Dat was alleen maar omdat ik niet durfde te vertellen hoeveel ik van je houd!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
haha zegt degene die mij doodsbedreigingen stuurt in dm
Daten?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, en verder ook niet vies. Mazzelaar, ik.
Jullie zijn allebei kansloos.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat was alleen maar omdat ik niet durfde te vertellen hoeveel ik van je houd!
Jij bent volwassen, slim, superieur.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei kansloos.
toch maakte ik kans bij je moederquote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei kansloos.
Ik schijn altijd serieus & mad te zijn dus we zouden een prima match zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan niet, ik zit hier vies mad te zijn.
Ik gun jou wel iets, maar dat kan ik op straffe van een ban niet uiten.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef Fylax het volgende:
HEB IK VERDOMME DE SHINE MET HET SNELSTE TOPIC OOIT OP FOK ZIJN ER MENSEN DIE HET MOETEN VERPESTEN
VIES MAD NU
BAH![]()
Klopt.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jij bent volwassen, slim, superieur.
TR gemachtquote:Op zondag 8 maart 2015 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gun jou wel iets, maar dat kan ik op straffe van een ban niet uiten.
Kostte mij slechts 7 dagen. Was het waard, meer dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gun jou wel iets, maar dat kan ik op straffe van een ban niet uiten.
Alleen pimp kan volgens mij non stop achter elkaar doorposten.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niet als je abo hebt dan kun je elke seconde posten
sick zou pas 15 sec zijn.
Topplan. Staat in de agenda.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:08 schreef Stompzinnig het volgende:
Laten we het bespreken in onze volgende therapiesessie. Volgende week donderdag? Maak maar een afspraak met mijn assistent hoink.
Gr gr,
Clappe l'Aupair
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Fylax heeft de vaandel overgenomen van AdvancedPower, wat een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |