Klopt. Hij heeft nooit enige verwijzing naar het alawisme vertoont. Altijd gezegd "ik ben Moslim en geloof en volg de profeet Mohammed". En publiekelijk met soennieten gebeden. Feitelijk gezien kan hij dus nooit non-Moslim worden verklaard.quote:
Ah van al-Aqsa ja die heb ik wel paar keer voorbij zien komen.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:45 schreef Montana_ir het volgende:
![]()
Ken je Sheikh Salah Aldin Abu Arafa ?
quote:''Volgens de vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties (UNHCR) voldoen de meeste Syriërs die zijn gevlucht aan de voorwaarden voor vluchtelingenschap volgens het VluchtelingenVerdrag. In Nederland krijgen alle Syrische asielzoekers die geen actieve aanhangers zijn van het regime in principe bescherming.''
In KRG en Zuid-Irak is het veilig.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:52 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Is Zuid-Irak eigenlijk gevaarlijk? Nee, toch? vluchtelingenwerk.nl classificeert alleen de KRG als veilig..
De nieuwspagina's moeten weleens wat geld storten aan de Islam eigenlijk ja. Zonder de Islam zouden heel wat in financiele problemen komen. Die elsevier die ik paar keer tegenkwam schrijft ook alleen maar over de Islam. Een kennis van me zei dat ie het na de vijfde keer wel gezien had en abbo heeft opgezetquote:Op maandag 9 maart 2015 02:41 schreef ChanceThePepper het volgende:
Islam is trouwens wel heel relevant de afgelopen tijd. Ik zie bijna nooit meer nieuws over andere godsdiensten.
Het is meer dat islamisten mediageil zijn dan andersom.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:56 schreef Aloulu het volgende:
[..]
De nieuwspagina's moeten weleens wat geld storten aan de Islam eigenlijk ja. Zonder de Islam zouden heel wat in financiele problemen komen. Die elsevier die ik paar keer tegenkwam schrijft ook alleen maar over de Islam. Een kennis van me zei dat ie het na de vijfde keer wel gezien had en abbo heeft opgezet
Ook bij de NRC. Lekker sensatie wekken en daarna 2 euro vragen voor 1 artikel.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:56 schreef Aloulu het volgende:
[..]
De nieuwspagina's moeten weleens wat geld storten aan de Islam eigenlijk ja. Zonder de Islam zouden heel wat in financiele problemen komen. Die elsevier die ik paar keer tegenkwam schrijft ook alleen maar over de Islam. Een kennis van me zei dat ie het na de vijfde keer wel gezien had en abbo heeft opgezet
Jouw haat voor Koerden is echt oneindig.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Ook bij de NRC. Lekker sensatie wekken en daarna 2 euro vragen voor 1 artikel.
http://www.nrc.nl/handels(...)itten-huilen-1475524
Ik denk dat het een gezonde marktwerking is van beide kanten. ISIS en die hele sympathisantenkliek bijv komt heel graag in het nieuws en dat doet hun zaak goed en de bladeren/kanalen/magazines hebben weer pakkend actueel nieuws om de lezer/kijker erbij te houden.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:59 schreef PizzaMizza het volgende:
Het is meer dat islamisten mediageil zijn dan andersom.
Basra en co had ik het over. Bagdad blijft onveilig helaasquote:Op maandag 9 maart 2015 03:04 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Het Zuiden blijft gevaarlijker. Kidnappings, ISIS-terreuraanslagen en dergelijke.
Wanneer was de laatste aanslag ?quote:Op maandag 9 maart 2015 03:04 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Het Zuiden blijft gevaarlijker. Kidnappings, ISIS-terreuraanslagen en dergelijke.
Bagdad is groot en je hebt daar slapende cellen,maar laatste maanden zijn er veel minder aanslagen in Bagdad vergeleken met vorig jaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:04 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Basra en co had ik het over. Bagdad blijft onveilig helaas
Ik vraag mij trouwens af waarom er zoveel bomaanslagen zijn in Bagdad, 't is echt ongelofelijk..
Ik heb het over Basra en dergelijke:quote:Op maandag 9 maart 2015 03:04 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Basra en co had ik het over. Bagdad blijft onveilig helaas
Ik vraag mij trouwens af waarom er zoveel bomaanslagen zijn in Bagdad, 't is echt ongelofelijk..
Afgelopen tijd is het wat rustiger. Maar dat neemt niet weg dat er daarvoor aan de lopende band aanslagen gebeurden.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 03:14 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Ik heb het over Basra en dergelijke:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA4L06Q20140522
[..]
Afgelopen tijd is het wat rustiger. Maar dat neemt niet weg dat er daarvoor aan de lopende band aanslagen gebeurden.
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 09-03-2015 om 08:39:46#Iraq #Peshmerga take control of Al-Sakhra and Ismaiil cities south of #Kirkuk after fierce battle with #IS.{FT Arch} http://t.co/ZQRdkjQRq8 reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 09-03-2015 om 08:41:06#Peshmerga launched an attack today against #IS in Kabiba, Meryam Beyk, Mullah Abdallah and Tell al-Ward south of #Kirkuk #Iraq reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 09-03-2015 om 08:45:10#USA - led coalition carried 17 air attacks against 40 #IS targets supporting #Peshmerga advance south #Kirkuk #Iraq http://t.co/McPPjHSXnA reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op maandag 09-03-2015 om 08:19:49Breaking: Huge #Peshmerga push into Southern Kirkuk happening right now. reageer retweet
http://www.independent.co(...)trikes-10093497.htmlquote:Less attention is given as to WHY the military forces of the Kurdistan Regional Government (KRG), supposedly far tougher and better commanded, [retreated] from the Isis attack in August even faster than the Iraqi army in June. Yazidi villagers from Sinjar and Christians from the Nineveh Plain complain bitterly that they were abandoned by Peshmerga units whom only hours earlier had sworn to defend them to the last drop of their blood.It was one of the most shameful defeats in history.
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:10:56#BreakingNews:#Baghdad claim that Core leadership #IS Abu Qatada al-Liby (#Libya) was killed in an ambush in Baquba #Iraq. reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:17:5310 #IS klilled and 2 #Peshmerga in a combat at al-Sakhra city when #Kurds surprised #IS south of #Kirkuk & r advancing quickly. #Iraq. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |