edit effe ik lijk net pedoquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef Stompzinnig het volgende:
Van mij hoef je ook niet weg hoor! Ik vind alleen je Jimmy Fallon filmpjes stom!
Geloof niets van wat je op internet leest.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:45 schreef tailfox het volgende:
98 procent van alle internet statistieken zijn verzonnen.
Je krijgt geen eens zakgeldquote:Op zondag 8 maart 2015 23:46 schreef Scuidward het volgende:
Als ik al die mensen die mij weg willen hebben een euro zou geven hield ik geen zakgeld meer over.
als iedereen die mij weg wilt hebben een cent gaf ben ik sws al mijn geld kwijt.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:46 schreef Scuidward het volgende:
Als ik al die mensen die mij weg willen hebben een euro zou geven hield ik geen zakgeld meer over.
Die klopt niet heulemaal eh.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
als iedereen die mij weg wilt hebben een cent gaf ben ik sws al mijn geld kwijt.
Krijg niet genoeg aandacht thuis jeweet.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Moira. het volgende:
Aardige tjap enzo, maar je hebt echt chronisch aandachttekort ofzo.
't Is soms wel strontvervelend hier op FOK!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Krijg niet genoeg aandacht thuis jeweet.
Tsjaquote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
't Is soms wel strontvervelend hier op FOK!
Nee, het zijn dingetjes die jij aan je attitude en postgedrag kunt veranderen. Maar verder is 't ook wel entertaining.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef Fylax het volgende:
wil gewoon gezellig doen maar sommige mensen vatten het anders op tsja
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, het zijn dingetjes die jij aan je attitude en postgedrag kunt veranderen. Maar verder is 't ook wel entertaining.
Netjes op ingespeeld, zeker op dit tijdstip. Huldequote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het zij zo. That's life. Problem. Ariana.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Moira. het volgende:
Aardige tjap enzo, maar je hebt echt chronisch aandachttekort ofzo.
Haha. Uit jouw mond zie ik dat als (extra) compliment.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:06 schreef imikethat het volgende:
[..]
Netjes op ingespeeld, zeker op dit tijdstip. Hulde
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:07 schreef Chillerd het volgende:
Ondanks dat je af en toe stront vervelend bent, sta ik achter je. Zie het als een soort van vader- zoonrelatie.
Fylax
Voor een 12jarige ben je helemaal niet zo'n ettertje hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:23 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Voor een 12jarige ben je helemaal niet zo'n ettertje hoor
15 ;*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:25 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
15 jaar oud. En dan al weblogger jij hebt nog een gouden toekomst hier op FOK!
Tjonge zeg.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet.
Deze aandachtshoererij past prima in je dagboek.
dankje mentorquote:Op maandag 9 maart 2015 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
Fylax stop hiermee, hiermee ga je echt alleen meer vijanden krijgen
tip van je mentor ISAAC
Doe jij dat lekker als eerste. Dan volg ik vanzelfquote:Op maandag 9 maart 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
?
Zijn mentor Isaac vind ook dat jij moet stoppen
FU-SI-ON-HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 9 maart 2015 00:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet fuseren.
#TeamFaalGod.
Omdat ik al geweldig ben een fusie maakt me altijd slechterquote:Op maandag 9 maart 2015 00:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet fuseren.
#TeamFaalGod.
Je bent al eerder gefuseerd?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Omdat ik al geweldig ben een fusie maakt me altijd slechter
Je ouders laten het na naar je om te kijken ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Krijg niet genoeg aandacht thuis jeweet.
Het is beter om eventuele problemen die je hebt zelf op te lossen.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
jij mag best stoppen en je account fuseren in mijne
Door je idool Ariana Grande:quote:
bron: http://www.brainyquote.com/quotes/authors/a/ariana_grande.htmlquote:I don't feel much pressure to fit in. I never have. I've always just wanted to do my thing. I have really good friends and good family, and if I don't fit in somewhere else, I fit in at home.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |