Dit neem ik ook even mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Fylax heeft de vaandel overgenomen van AdvancedPower, wat een held.
Lol! Ik moest laatst aan hem denken maar kon niet op zijn naam komen en het bleef een beetje in mijn hoofd hangen dus dank! Hij was met al die filmpjes toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Fylax heeft de vaandel overgenomen van AdvancedPower, wat een held.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En met veel minder mensen.
Mensen zijn bereid een tandje bij te zetten voor Liesje.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Ik moest laatst aan hem denken maar kon niet op zijn naam komen en het bleef een beetje in mijn hoofd hangen dus dank! Hij was met al die filmpjes toch?
En zijn obsessie voor schaatsgodin Hege Bokko.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Ik moest laatst aan hem denken maar kon niet op zijn naam komen en het bleef een beetje in mijn hoofd hangen dus dank! Hij was met al die filmpjes toch?
quote:
Ooohja!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En zijn obsessie voor schaatsgodin Hege Bokko.
Ik ben er wel blij mee, aangezien het van voor mijn tijd is.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:30 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]![]()
Ik vind het alleen wel erg sneu dat er blijkbaar mensen zijn die die filmpjes opnieuw uploaden 'voor het nageslacht'...
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kostte mij slechts 7 dagen. Was het waard, meer dan.
Hahaha, ik vind het mooi om te zien, maar als je een speciaal account maakt om die filmpjes opnieuw te uploaden dan stop je er naar mijn mening net iets te veel moeite in, puur om mensen belachelijk te maken.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee, aangezien het van voor mijn tijd is.
VBL heeft recht op dat record.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kiest je tegenstander zelf uit. Wiens record denk je dat je probeerde te verbeteren?
Wat is die reeks eigk?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die deed altijd mee met de zondagavond SBS6 reeks
Alberto Stegemanquote:Op zondag 8 maart 2015 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is die reeks eigk?
Staan er nogal veel van bij de snelste KLB-topics.
Hoogtijdagen van Alberto Stegeman met Red mijn vakantie en Undercover in Nederland.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is die reeks eigk?
Staan er nogal veel van bij de snelste KLB-topics.
Porsche1 is er soms nog wel eens volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |