In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Nee. Wel 2 doelpunten, dus meteen 1 miljoen bij z'n waardequote:
KNFBquote:Op zondag 8 maart 2015 23:01 schreef Shreyas het volgende:
Competitievervalsing die zoals verwacht werkt in het voordeel van Feyenoord
De KNVB doet er alles aan om Feyenoord in de top 3 te houden, dat is duidelijkquote:Op zondag 8 maart 2015 23:01 schreef Sked het volgende:
Het is wel zeer oneerlijk dat het in het ene stadion wel bestaat en in het andere niet
zo is het moeilijker om Feyenoord te bevoordelen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De KNVB doet er alles aan om Feyenoord in de top 3 te houden, dat is duidelijk
Sjoerd noemde net Amsterdamquote:Op zondag 8 maart 2015 23:01 schreef tong80 het volgende:
Studio Ajax......zonder het over Ajax te hebben.
Met dat argument wordt iedere vernieuwing tot nu toe tegengehouden.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:01 schreef Sked het volgende:
Het is wel zeer oneerlijk dat het in het ene stadion wel bestaat en in het andere niet
Nee hoor. Gewoon overal toepassen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met dat argument wordt iedere vernieuwing tot nu toe tegengehouden.
Bezwaar afgewezen.
Eens.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het wel tijd om het over PSV te hebben.
Correct.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
Heel veelquote:Op zondag 8 maart 2015 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft Jan Smit nog iets toe te voegen vanavond?
Kan even niet kijken
De held.quote:
Waarom? Spelen dodelijk saai voetbal.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
Nee, helemaal niks.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft Jan Smit nog iets toe te voegen vanavond?
Kan even niet kijken
Nice.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks.
Het ging wel even over Wang net.
Op het moment dat de stroomsterkte (I) één ampere is, geldt P = Vquote:Op zondag 8 maart 2015 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
Goede TTquote:
Zoals wie?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:07 schreef GGMM het volgende:
Willy v/d Kuylen.
Wanneer gaan ze eens grote voetballers behandelen?
Daar is deze rubriek niet voor. Die kent iedereen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bergkamp, Van Basten, Cruijff,...
Nederland heeft er genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |