Is voor iedereen anders. De een heeft na 1/2 dates al een relatie, maar dat vind ik zelf ook altijd nogal snelquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer zou jij zeggen dat er sprake is van een relatie?
Ik heb wel een Alba UI voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik al weken niet meer, zoniet maanden.
Omdat ik er geen zin in heb.
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je vriendin mag zomaar zoenen met iemand anders?
Ik heb nog diverse Nickgod UI'squote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een Alba UI voor je
wat dan?quote:
en hij alleen aan mijquote:
Als zij zoent met iemand anders en ze komt er zelf mee. Dan geef ik haar een tweede kans.quote:
Gewoon, ineens hup een tweede kans?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij zoent met iemand anders en ze komt er zelf mee. Dan geef ik haar een tweede kans.
als de een de ander vraagtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer zou jij zeggen dat er sprake is van een relatie?
Ja. Als wij een goeie relatie hebben.Waarom niet?squote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon, ineens hup een tweede kans?
gelukkig maar Johannes. Heb je nog contact met lr?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uit groot respect voor jou was ik dat toevallig niet van plan
Stuk vertrouwen wat weg is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Als wij een goeie relatie hebben.Waarom niet?s
ja een tweede kans, maar dan is al het vertrouwen wel gelijk weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij zoent met iemand anders en ze komt er zelf mee. Dan geef ik haar een tweede kans.
Dat is terug te winnen.quote:
ik ook, heel veel. Echt heel veel.quote:
Duurt wel heel lang. Zou telkens para worden als hij dan uitgaat ofzoquote:
Impliceer je nu dat we seks hebben gehad?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is voor iedereen anders. De een heeft na 1/2 dates al een relatie, maar dat vind ik zelf ook altijd nogal snel![]()
Maar als je al intiem bent geweest en paar weken/maanden date, en het voelt goed. Ja dan kan je het best een relatie noemen denk ikx
Dat is misschien wel een goed idee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een Alba UI voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |