quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, true.
Ik had sowieso ook anders gereageerd eropMaar ik ben wat laconieker wat dat betreft.
Niet eens met je spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Begint ergens op te lijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had m`n record verbroken op Jetpunk van de landen-quiz142 nu
Waarom niet?quote:
Nerdjesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begint ergens op te lijken.
Heb al tijden geen punten meer gehaald. Zonde.
Loka heeft me bijna ingehaald.
Ik zie zoenen ook als vreemdgaan. Seks is wel erger maar ik vind dat je bij zoenen ook wel erg de grens over bent gegaan.quote:
Is wel even wennen iemand te daten die slimmer is dan ik.quote:
Ja, tuurlijk is zoenen vreemdgaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie zoenen ook als vreemdgaan. Seks is wel erger maar ik vind dat je bij zoenen ook wel erg de grens over bent gegaan.
Weet niet of ik dat zomaar kan vergeven eigenlijk.. Denk het niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk is zoenen vreemdgaanDat zeg ik ook niet. Maar zoenen is wel te vergeven
Jaja, daten..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel even wennen iemand te daten die slimmer is dan ik.
Wil ze zelf ook graag langskomen? Of alleen maar omdat jij het zo graag wilquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op deze manier zeer zeker niet nee. Ik kan alleen maar afwachten hoe dat donderdag gaat.
En als er omstandigheden zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat zomaar kan vergeven eigenlijk.. Denk het niet eigenlijk?
Vriendquote:
Ik weet niet, we hebben het niet over semantiek.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, daten..jullie hebben toch allang een relatie?
Ik vind (is dus mijn mening) dat er geen excuus is om zoiets te doenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als er omstandigheden zijn?
Dronken bijv?
Nee ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind (is dus mijn mening) dat er geen excuus is om zoiets te doen
Ik heb erop aangedrongen, en ik ging er niet vanuit dat het nog ging gebeuren, maar ze zei net ineens dat ze donderdag de hele dag vrij heeft genomen van stage om te kunnen komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wil ze zelf ook graag langskomen? Of alleen maar omdat jij het zo graag wil
Zelfs dronken weetje echt nog wel dat je een relatie hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoorMaar sommige mensen zien daar een verschil in
Klopt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zelfs dronken weetje echt nog wel dat je een relatie hebt.
Oh wowquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb erop aangedrongen, en ik ging er niet vanuit dat het nog ging gebeuren, maar ze zei net ineens dat ze donderdag de hele dag vrij heeft genomen van stage om te kunnen komen.
Wanneer zou jij zeggen dat er sprake is van een relatie?quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, true.
Ik had sowieso ook anders gereageerd eropMaar ik ben wat laconieker wat dat betreft.
dus je vriendin mag zomaar zoenen met iemand anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nou dat wil ik ook weer niet, wil het wel weten. Liever niet dat er dingen achter mijn rug om gebeuren waarvan ik nooit te weten kom dat het is gebeurd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:56 schreef Fok-it het volgende:
Als mijn vriendin dronken een keer met iemand anders zoent zou ik ook liever willen dat ze het gewoon voor zich houdt. Geen gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |