu studeren. Als je wilt weten voor welk vak, DM je maar.
Ik weet niet Pax. Het is eeuwig kerst, lijkt het.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:24 schreef Paxcon het volgende:
Hey Spot, kan mijn nieuwe glitter UI jouw goedkeuring wegdragen?
Hmmmquote:Op maandag 9 maart 2015 14:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet niet Pax. Het is eeuwig kerst, lijkt het.
Ik las croissant.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:45 schreef Etsu het volgende:
Hoi ik nsta nu op een crosstrainer te fokken
Arme Etsu.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:10 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Die Ties. Elke twee weken heen en weer naar De Kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |