edit effe ik lijk net pedoquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef Stompzinnig het volgende:
Van mij hoef je ook niet weg hoor! Ik vind alleen je Jimmy Fallon filmpjes stom!
Geloof niets van wat je op internet leest.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:45 schreef tailfox het volgende:
98 procent van alle internet statistieken zijn verzonnen.
Je krijgt geen eens zakgeldquote:Op zondag 8 maart 2015 23:46 schreef Scuidward het volgende:
Als ik al die mensen die mij weg willen hebben een euro zou geven hield ik geen zakgeld meer over.
als iedereen die mij weg wilt hebben een cent gaf ben ik sws al mijn geld kwijt.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:46 schreef Scuidward het volgende:
Als ik al die mensen die mij weg willen hebben een euro zou geven hield ik geen zakgeld meer over.
Die klopt niet heulemaal eh.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
als iedereen die mij weg wilt hebben een cent gaf ben ik sws al mijn geld kwijt.
Krijg niet genoeg aandacht thuis jeweet.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Moira. het volgende:
Aardige tjap enzo, maar je hebt echt chronisch aandachttekort ofzo.
't Is soms wel strontvervelend hier op FOK!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Krijg niet genoeg aandacht thuis jeweet.
Tsjaquote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
't Is soms wel strontvervelend hier op FOK!
Nee, het zijn dingetjes die jij aan je attitude en postgedrag kunt veranderen. Maar verder is 't ook wel entertaining.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef Fylax het volgende:
wil gewoon gezellig doen maar sommige mensen vatten het anders op tsja
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, het zijn dingetjes die jij aan je attitude en postgedrag kunt veranderen. Maar verder is 't ook wel entertaining.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |